Strona 18 z 40
					
				
				: 2011-05-30, 21:18
				autor: buba
				nie mowie o przerabianiu czegokolwiek oprócz nadkoli, przelot powietrza z kratek zderzaka do nadkola juz sam w sobie spowoduje odprowadzanie ciepła na zewnatrz
no chyba ze blacha jest to zmienia postać rzeczy
			 
			
					
				
				: 2011-05-30, 21:20
				autor: Flyer
				no ale wez tez pod uwage, ze boczki w coolerach od rs'a sa tak duze, ze nawet jakbysmy je obnizyli usuwajac rurki od klimy, to i tak raczej lampa by nie weszla... dlatego w B5 zderzaki sa nizej osadzone niz w B6 i jest miejsce na coolery wieksze :)
			 
			
					
				
				: 2011-05-30, 21:46
				autor: Nikolas
				Ja tez bym był za FMIC jak da radę..
			 
			
					
				
				: 2011-05-30, 21:48
				autor: Flyer
				Damy rade. Poki co zakochalem sie w tym, jak zajebiscie wkreca sie na obroty rs'owy silnik 
Nosba...
Codziennie sprawdzam allegro, czy cos takiego sie znowu nie pojawilo 

 
			
					
				
				: 2011-05-30, 21:55
				autor: Nikolas
				Nosb to miał mega farta. Takich silników to ze świeca szukać ... Zrób pare modów lepiej i się zakochasz w swoim ;)
			 
			
					
				
				: 2011-05-30, 22:32
				autor: buba
				Nikolas pisze:Ja tez bym był za FMIC jak da radę..
ja też jestem za tym ale każda dodatkowa opcja pozbycia sie temperatury jest dobra 

 
			
					
				
				: 2011-05-30, 23:50
				autor: nosb
				Wiecej szczescia niz rozumu i kasy :) Chociaz tyle ze swoja postacia zaprzeczam powiedzeniu ze biednemu zawsze wiatr w oczy :) 
E tam fly wkreca sie jak motorynka :) Jutro jade na wydech u mnie dzisiaj nie udalo sie  

  i w koncu zaleje 98  

 Dzisaj nawet padalca  przeplukalem : w koncu to jego pierwsza podroz  

 
			
					
				
				: 2011-05-31, 22:09
				autor: Flyer
				To normalne, ze w upal boost spada (normalnie laduje 0,6b rowniutko) ?
Bo dzis auto mi totalnie nie jechalo, ale tlumaczylem to 40 st na sloncu... postalo 3h, ruszylem, i nadal byla lipa - 0,3b do konca na kazdym biegu (temp 27 st).
			 
			
					
				
				: 2011-05-31, 22:50
				autor: Norbi
				No to mi w upał ładuje więcej, dziś dobijało do 1.4 bara przy 33.5*C, przy normalnych temp 1.1-1.2 max.
Brak tlenu sprężarki chcą uzupełnić mocniejszym boostem, tak sobię to tłumaczę.
			 
			
					
				
				: 2011-05-31, 22:56
				autor: Flyer
				rrrrwaaa.. to sprawdze rano jak rusze do pracy.
jeszcze wczoraj zapitalalo normalnie mimo, ze tez bylo cieplo.
			 
			
					
				
				: 2011-05-31, 23:03
				autor: kosiniak
				wpadlo ci w awaryjny skoro masz taki boost :)
			 
			
					
				
				: 2011-05-31, 23:07
				autor: Flyer
				No 
Norbi mi to uswiadomil juz ;) ...a jeszcze dzis sie komus chwalilem, ze nic mi sie nie wysralo od momentu swapa 

 
			
					
				
				: 2011-06-01, 09:17
				autor: Flyer
				Boost wrocil, rano zajrzalem i wyszlo, ze trojnik sie zsunal.
Faktycznie przy wyzszej temp. laduje wiecej, w peaku nawet 0,8, a potem wraca do 0,6 (dopiero w sobote uruchomilem wskaznik 

 )
 
			
					
				
				: 2011-06-22, 07:19
				autor: Flyer
				
			 
			
					
				
				: 2011-06-22, 08:54
				autor: SID
				ciasny ten zderzak jest
podaj jakie wymiary ma rdzen