Strona 14 z 40
					
				
				: 2010-10-21, 14:09
				autor: Flyer
				tak, odpisalem 
 
***
Wykres serii

 
			
					
				
				: 2010-10-23, 12:31
				autor: nosb
				Pieunkny :D Katy na pewno pomogly w wyniku... Ciekawe jak stozek :) No i na seryjke wydechy jak na razie styknely :>
			 
			
					
				
				: 2010-10-23, 12:33
				autor: Flyer
				W przyszlym tygodniu jade do Witka znowu.
Sprobuje wydlubac jakis soft i opanowac zaplon 

 
			
					
				
				: 2010-12-28, 13:28
				autor: kosiniak
				
			 
			
					
				
				: 2010-12-28, 13:41
				autor: Flyer
				fajny 

 nawet sprzedaje koles, od ktorego kupilem S4 
 
 
ciekawe jakby to brzmialo w V6TT, bo wydech jest dedykowany do V8 N/A.
 
			
					
				
				: 2010-12-29, 22:14
				autor: nosb
				Zapewne tak samo jak twoj a srednica rurek tez raczej niezbyt wieksza... Szkoda o nim nawet myslec :)
			 
			
					
				
				: 2011-02-06, 10:26
				autor: Flyer
				Pytanie Panowie.
Pojawil sie u mnie koncept na wywalenie chlodnicy klimy - po to aby wsadzic FMIC na grubym rdzeniu. W B6 jest niestety troche gorzej niz w B5 i nic grubszego niz 50mm nie chce za bardzo wejsc.
Oczywiscie klime chce miec, bo to auto na co dzien - jak zrobimy inna chlodnice klimy, wrzucimy ja w miejsce SMIC'a - myslicie, ze bedzie wszystko grac? Nie chcialbym narzekac w lato na upal w aucie 

 
			
					
				
				: 2011-02-06, 11:08
				autor: sportmile
				powinno byc ok ale wszystko okaze sie w lato jakie cisnienia tam panuja. Pamietaj o mocnych wentylatorze to bardzo istotne .
			 
			
					
				
				: 2011-02-06, 14:24
				autor: Flyer
				Zastanawiam sie wlasnie, czy jednak nie gra roli powierzchnia chlodnicy... w koncu jakby bylo inaczej nie bylyby takie duze :) - no, ale to takie kombinowanie "na chlopski rozum".
W lato przy 35 st na sloncu nie chcialbym sie kurcze rozczarowac.
			 
			
					
				
				: 2011-02-06, 14:48
				autor: nosb
				albo spocic   

 
			
					
				
				: 2011-02-07, 22:21
				autor: SID
				A masz - brakuje Ci rozmiarów: proszę 
http://www.nissens.com.pl/katalog/ 
			
					
				
				: 2011-02-11, 10:15
				autor: Flyer
				Na mily poczatek 
wiosny zjebala mi sie przeplywka.
Zgon do tego stopnia, ze auto strasznie szarpie, przerywa, problem zaczal sie w poniedzialek. Szarpalo tylko rano po odpaleniu, a dzis po podlaczeniu vaga nie dalo sie normalnie przejechac 200m.
Jezdze na odlaczonej, mam stozek ITG - moge tak jezdzic? Jutro mam zaplanowana trase 100km x2.
Bylem przekonany, ze czujnik absu zaczal wariowac, albo koronka sie wysypala, tymbardziej, ze palilo sie ESP.
Zeby bylo jeszcze milej pojawil sie tez blad G235 
 btw, pozbyc sie stozka?
 
btw, pozbyc sie stozka? przejechalem na nim 7000km i nie wiem, czy to on jest przyczyna padniecia przeplywki (HITACHI), czy jej starosc. 

 
			
					
				
				: 2011-02-11, 10:57
				autor: buba
				Mówiłem ci żebyś logi zrobił 
 
 
A co wsadzisz zamiast stożka? wejdzie pucha 
 
 
Z odpiętą przepławką możesz jeździć. W AEB miałem to samo zanim wymieniłem.
Dzwoniłeś czy da radę oddać za nową?
 
			
					
				
				: 2011-02-11, 11:04
				autor: Flyer
				Pucha z B5 nie wchodzi...
Mam pomysl na puszke z B6 3.0 V6
Nie wiem tylko kurde, czy to wina stozka, czy poprostu ze starosci padla.
			 
			
					
				
				: 2011-02-11, 11:54
				autor: Thom4s
				Albo wina olejka, którym jest nasączony stożek. Wczoraj wymieniałem przepływkę, i na starej były ślady tego gówna.