
Audi (R)S4 Limo by Savo
- pawelosinski83
- Posty: 642
- Rejestracja: 2013-03-17, 00:35
- Lokalizacja: Wrocław
- Płeć:
- Kontakt:
no to dalej jedziemy pan fiku miku jest podłączony  rury itp ORAZ  belka z kanałami F
Zderzak dół jest po nitowany z nakładką i dodatkowo sklejonym klejem do szyb
zaletą tych nitów jest - ściskając dwie płaszczyzny nie krzywi orginalnego kształtu danego elementu, nie ma naprężeń materiału dzięki temu cały czas można zachować fabrykę
Górny element zderzaka będzie spawany metodą standardową do nakładki jednym tym samym spoiwem o tym samym oznaczeniu nakładka nitowana jest wycięta z takiego samego zderzaka co górna czesc




			
			
									
						
										
						Zderzak dół jest po nitowany z nakładką i dodatkowo sklejonym klejem do szyb
zaletą tych nitów jest - ściskając dwie płaszczyzny nie krzywi orginalnego kształtu danego elementu, nie ma naprężeń materiału dzięki temu cały czas można zachować fabrykę
Górny element zderzaka będzie spawany metodą standardową do nakładki jednym tym samym spoiwem o tym samym oznaczeniu nakładka nitowana jest wycięta z takiego samego zderzaka co górna czesc





- 
				DobrzanskiS4B5
- Posty: 1000
- Rejestracja: 2015-04-04, 13:42
- Lokalizacja: Cze-wa
- Płeć:
- Kontakt:
- 
				grzesiek1985
- Posty: 374
- Rejestracja: 2013-04-11, 18:03
- Lokalizacja: Pulawy
- Płeć:
- Kontakt:
- SID
- Posty: 4747
- Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
- Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
- Lokalizacja: Rzeszów
- Płeć:
- Kontakt:
zderzak ładnie wyjdzie finalnie, mojemu coś brakuje i w przyszłości go zmienie
co do fmica to przesadzony temat, dałeś 1-nemu turbo większą drogę do przebycia i większą objętość,
działać będzie takie rozwiązanie dobrze, ale dąży się do tego aby droga była najkrótsza do IC/turbo/kolektor
z turbo do IC idziemy 51-55mm , z IC do przepustnicy idziemy 55-60mm bo powietrze schłodzone z inna objętością
			
			
									
						
										
						co do fmica to przesadzony temat, dałeś 1-nemu turbo większą drogę do przebycia i większą objętość,
działać będzie takie rozwiązanie dobrze, ale dąży się do tego aby droga była najkrótsza do IC/turbo/kolektor
z turbo do IC idziemy 51-55mm , z IC do przepustnicy idziemy 55-60mm bo powietrze schłodzone z inna objętością
tutaj chyba nie chodzilo o performance a o efekty estetyczneSID pisze:zderzak ładnie wyjdzie finalnie, mojemu coś brakuje i w przyszłości go zmienie
co do fmica to przesadzony temat, dałeś 1-nemu turbo większą drogę do przebycia i większą objętość,
działać będzie takie rozwiązanie dobrze, ale dąży się do tego aby droga była najkrótsza do IC/turbo/kolektor
z turbo do IC idziemy 51-55mm , z IC do przepustnicy idziemy 55-60mm bo powietrze schłodzone z inna objętością
 przyjdzie wiecej koksu to pewnie Savo i tak to zmieni
  przyjdzie wiecej koksu to pewnie Savo i tak to zmieniSzczerze ?
Tak jak post powyżej, nie biorę szczegółowo spraw pod osiągi, auto juz pisałem - ma być zrobione tak zeby nie kroic body RS. W przyszłosci kiedy turba sie zesraja to leci mocny setap , w tedy bedzie wymieniony centralny intelcooler na inny i wszystko ponownie pospawane konkretnie pod zderzak RS i to na wiekszych rurach o wszystkich tych samych wymiarach i długościach 
 
 
Tymczasem prace nad zderzakiem trwaja 
 


			
			
									
						
										
						Tak jak post powyżej, nie biorę szczegółowo spraw pod osiągi, auto juz pisałem - ma być zrobione tak zeby nie kroic body RS. W przyszłosci kiedy turba sie zesraja to leci mocny setap , w tedy bedzie wymieniony centralny intelcooler na inny i wszystko ponownie pospawane konkretnie pod zderzak RS i to na wiekszych rurach o wszystkich tych samych wymiarach i długościach
 
 Tymczasem prace nad zderzakiem trwaja
 
 

- pawelosinski83
- Posty: 642
- Rejestracja: 2013-03-17, 00:35
- Lokalizacja: Wrocław
- Płeć:
- Kontakt:
SID pisze:....z turbo do IC idziemy 51-55mm , z IC do przepustnicy idziemy 55-60mm bo powietrze schłodzone z inna objętością
 a nie odwrotnie? zimne jest bardziej gęste = ma mniejszą objętość...
 a nie odwrotnie? zimne jest bardziej gęste = ma mniejszą objętość...A przy przepływach jakie tam występują te dodatkowe pół metra nie zrobi żadnej mierzalnej różnicy, zwłaszcza, że na końcu i tak wszystko się miesza w trójniku...
Z resztą, jakby nie te "przedłużenia" to i tak była by tam rura więc wpływ na długość całego dolotu i tak jest mniejszy...
Patrząc na silnik rs4 , rury od turbin do smic a następnie z smic do przepustnicy to idea Sida jest taka sama jak fabryka audi.
Właśnie te dodatkowe 0.5 metra może robić różnicę bo chodzi tu o pojemność układu i to jak szybko turbiny nabiją ciśnienie w układzie czyli : Mniejsza pojemność układu = szybsza reakcja na pedał gazu.
			
			
									
						
										
						Właśnie te dodatkowe 0.5 metra może robić różnicę bo chodzi tu o pojemność układu i to jak szybko turbiny nabiją ciśnienie w układzie czyli : Mniejsza pojemność układu = szybsza reakcja na pedał gazu.












