19 tdi vs 2.7bT trwałość

Moderatorzy: buba, Mod-Team

sahipp
Posty: 56
Rejestracja: 2013-08-31, 01:43
Lokalizacja: gdynia
Płeć:
Kontakt:

Post autor: sahipp »

nie no 2.5 tdi to za bardzo się akurat nie nadaje ;-)
Pasi
Posty: 183
Rejestracja: 2013-06-25, 17:44
Lokalizacja: Gdańsk
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Pasi »

2.5 TDI r5 to był dobry silnik, wręcz pancernik.

moim zdaniem lepszy niż 1.9
zabba88
Posty: 153
Rejestracja: 2011-11-14, 09:05
Lokalizacja: zabrze
Płeć:
Kontakt:

Post autor: zabba88 »

Tylko ze nie ktore 1.9TDI klepia dupe modzonym 2.7tt:) np wczoraj wystroilismy kolejne mocne tdi. 1.9tdi 300PS i 500Nm 1240Kg wagi. Bez gazow:) z roli rs4 b5 po sofcie dostaje po dupie.
Frog Racing
Bucik
Posty: 297
Rejestracja: 2012-10-02, 14:51
Lokalizacja: Gorzów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Bucik »

Zabba88 daj sobie siana ... Po dupie to i 2,7 moze dostać od matiza. Wkładając taka kasę jaka koleś włożył w te magiczne dieslowski TDI starczyło by na 500ps do s4 wiec nie pierd...ol bo to głupie porównanie.



Ps: o frajdzie z jazdy juz nie wspomnę
Pasi
Posty: 183
Rejestracja: 2013-06-25, 17:44
Lokalizacja: Gdańsk
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Pasi »

Wszystko się da, kwestią jest jaki worek geldu się wkłada w to.
Dla mnie klekot to auto na codzień. Na mieście starcza by patrzeć na miny dresów w e36 1.8 is :D
Awatar użytkownika
SID
Posty: 4747
Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: SID »

300ps z 1,9tdi - musi dawać lokomotywa dym, cóż to musi być za widok :-)
Obrazek
asi
Posty: 241
Rejestracja: 2011-04-15, 18:29
Lokalizacja: Gdynia
Płeć:
Kontakt:

Post autor: asi »

Awatar użytkownika
Szupryk
Posty: 541
Rejestracja: 2012-01-11, 14:36
Lokalizacja: Gdańsk
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Szupryk »

Dodam, że tutaj mocno nie kopci, ponieważ ma nitro. Gdyby jechał bez nitro, kopcenie byłoby dużo, dużo większe ;-)

np. takie jak na tych filmikach :

http://www.youtube.com/watch?v=vNxVfTpGmMs
Audi Rs3 8P

Audi A4 Avant B6 1.8TQ
mik-17
Posty: 628
Rejestracja: 2010-11-13, 23:50
Lokalizacja: Opole
Płeć:
Kontakt:

Post autor: mik-17 »

Szupryk pisze:Dodam, że tutaj mocno nie kopci, ponieważ ma nitro. Gdyby jechał bez nitro, kopcenie byłoby dużo, dużo większe ;-)
:mrgreen: Nie no masz rację ...

Widząc te filmiki to nie chce wiedzieć jak kopci mocno...

nie ma to jak podkręcić auto i jeździć lokomotywą :lol:
sahipp
Posty: 56
Rejestracja: 2013-08-31, 01:43
Lokalizacja: gdynia
Płeć:
Kontakt:

Post autor: sahipp »

Nie no 300ps z 1.9? :shock: No dobra ale jeżeli nawet się to komuś udało to takie auto nigdy nie będzie do normalnego użytkowania... Co do 2.5 tdi że jest kiepski to oczywiście miałem na myśli v6, r5 to faktycznie pancerna konstrukcja...
Ogólnie to z tego co wiem to 1.9 przy dużych nakładach ale tak sensownie idzie zrobić do 200ps może ciut wyżej... Jak dla mnie to kluczem do sukcesu jest lekka buda no i wtedy 1.9tdi potrafi dostarczyć przyjemności, natomiast do 2.7 jakby był w tej samej budzie to słabo to widzę aby te auta mogły się mierzyć...
Ja na początku w tym poście rzeczywiście porównywałem 1.9 do 2.7 ale w budzie a4b5 vs a6 c5 i błędnie założyłem że różnica w wadze będzie około 0.5 tony i dla tego ośmieliłem się to porównać... Oczywiście zakładając jazdę w normalnych warunkach a nie na torze..

Ja ogólnie napaliłem się na quattro, co do osiągów 1.9 plus parę modów mi wystarcza ale quattro w tdi ma strasznie krótkie przełożenia co daje ogólną kupę... Co innego ośka...

