Strona 17 z 40
					
				
				: 2011-04-20, 15:39
				autor: Flyer
				dowiedzialem sie od Nosba, ze jednak te DP nie podejda bez przerabiania do B6, wiec pewnie zrobi sie razem z wydechem nowe.
			 
			
					
				
				: 2011-05-29, 11:39
				autor: Flyer
				Coolery RS4 nie wchodza do B6 

 
			
					
				
				: 2011-05-30, 09:48
				autor: nosb
				Potwierdzam . Nie mieszcza sie na szerokosc miezy podluznice a blotnik.

 
			
					
				
				: 2011-05-30, 10:59
				autor: buba
				trzeba było wazeliny użyć to by wszedł 

 
			
					
				
				: 2011-05-30, 11:02
				autor: nosb
				Buba ty i te twoje doswiadczenia seksualne  
 
    
 
			
					
				
				: 2011-05-30, 11:43
				autor: Nikolas
				Cały czas się cieszę ze nie kupiłem budy b6/b7 pod V10 choć bardzo mi się podoba. I co teraz? Jakie coolery?
			 
			
					
				
				: 2011-05-30, 12:00
				autor: Thom4s
				Nikolas pisze:Cały czas się cieszę ze nie kupiłem budy b6/b7 pod V10 choć bardzo mi się podoba. I co teraz? Jakie coolery?
 Trochę szkoda, bo B6 łatwo przerobić na RS4 B7...
 
			
					
				
				: 2011-05-30, 12:05
				autor: Nikolas
				Wiem, ale jak widać miejsca trochę mniej niż w B5..
			 
			
					
				
				: 2011-05-30, 13:58
				autor: Flyer
				Na tej fotce, ktora wkleil 
Nosb w miejscu wylotu powietrza do przepustnicy wchodzi lampa juz 
 
 
Nikolas pisze:Cały czas się cieszę ze nie kupiłem budy b6/b7 pod V10 choć bardzo mi się podoba. I co teraz? Jakie coolery?
Bedzie centralny z lekko przyszlifowana chlodnica klimy 

 - poprostu mocowania trzeba przerobic - wystaja i trzeba je schowac.
 
			
					
				
				: 2011-05-30, 20:47
				autor: SID
				ciekaw jestem co oni tam w DE wkaladaj do B6 2,7bi skoro z RS4 nei wchodza IC
			 
			
					
				
				: 2011-05-30, 21:03
				autor: Flyer
				mnie najbardziej ciekawi jakie maja temp. w dolocie, bo w B6 nie ma mozliwosci odprowadzenia powietrza nadkolem... i zaraz za IC jest "sciana" 

 
			
					
				
				: 2011-05-30, 21:06
				autor: buba
				Flyer pisze:mnie najbardziej ciekawi jakie maja temp. w dolocie, bo w B6 nie ma mozliwosci odprowadzenia powietrza nadkolem... i zaraz za IC jest "sciana" 

 
dlaczego nie ma, przecież można się pobawić i zrobić nadkola jak w S4
 
			
					
				
				: 2011-05-30, 21:10
				autor: Flyer
				a widziales B6 bez zderzaka? :)
 
 
za duzo zabawy, kombinowania, inaczej to wyglada niz w B5.
 
			
					
				
				: 2011-05-30, 21:12
				autor: buba
				myślę że w twoim przypadku każda możliwość eliminacji ciepła z komory ma znaczenie, zrobienie otworów w nadkolach nie jest jakimś mega wyczynem a na pewno pomoże
			 
			
					
				
				: 2011-05-30, 21:15
				autor: Flyer
				Bez sensu - przerabiac rurki od klimy, przerabiac boczki w coolerach, upychac je na sile (stykaly sie z blotnikiem i podluznica), ewentualnie wywalac halogeny... nie pamietam juz, czy w ogole na drodze do nadkola nie stoi blacha.
latwiej bedzie mi wyrezac FMIC.