Audi (R)S4 Limo by Savo

Moderatorzy: buba, Mod-Team

luk448
Posty: 2624
Rejestracja: 2011-07-25, 03:46
Lokalizacja: Stolica
Płeć:
Kontakt:

Post autor: luk448 »

Najs ;-)
Awatar użytkownika
jozek726
Posty: 38
Rejestracja: 2010-08-13, 13:45
Lokalizacja: GCH
Płeć:
Kontakt:

Post autor: jozek726 »

ciekawa konstrukcja :-)
Awatar użytkownika
pawelosinski83
Posty: 642
Rejestracja: 2013-03-17, 00:35
Lokalizacja: Wrocław
Płeć:
Kontakt:

Post autor: pawelosinski83 »

Ja to nie mam pytań w ogóle... Takie cuda wyczyniać z ickiem i belką... no kurdę rispekt no... :shock:
Awatar użytkownika
Papol
Posty: 1817
Rejestracja: 2011-12-04, 11:31
Lokalizacja: IRL
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Papol »

Brawa dla goscia ktory to ogarnia... ze jest uczciwy i robi profi robote mam na mysli robi pozadnie nie na odpierdol zeby zrobic i wyjebac auto bo nastepny czeka... Swietne auto bedzie... czekam... pzdr
Awatar użytkownika
Savo
Posty: 341
Rejestracja: 2013-05-11, 00:25
Lokalizacja: Pila
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Savo »

no to dalej jedziemy pan fiku miku jest podłączony rury itp ORAZ belka z kanałami F
Zderzak dół jest po nitowany z nakładką i dodatkowo sklejonym klejem do szyb
zaletą tych nitów jest - ściskając dwie płaszczyzny nie krzywi orginalnego kształtu danego elementu, nie ma naprężeń materiału dzięki temu cały czas można zachować fabrykę

Górny element zderzaka będzie spawany metodą standardową do nakładki jednym tym samym spoiwem o tym samym oznaczeniu nakładka nitowana jest wycięta z takiego samego zderzaka co górna czesc :-)

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
DobrzanskiS4B5
Posty: 1000
Rejestracja: 2015-04-04, 13:42
Lokalizacja: Cze-wa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: DobrzanskiS4B5 »

Ten sedanik był juz strasznie łądny bez tego body;P Ale wiadomo zawsze moze byc lepiej,i jest!!!! Robota mega pro i konkret bez drutu i trytytek.
Czekam na koniec prac przy tym skurwolu i oby kiedyś miał 1000hp jak ten czarny sedan z DE
Awatar użytkownika
Savo
Posty: 341
Rejestracja: 2013-05-11, 00:25
Lokalizacja: Pila
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Savo »

Hehe Dzieki za mile slowa , lecz zawsze tak jest ze czegos brakuje i chce sie wiecej... tak samo bylo z body. Piszesz o Audi z Hanover - piekna sztuka z a moca . Moje plany nastepne jak pekna hybrydy to zakucie i 600 plus :-D
grzesiek1985
Posty: 374
Rejestracja: 2013-04-11, 18:03
Lokalizacja: Pulawy
Płeć:
Kontakt:

Post autor: grzesiek1985 »

Pełen koks :-) Jeszcze tylu nitow na samochodzie nie widziałem ;-) he he
Awatar użytkownika
SID
Posty: 4747
Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: SID »

zderzak ładnie wyjdzie finalnie, mojemu coś brakuje i w przyszłości go zmienie

co do fmica to przesadzony temat, dałeś 1-nemu turbo większą drogę do przebycia i większą objętość,
działać będzie takie rozwiązanie dobrze, ale dąży się do tego aby droga była najkrótsza do IC/turbo/kolektor
z turbo do IC idziemy 51-55mm , z IC do przepustnicy idziemy 55-60mm bo powietrze schłodzone z inna objętością
Obrazek
rs4wagon
Posty: 254
Rejestracja: 2013-09-05, 10:03
Lokalizacja: tbu
Płeć:
Kontakt:

Post autor: rs4wagon »

SID pisze:zderzak ładnie wyjdzie finalnie, mojemu coś brakuje i w przyszłości go zmienie

co do fmica to przesadzony temat, dałeś 1-nemu turbo większą drogę do przebycia i większą objętość,
działać będzie takie rozwiązanie dobrze, ale dąży się do tego aby droga była najkrótsza do IC/turbo/kolektor
z turbo do IC idziemy 51-55mm , z IC do przepustnicy idziemy 55-60mm bo powietrze schłodzone z inna objętością
tutaj chyba nie chodzilo o performance a o efekty estetyczne ;-) przyjdzie wiecej koksu to pewnie Savo i tak to zmieni
Awatar użytkownika
Savo
Posty: 341
Rejestracja: 2013-05-11, 00:25
Lokalizacja: Pila
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Savo »

Szczerze ?
Tak jak post powyżej, nie biorę szczegółowo spraw pod osiągi, auto juz pisałem - ma być zrobione tak zeby nie kroic body RS. W przyszłosci kiedy turba sie zesraja to leci mocny setap , w tedy bedzie wymieniony centralny intelcooler na inny i wszystko ponownie pospawane konkretnie pod zderzak RS i to na wiekszych rurach o wszystkich tych samych wymiarach i długościach ;-)

Tymczasem prace nad zderzakiem trwaja :lol:

Obrazek
Obrazek
Awatar użytkownika
pawelosinski83
Posty: 642
Rejestracja: 2013-03-17, 00:35
Lokalizacja: Wrocław
Płeć:
Kontakt:

Post autor: pawelosinski83 »

SID pisze:....z turbo do IC idziemy 51-55mm , z IC do przepustnicy idziemy 55-60mm bo powietrze schłodzone z inna objętością
:roll: a nie odwrotnie? zimne jest bardziej gęste = ma mniejszą objętość...
A przy przepływach jakie tam występują te dodatkowe pół metra nie zrobi żadnej mierzalnej różnicy, zwłaszcza, że na końcu i tak wszystko się miesza w trójniku...
Z resztą, jakby nie te "przedłużenia" to i tak była by tam rura więc wpływ na długość całego dolotu i tak jest mniejszy...
mik-17
Posty: 628
Rejestracja: 2010-11-13, 23:50
Lokalizacja: Opole
Płeć:
Kontakt:

Post autor: mik-17 »

Patrząc na silnik rs4 , rury od turbin do smic a następnie z smic do przepustnicy to idea Sida jest taka sama jak fabryka audi.
Właśnie te dodatkowe 0.5 metra może robić różnicę bo chodzi tu o pojemność układu i to jak szybko turbiny nabiją ciśnienie w układzie czyli : Mniejsza pojemność układu = szybsza reakcja na pedał gazu.
Awatar użytkownika
Savo
Posty: 341
Rejestracja: 2013-05-11, 00:25
Lokalizacja: Pila
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Savo »

Pojda jak juz poprawki, przy kolejnym dobrym stage ;-)

Dalsze prace, ponitowany zderzak, poklejony metoda standardową plastykiem od wewnatrz

Obrazek
Obrazek
Obrazek
ARAS200
Posty: 377
Rejestracja: 2011-11-21, 22:47
Lokalizacja: pila
Płeć:
Kontakt:

Post autor: ARAS200 »

Brat przypominam fotke Nez-a
Fmic w body RS i 770nm...bedzie dobrze :-)
Obrazek
Obrazek
ODPOWIEDZ