Audi (R)S4 Limo by Savo

Moderatorzy: buba, Mod-Team

Awatar użytkownika
Savo
Posty: 341
Rejestracja: 2013-05-11, 00:25
Lokalizacja: Pila
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Savo »

Etap pierwszy dopasowanie elementów kombi zderzak.
Etap drugi to profilowanie plastiku ciepłym powietrzem by zgubić nie potrzebne naprężenia zderzaka.
Etap trzeci klejenie łączeń dwóch różnych zderzaków przy pomocy kleju dwuskładnikowego po uzyskaniu pełnej płaszczyzny zabieramy się za mocowanie elementów wewnętrznych zderzaka


Obrazek
Obrazek
Obrazek

Obrazek
Awatar użytkownika
emay
Posty: 1407
Rejestracja: 2014-08-22, 10:06
Lokalizacja: Wrocław
Płeć:
Kontakt:

Post autor: emay »

Ja poproszę namiary na tego magika na PW. Dziękuje
rs4wagon
Posty: 254
Rejestracja: 2013-09-05, 10:03
Lokalizacja: tbu
Płeć:
Kontakt:

Post autor: rs4wagon »

ale to audi bedzie rozpizdówa!!!
volski1
Posty: 164
Rejestracja: 2013-10-06, 11:54
Lokalizacja: Stavanger
Płeć:
Kontakt:

Post autor: volski1 »

Savo pisze:Etap trzeci klejenie łączeń dwóch różnych zderzaków przy pomocy kleju dwuskładnikowego po uzyskaniu pełnej płaszczyzny zabieramy się za mocowanie elementów wewnętrznych zderzaka
Nie było by lepiej wtopić w to obustronnie siatkę z nierdzewki i uzupełnić "rodzimym" materiałem?

Pozdrawiam
Awatar użytkownika
pawelosinski83
Posty: 642
Rejestracja: 2013-03-17, 00:35
Lokalizacja: Wrocław
Płeć:
Kontakt:

Post autor: pawelosinski83 »

volski1 pisze: Nie było by lepiej wtopić w to obustronnie siatkę z nierdzewki i uzupełnić "rodzimym" materiałem?
marecek1522 pisze:..... tylni zderzak jest uparty bo nie chce sie spawać ;/ ......
Awatar użytkownika
Savo
Posty: 341
Rejestracja: 2013-05-11, 00:25
Lokalizacja: Pila
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Savo »

Dokladnie tak, to są różne plastiki które nie idzie tradycyjna metodą pokleić przy jednym tym samym spoiwie
Awatar użytkownika
marecek1522
Posty: 159
Rejestracja: 2014-02-17, 22:53
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: marecek1522 »

Siemanko :) widze ze sobie poradziliście ze zderzakiem , fajnie wyszedł , zostwiłeś nity i na to klej czy bez nitów , ja u Siebie wierciłem tak zeby główka nita się schowała i na to klej i żywica , ale pośpieszyłem sie bo wyciąłem zderzak do połowy błotnika ale u Ciebie widać że można to było zrobić przy samej lampie , dobra robota :) , zderzak wisi Ci na ślizgach ? bo u mnie wyszło tak ze nie ma miejsca na ślizg ten trójkątny który sie mocuje do błotnika :/ pozdr

Obrazek
Awatar użytkownika
jozek726
Posty: 38
Rejestracja: 2010-08-13, 13:45
Lokalizacja: GCH
Płeć:
Kontakt:

Post autor: jozek726 »

coś się dzieje widać, obserwuje postępy :)
Awatar użytkownika
Papol
Posty: 1817
Rejestracja: 2011-12-04, 11:31
Lokalizacja: IRL
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Papol »

Robota na max
Awatar użytkownika
Savo
Posty: 341
Rejestracja: 2013-05-11, 00:25
Lokalizacja: Pila
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Savo »

Więc tak

W moim zderzaku będzie wszystko tak jak seryjnie skorupa wewnętrzna ślizgi mocowania belki. Nity beda zmieniane bo te do blachy nie zdaja egzaminu, zderzak bedzie klejony a po tescie twardosci stwierdzimy co zrobic dalej.
Tymczasem prace ida na froncie czyli modyfikacje przedniej belki zeby nadal spelniala swoje funkcje i czary mary z Fmick ;-)
Zalozenie jest takie jak pisalem powyzej , wszystko bedzie na swoim miejscu bez niszczenia body RS !
Belka bedzie jeszcze wiercona by w przyszlosci wlatywalo powietrze w gorna czesc Fmika

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Pan Fmick polapany , przepustowość wlotu jest większa o 2cm kwadratowe

Obrazek
Obrazek
Awatar użytkownika
Telo
Posty: 154
Rejestracja: 2013-10-27, 19:23
Lokalizacja: Opole
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Telo »

Cosik mi się wydaje że posypią się zamówienia na FMIC u Sławka :-P
Awatar użytkownika
Savo
Posty: 341
Rejestracja: 2013-05-11, 00:25
Lokalizacja: Pila
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Savo »

I tak ma być :mrgreen: ... duzo mi mowiono ze bedzie lipa bo jak jest body RS to tylko Wagner ktory kosztuje swoje. Wiedzialem ze nam sie uda i tak tez sie stalo :-)
PS A bardzo lubie Fmica !
Awatar użytkownika
Papol
Posty: 1817
Rejestracja: 2011-12-04, 11:31
Lokalizacja: IRL
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Papol »

WOOO skurwiesyn... kupa dobrej roboty... :-)
Awatar użytkownika
Telo
Posty: 154
Rejestracja: 2013-10-27, 19:23
Lokalizacja: Opole
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Telo »

Ha wkońcu do leszcza auta nie oddałeś :mrgreen:
Awatar użytkownika
Savo
Posty: 341
Rejestracja: 2013-05-11, 00:25
Lokalizacja: Pila
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Savo »

To jedziemy dalej, przerobiona belka przód,dodane wloty powietrza kanały wlotu są zamknięte ścianki boczne belki by powietrze nie wirowało po całej belce tylko na Fmick ;-)

Obrazek
Obrazek
Obrazek
ODPOWIEDZ