Strona 13 z 40
					
				
				: 2010-09-18, 14:54
				autor: aw69
				nie mozesz zamienic zacisków lewy na prawą stronę bo odpowietrznik miałbyś z dołu
			 
			
					
				
				: 2010-09-18, 16:20
				autor: BKMM
				aw69 pisze:nie mozesz zamienic zacisków lewy na prawą stronę bo odpowietrznik miałbyś z dołu
Wręcz trzeba tak zrobić żeby odpowietrzniki nie były na dole w s4. Tuareg ma zaciski z drugiej strony piasty. Dlatego w Sce montuje się lewy na prawy itd. Przecież tez masz takie zaciski!
 
			
					
				
				: 2010-09-18, 18:31
				autor: Flyer
				aw69 pisze:nie mozesz zamienic zacisków lewy na prawą stronę bo odpowietrznik miałbyś z dołu
dokladnie, u mnie odpowietrzniki sa na gorze.
 
			
					
				
				: 2010-09-18, 20:35
				autor: SID
				odpowietrzniki na górze - nie inaczej  
 
 
Flyler - miałeś docierać dziś na jakiejś trasie/wyjezdzie ?
ale widze po tarczy że coś już było  
 
 
Ogólnie ładnie wyglada silnik 2,7bi w budzie B6,
myślę że pora zrobić jakąś sesje zdjeciową i wypowiedzieć sie z wrażenia jazdy,
miałeś 2,5tdi a masz 2,7bi
 
			
					
				
				: 2010-09-20, 09:40
				autor: Flyer
				To co widac na zdjeciach jest swiezo po odbiorze od mechanikow - pewnie przejechali sie i sprawdzili, czy wszystko jest OK.
Ja od piatku jezdze mega delikatnie, ledwie muskam hamulce, ale i tak czuc roznice wzgledem 320mm.
Jest jeden minus - prawa strona mi strasznie piszczy w momencie jak auto toczy sie max 10-20km/h podczas hamowania 

 Zrobilem zdjecie nawet, bo tarcza ma dziwne "rysy" mniej wiecej po srodku. Lepiej widoczne sa na drugim zdjeciu bez lampy.
 

 
			
					
				
				: 2010-09-20, 22:20
				autor: SID
				tak jak pisałem sprawdż blaszki dociskające klocki od góry i itp,
jak możesz wyciąg od góry klocki i zobacz czy na ich powierzchni nie maj akiś "obcych" podejrzanych "obiektów"
klocki Brembo/Pagid wiec "wiochy" by chyba nie zrobili
			 
			
					
				
				: 2010-09-20, 22:41
				autor: Flyer
				A co z tymi dzwnymi ryskami?
Raz mialem przygode z 312mm - cos wpadlo miedzy klocek/tarcze i tarcza do wyrzucenia...
			 
			
					
				
				: 2010-09-20, 22:48
				autor: SID
				ryski po dotarciu powinnny zniknąć
jak nie znikną to trzeba sie przyjrzeć klockom choć Brembo/Pagid to wysoka półka
a one są montowane seryjnie w ASO !
			 
			
					
				
				: 2010-09-21, 07:40
				autor: Gracjan
				U mnie po założeniu nowych klocków i przetoczeniu tarcz ( wiem, nie powinno się ) też są śladu różnego rodzaju, mam nadzieję że znikną po datarciu.
			 
			
					
				
				: 2010-10-20, 21:50
				autor: Flyer
				Dzis mial byc soft, ale z roznych przyczyn nie udalo sie.
Seria wyszla bardzo fajna - 280KM i 413NM [pierwsze hamowanie 440NM].
Niestety cofa zaplony o 5 st na serii... i nie wiadomo, czy w ogole wyjdzie soft - jade w piatek znowu do Witka i sie okaze.
Dzieki Panowie [
aw69, 
Cantona] za spota 

 
			
					
				
				: 2010-10-21, 06:52
				autor: Norbi
				Seria zacna jak na kompa od A6
			 
			
					
				
				: 2010-10-21, 07:56
				autor: Flyer
				Mam nadzieje, ze uda sie rozwiazac w latwy sposob problem z zaplonem.
Niestety znam przypadek 1.8T w B6, gdzie nawet po wymianie pompy paliwa i wtryskow problem nadal pozostal 
 
 
eSka, z ktorej jest silnik dosc dlugo stala niejezdzona i tu Rogal widzi problem. W/g danych z ASO i zegarów od grudnia '08 do maja '10 szwajcar zrobil 9000km.
 
			
					
				
				: 2010-10-21, 09:15
				autor: edi_nt
				Mi też cofało kiedyś zapłon. Okazało się że DV był uszkodzony (po wyjęciu i dmuchaniu w dużą dziurę puszczał w małą). Błędów na Vagu nie było, logi pokazywały boost na poziomie 1800 więc niby wszystko było ok, a po wymianie DV zapłony sie uspokoiły.
			 
			
					
				
				: 2010-10-21, 09:20
				autor: Flyer
				no wlasnie znalazlem Twoj watek gdzies na ten temat - DV chyba sprawdzal Nosb - ale podpytam.
Z drugiej strony gdyby DV kulały, to boost by spadal... albo wariowal - a tu wyszedl spory gift na hamowni.
			 
			
					
				
				: 2010-10-21, 14:07
				autor: CoLo
				Sorki za małe OT,
Fly dostales PW na A4-klub ?