Do tego moim zdaniem 1.9 sprawdza sie tylko w dosyć lekkich konstrukcjach typu a4 b5, a4b6 jest już cięższe, a o późniejszych generacjach a4 nie wspomnę...
Bucik
Posty: 297
Rejestracja: 2012-10-02, 14:51
Lokalizacja: Gorzów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Bucik »

Moja Panią Grande Punto 1,4 75ps oj i jak to sie nadaje ... Po jaki h...uj pisać na tym forum o dieslach? Nie no ok o cos zapytać czy tam poinformować, ale od razu cały felieton na ku.. rwa 12 stron walić to lekkie przegięcie pały. Kupuj te auto bo juz sie doczekać nie moge :D
Awatar użytkownika
Szupryk
Posty: 541
Rejestracja: 2012-01-11, 14:36
Lokalizacja: Gdańsk
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Szupryk »

Ta czerwona Ibiza, którą wkleiliśmy z asim służy właścicielowi do normalnego poruszania się na co dzień. Do tego w sezonie zaliczył multum imprez w Polsce i jedną w Niemcowni.

Teraz zapadła w zimowy sen, ale latem właściciel normalnie się nią porusza ;-)
Audi Rs3 8P

Audi A4 Avant B6 1.8TQ
aw69
Posty: 1494
Rejestracja: 2010-01-27, 21:04
Lokalizacja: Zambrów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: aw69 »

śmieje się sam do siebie jak wspomne czasy diesla 1,9 tdi i wyścigi :mrgreen: :mrgreen: od tego się zaczynało, ale porównując je do większości turbo benzyn jest totalnie nie na miejscu, bo mają się poprostu nijak :) to co w dieslu jest sufitem w benzynie podłogą - mniej więcej tak to wygląda
sahipp
Posty: 56
Rejestracja: 2013-08-31, 01:43
Lokalizacja: gdynia
Płeć:
Kontakt:

Post autor: sahipp »

no tak zgadzam się że do co w dieslu jest sufitem to w benzynie jest podłogą tylko że generalnie na naszych polskich drogach często nie idzie wykorzystać tego benzynowego sufitu taka jest nasza rzeczywistość.... Dla tego porównywałem te dwa silniki jak będą się sprawować w normalnych warunkach w jakich jeździ się na co dzień... a w takich typowo miejskich warunkach tdi czuję się świetnie akurat i tutaj nikt chyba nie może zaprzeczyć...

Dla tego nie ma się co pienić bo tu nie chodziło o dosłowne porównanie, dla przykładu na pewno wiecie że gdybyś,my mieli urządzić wyścig po mieście to bolid formuły 1 przegrałby z fiatem pandą... i to nie jest żart po prostu jednostka bolidu formuły 1 nie będzie w warunkach miejskich pracować w swoich optymalnych parametrach do których została stworzona... I tu chyba nie ma się co wściekać bo ktoś coś przyrównał czy napisał o 1.9. Chyba fajnie czegoś się dowiedzieć nowego, wymienić poglądy, lub po prostu sprowadzić kogoś na właściwą ścieżkę jak pisze głupoty których się dowiedział gdzieś indziej...

Wszystko zależy generalnie od tego do czego nam auto i w jakich warunkach będziemy je eksploatować taka prawda panowie i nie ma się co oszukiwać...
Ja generalnie nic z nowszych tdi bym nie kupił, z kolei te klasyczne owszem idzie pomodzić i porobić cuda ale mówię jak dla mnie zdecydowanie za krótkie te skrzynie są w tdi Q dla tego zacząłem szukać alternatywy...

Z racji moich przyzwyczajeń do charakterystyki tdi szukałem czegoś co ciągnie już od dołu aby nie trzeba było za każdym razem chcąc ładnie przyspieszyć wchodzić obrotami w tryb szlifierki...
Dla tego wszystkie 1.8 t itp odpadają i tak zrodził się pomysł na 2.7 lub 42... 42 odpadło ze względu na spalanie... Pozostał więc 2.7... Zacząłem szukać o nim info a nie było to łatwe zadanie bo tyle ile osób tyle opinii... generalnie jak dla mnie jest to najrozsądniejsza opcja na jaką mnie stać...
mik-17
Posty: 628
Rejestracja: 2010-11-13, 23:50
Lokalizacja: Opole
Płeć:
Kontakt:

Post autor: mik-17 »

sahipp pisze:no tak zgadzam się że do co w dieslu jest sufitem to w benzynie jest podłogą tylko że generalnie na naszych polskich drogach często nie idzie wykorzystać tego benzynowego sufitu taka jest nasza rzeczywistość.... Dla tego porównywałem te dwa silniki jak będą się sprawować w normalnych warunkach w jakich jeździ się na co dzień... a w takich typowo miejskich warunkach tdi czuję się świetnie akurat i tutaj nikt chyba nie może zaprzeczyć...
Ja mogę zaprzeczyć.

Pojeździj trochę 2.7 i wtedy się wypowiadaj albo przeczytaj ten swój temat jak już trochę pojeździsz biturbo, będziesz się smiał z tego co tu teoretyzowałeś :mrgreen:
Proszę kup wkońcu co masz kupić bo zaraz założę tema z petycją do Sida o zamknięcie TEGO tematau do czasu aż nie pojeździsz 2.7 :mrgreen:
Zablokowany