Strona 17 z 40

: 2011-04-20, 15:39
autor: Flyer
dowiedzialem sie od Nosba, ze jednak te DP nie podejda bez przerabiania do B6, wiec pewnie zrobi sie razem z wydechem nowe.

: 2011-05-29, 11:39
autor: Flyer
Coolery RS4 nie wchodza do B6 :-P

: 2011-05-30, 09:48
autor: nosb
Potwierdzam . Nie mieszcza sie na szerokosc miezy podluznice a blotnik.

Obrazek

: 2011-05-30, 10:59
autor: buba
trzeba było wazeliny użyć to by wszedł ;-)

: 2011-05-30, 11:02
autor: nosb
Buba ty i te twoje doswiadczenia seksualne :lol: ;-)

: 2011-05-30, 11:43
autor: Nikolas
Cały czas się cieszę ze nie kupiłem budy b6/b7 pod V10 choć bardzo mi się podoba. I co teraz? Jakie coolery?

: 2011-05-30, 12:00
autor: Thom4s
Nikolas pisze:Cały czas się cieszę ze nie kupiłem budy b6/b7 pod V10 choć bardzo mi się podoba. I co teraz? Jakie coolery?
Trochę szkoda, bo B6 łatwo przerobić na RS4 B7...

: 2011-05-30, 12:05
autor: Nikolas
Wiem, ale jak widać miejsca trochę mniej niż w B5..

: 2011-05-30, 13:58
autor: Flyer
Na tej fotce, ktora wkleil Nosb w miejscu wylotu powietrza do przepustnicy wchodzi lampa juz :-P
Nikolas pisze:Cały czas się cieszę ze nie kupiłem budy b6/b7 pod V10 choć bardzo mi się podoba. I co teraz? Jakie coolery?
Bedzie centralny z lekko przyszlifowana chlodnica klimy :mrgreen: - poprostu mocowania trzeba przerobic - wystaja i trzeba je schowac.

: 2011-05-30, 20:47
autor: SID
ciekaw jestem co oni tam w DE wkaladaj do B6 2,7bi skoro z RS4 nei wchodza IC

: 2011-05-30, 21:03
autor: Flyer
mnie najbardziej ciekawi jakie maja temp. w dolocie, bo w B6 nie ma mozliwosci odprowadzenia powietrza nadkolem... i zaraz za IC jest "sciana" :-?

: 2011-05-30, 21:06
autor: buba
Flyer pisze:mnie najbardziej ciekawi jakie maja temp. w dolocie, bo w B6 nie ma mozliwosci odprowadzenia powietrza nadkolem... i zaraz za IC jest "sciana" :-?
dlaczego nie ma, przecież można się pobawić i zrobić nadkola jak w S4

: 2011-05-30, 21:10
autor: Flyer
a widziales B6 bez zderzaka? :)

Obrazek

za duzo zabawy, kombinowania, inaczej to wyglada niz w B5.

: 2011-05-30, 21:12
autor: buba
myślę że w twoim przypadku każda możliwość eliminacji ciepła z komory ma znaczenie, zrobienie otworów w nadkolach nie jest jakimś mega wyczynem a na pewno pomoże

: 2011-05-30, 21:15
autor: Flyer
Bez sensu - przerabiac rurki od klimy, przerabiac boczki w coolerach, upychac je na sile (stykaly sie z blotnikiem i podluznica), ewentualnie wywalac halogeny... nie pamietam juz, czy w ogole na drodze do nadkola nie stoi blacha.

latwiej bedzie mi wyrezac FMIC.