Strona 16 z 26

: 2011-03-07, 22:29
autor: sportmile
Andrzej po co przerabiales actuatory ?

: 2011-03-07, 22:36
autor: SID
bo mialem nei przerobione i twarde, jak wchodzil mi boost to lawinowo a teraz bedzie łagodniej
spieszylo mi sie z turbo i wziolem to co bylo szybko

: 2011-03-07, 22:41
autor: sportmile
a mozesz mi podac szczegoly a nie jakas dziwna teorie :) czyli przy ilu sie teraz zaczyna otwierac i przy jakim cisnieniu masz pelne otwarcie oraz jak bylo przed przerobieniem. Mozna kupic actuatory np z forga i wymieniac sprezyny w razie potrzeby

: 2011-03-07, 22:45
autor: SID
przerobienie miałem mieć free wiec skorzystałem

: 2011-03-07, 22:47
autor: sportmile
ok ok ale dalej mi nie odpowiedziales moze byc priv . jestem ciekaw co tam naskrobales tym razem :)

: 2011-03-08, 00:44
autor: ajax
Ehhh jak widze Jego zabawki, to mnie ogarnia zlosc, ze to nie moje ;P

: 2011-03-23, 18:46
autor: SID
grubsze i mocniejsze drążki stabilizatora H&R doszły :-)
ciekaw jestem jaka będzie różnica na naszych PL drogach

Obrazek

Obrazek

: 2011-03-23, 19:57
autor: CoLo
A jak pomiary RACELOGICem ? Jakie postepy ? Ten gosciu z RS6 oddal sprzeta ? ;)

: 2011-03-24, 01:19
autor: SID
oddał sprzeta - brak zapisów bo funkcje albo wyłączył albo nie była aktywna

: 2011-03-24, 04:50
autor: CoLo
SID pisze:oddał sprzeta - brak zapisów bo funkcje albo wyłączył albo nie była aktywna
ale chała :roll:

Będziesz robił u siebie jakieś pomiary ? 8-)

: 2011-03-24, 09:54
autor: sportmile
tak tak a swistak siedzi i zawija w sreberka ........ racelogic nie dziala hahahah dobre

: 2011-03-24, 15:06
autor: kosiniak
buahahahhaa, mistrzowie ahahha!

: 2011-03-31, 18:38
autor: Flyer
SID, kiedy jakies zmiany ? :-P

: 2011-03-31, 19:48
autor: SID
zmiany są cały czas - w planie wrzucenie niebawem całego gotowego silnika 3,0 L i docieranie go poprzez wakacje.
nie mam wcale żadnego ciśnienia/pośpiechu,
turbo zostaje to co miałem

: 2011-03-31, 19:53
autor: sportmile
leo why ????