A4/S4 B6 2.7 BiT quattro S-line 486PS 590NM

Moderatorzy: buba, Mod-Team

Awatar użytkownika
Flyer
Moderator
Posty: 1651
Rejestracja: 2010-04-26, 16:48
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Flyer »

tak, odpisalem :-)

***

Wykres serii

Obrazek
Awatar użytkownika
nosb
Posty: 1370
Rejestracja: 2010-02-18, 20:20
Lokalizacja: TSK
Płeć:
Kontakt:

Post autor: nosb »

Pieunkny :D Katy na pewno pomogly w wyniku... Ciekawe jak stozek :) No i na seryjke wydechy jak na razie styknely :>
Obrazek
Awatar użytkownika
Flyer
Moderator
Posty: 1651
Rejestracja: 2010-04-26, 16:48
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Flyer »

W przyszlym tygodniu jade do Witka znowu.
Sprobuje wydlubac jakis soft i opanowac zaplon :-)
kosiniak

Post autor: kosiniak »

Awatar użytkownika
Flyer
Moderator
Posty: 1651
Rejestracja: 2010-04-26, 16:48
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Flyer »

fajny :-) nawet sprzedaje koles, od ktorego kupilem S4 :-D

ciekawe jakby to brzmialo w V6TT, bo wydech jest dedykowany do V8 N/A.
Awatar użytkownika
nosb
Posty: 1370
Rejestracja: 2010-02-18, 20:20
Lokalizacja: TSK
Płeć:
Kontakt:

Post autor: nosb »

Zapewne tak samo jak twoj a srednica rurek tez raczej niezbyt wieksza... Szkoda o nim nawet myslec :)
Obrazek
Awatar użytkownika
Flyer
Moderator
Posty: 1651
Rejestracja: 2010-04-26, 16:48
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Flyer »

Pytanie Panowie.

Pojawil sie u mnie koncept na wywalenie chlodnicy klimy - po to aby wsadzic FMIC na grubym rdzeniu. W B6 jest niestety troche gorzej niz w B5 i nic grubszego niz 50mm nie chce za bardzo wejsc.

Oczywiscie klime chce miec, bo to auto na co dzien - jak zrobimy inna chlodnice klimy, wrzucimy ja w miejsce SMIC'a - myslicie, ze bedzie wszystko grac? Nie chcialbym narzekac w lato na upal w aucie :roll:
sportmile
Posty: 1026
Rejestracja: 2010-02-02, 18:03
Lokalizacja: ....
Płeć:
Kontakt:

Post autor: sportmile »

powinno byc ok ale wszystko okaze sie w lato jakie cisnienia tam panuja. Pamietaj o mocnych wentylatorze to bardzo istotne .
Najgorszy Tuning w Mieście
www.sportmile.pl
http://www.facebook.com/sportmile
tel. 792 22 44 84
Awatar użytkownika
Flyer
Moderator
Posty: 1651
Rejestracja: 2010-04-26, 16:48
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Flyer »

Zastanawiam sie wlasnie, czy jednak nie gra roli powierzchnia chlodnicy... w koncu jakby bylo inaczej nie bylyby takie duze :) - no, ale to takie kombinowanie "na chlopski rozum".

W lato przy 35 st na sloncu nie chcialbym sie kurcze rozczarowac.
Awatar użytkownika
nosb
Posty: 1370
Rejestracja: 2010-02-18, 20:20
Lokalizacja: TSK
Płeć:
Kontakt:

Post autor: nosb »

albo spocic :lol:
Obrazek
Awatar użytkownika
SID
Posty: 4747
Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: SID »

A masz - brakuje Ci rozmiarów: proszę http://www.nissens.com.pl/katalog/
Obrazek
Awatar użytkownika
Flyer
Moderator
Posty: 1651
Rejestracja: 2010-04-26, 16:48
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Flyer »

Na mily poczatek wiosny zjebala mi sie przeplywka.

Zgon do tego stopnia, ze auto strasznie szarpie, przerywa, problem zaczal sie w poniedzialek. Szarpalo tylko rano po odpaleniu, a dzis po podlaczeniu vaga nie dalo sie normalnie przejechac 200m.

Jezdze na odlaczonej, mam stozek ITG - moge tak jezdzic? Jutro mam zaplanowana trase 100km x2.

Bylem przekonany, ze czujnik absu zaczal wariowac, albo koronka sie wysypala, tymbardziej, ze palilo sie ESP.

Zeby bylo jeszcze milej pojawil sie tez blad G235 :-|

btw, pozbyc sie stozka? przejechalem na nim 7000km i nie wiem, czy to on jest przyczyna padniecia przeplywki (HITACHI), czy jej starosc. :-?
Awatar użytkownika
buba
Posty: 4155
Rejestracja: 2010-09-21, 10:19
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: buba »

Mówiłem ci żebyś logi zrobił :-P

A co wsadzisz zamiast stożka? wejdzie pucha :?:

Z odpiętą przepławką możesz jeździć. W AEB miałem to samo zanim wymieniłem.


Dzwoniłeś czy da radę oddać za nową?
Awatar użytkownika
Flyer
Moderator
Posty: 1651
Rejestracja: 2010-04-26, 16:48
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Flyer »

Pucha z B5 nie wchodzi...
Mam pomysl na puszke z B6 3.0 V6
Nie wiem tylko kurde, czy to wina stozka, czy poprostu ze starosci padla.
Awatar użytkownika
Thom4s
Posty: 86
Rejestracja: 2010-03-19, 22:38
Lokalizacja: Amsterdam
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Thom4s »

Albo wina olejka, którym jest nasączony stożek. Wczoraj wymieniałem przepływkę, i na starej były ślady tego gówna.
ODPOWIEDZ