Strona 13 z 40

: 2010-09-18, 14:54
autor: aw69
nie mozesz zamienic zacisków lewy na prawą stronę bo odpowietrznik miałbyś z dołu

: 2010-09-18, 16:20
autor: BKMM
aw69 pisze:nie mozesz zamienic zacisków lewy na prawą stronę bo odpowietrznik miałbyś z dołu
Wręcz trzeba tak zrobić żeby odpowietrzniki nie były na dole w s4. Tuareg ma zaciski z drugiej strony piasty. Dlatego w Sce montuje się lewy na prawy itd. Przecież tez masz takie zaciski!

: 2010-09-18, 18:31
autor: Flyer
aw69 pisze:nie mozesz zamienic zacisków lewy na prawą stronę bo odpowietrznik miałbyś z dołu
dokladnie, u mnie odpowietrzniki sa na gorze.

: 2010-09-18, 20:35
autor: SID
odpowietrzniki na górze - nie inaczej :-)
Flyler - miałeś docierać dziś na jakiejś trasie/wyjezdzie ?
ale widze po tarczy że coś już było ;-)

Ogólnie ładnie wyglada silnik 2,7bi w budzie B6,
myślę że pora zrobić jakąś sesje zdjeciową i wypowiedzieć sie z wrażenia jazdy,
miałeś 2,5tdi a masz 2,7bi

: 2010-09-20, 09:40
autor: Flyer
To co widac na zdjeciach jest swiezo po odbiorze od mechanikow - pewnie przejechali sie i sprawdzili, czy wszystko jest OK.

Ja od piatku jezdze mega delikatnie, ledwie muskam hamulce, ale i tak czuc roznice wzgledem 320mm.

Jest jeden minus - prawa strona mi strasznie piszczy w momencie jak auto toczy sie max 10-20km/h podczas hamowania :-| Zrobilem zdjecie nawet, bo tarcza ma dziwne "rysy" mniej wiecej po srodku. Lepiej widoczne sa na drugim zdjeciu bez lampy.

Obrazek
Obrazek

: 2010-09-20, 22:20
autor: SID
tak jak pisałem sprawdż blaszki dociskające klocki od góry i itp,
jak możesz wyciąg od góry klocki i zobacz czy na ich powierzchni nie maj akiś "obcych" podejrzanych "obiektów"
klocki Brembo/Pagid wiec "wiochy" by chyba nie zrobili

: 2010-09-20, 22:41
autor: Flyer
A co z tymi dzwnymi ryskami?
Raz mialem przygode z 312mm - cos wpadlo miedzy klocek/tarcze i tarcza do wyrzucenia...

: 2010-09-20, 22:48
autor: SID
ryski po dotarciu powinnny zniknąć
jak nie znikną to trzeba sie przyjrzeć klockom choć Brembo/Pagid to wysoka półka
a one są montowane seryjnie w ASO !

: 2010-09-21, 07:40
autor: Gracjan
U mnie po założeniu nowych klocków i przetoczeniu tarcz ( wiem, nie powinno się ) też są śladu różnego rodzaju, mam nadzieję że znikną po datarciu.

: 2010-10-20, 21:50
autor: Flyer
Dzis mial byc soft, ale z roznych przyczyn nie udalo sie.
Seria wyszla bardzo fajna - 280KM i 413NM [pierwsze hamowanie 440NM].

Niestety cofa zaplony o 5 st na serii... i nie wiadomo, czy w ogole wyjdzie soft - jade w piatek znowu do Witka i sie okaze.

Dzieki Panowie [aw69, Cantona] za spota :-)

: 2010-10-21, 06:52
autor: Norbi
Seria zacna jak na kompa od A6

: 2010-10-21, 07:56
autor: Flyer
Mam nadzieje, ze uda sie rozwiazac w latwy sposob problem z zaplonem.

Niestety znam przypadek 1.8T w B6, gdzie nawet po wymianie pompy paliwa i wtryskow problem nadal pozostal :-|

eSka, z ktorej jest silnik dosc dlugo stala niejezdzona i tu Rogal widzi problem. W/g danych z ASO i zegarów od grudnia '08 do maja '10 szwajcar zrobil 9000km.

: 2010-10-21, 09:15
autor: edi_nt
Mi też cofało kiedyś zapłon. Okazało się że DV był uszkodzony (po wyjęciu i dmuchaniu w dużą dziurę puszczał w małą). Błędów na Vagu nie było, logi pokazywały boost na poziomie 1800 więc niby wszystko było ok, a po wymianie DV zapłony sie uspokoiły.

: 2010-10-21, 09:20
autor: Flyer
no wlasnie znalazlem Twoj watek gdzies na ten temat - DV chyba sprawdzal Nosb - ale podpytam.

Z drugiej strony gdyby DV kulały, to boost by spadal... albo wariowal - a tu wyszedl spory gift na hamowni.

: 2010-10-21, 14:07
autor: CoLo
Sorki za małe OT,
Fly dostales PW na A4-klub ?