
19 tdi vs 2.7bT trwałość
Dodam, że tutaj mocno nie kopci, ponieważ ma nitro. Gdyby jechał bez nitro, kopcenie byłoby dużo, dużo większe   
 
np. takie jak na tych filmikach :
http://www.youtube.com/watch?v=vNxVfTpGmMs
			
			
									
						
							 
 np. takie jak na tych filmikach :
http://www.youtube.com/watch?v=vNxVfTpGmMs
Audi Rs3 8P
Audi A4 Avant B6 1.8TQ
			
						Audi A4 Avant B6 1.8TQ
Nie no 300ps z 1.9?   No dobra ale jeżeli nawet się to komuś udało to takie auto nigdy nie będzie do normalnego użytkowania... Co do 2.5 tdi że jest kiepski to oczywiście miałem na myśli v6, r5 to faktycznie pancerna konstrukcja...
  No dobra ale jeżeli nawet się to komuś udało to takie auto nigdy nie będzie do normalnego użytkowania... Co do 2.5 tdi że jest kiepski to oczywiście miałem na myśli v6, r5 to faktycznie pancerna konstrukcja...
Ogólnie to z tego co wiem to 1.9 przy dużych nakładach ale tak sensownie idzie zrobić do 200ps może ciut wyżej... Jak dla mnie to kluczem do sukcesu jest lekka buda no i wtedy 1.9tdi potrafi dostarczyć przyjemności, natomiast do 2.7 jakby był w tej samej budzie to słabo to widzę aby te auta mogły się mierzyć...
Ja na początku w tym poście rzeczywiście porównywałem 1.9 do 2.7 ale w budzie a4b5 vs a6 c5 i błędnie założyłem że różnica w wadze będzie około 0.5 tony i dla tego ośmieliłem się to porównać... Oczywiście zakładając jazdę w normalnych warunkach a nie na torze..
Ja ogólnie napaliłem się na quattro, co do osiągów 1.9 plus parę modów mi wystarcza ale quattro w tdi ma strasznie krótkie przełożenia co daje ogólną kupę... Co innego ośka...
Do tego moim zdaniem 1.9 sprawdza sie tylko w dosyć lekkich konstrukcjach typu a4 b5, a4b6 jest już cięższe, a o późniejszych generacjach a4 nie wspomnę...
			
			
									
						
										
						 No dobra ale jeżeli nawet się to komuś udało to takie auto nigdy nie będzie do normalnego użytkowania... Co do 2.5 tdi że jest kiepski to oczywiście miałem na myśli v6, r5 to faktycznie pancerna konstrukcja...
  No dobra ale jeżeli nawet się to komuś udało to takie auto nigdy nie będzie do normalnego użytkowania... Co do 2.5 tdi że jest kiepski to oczywiście miałem na myśli v6, r5 to faktycznie pancerna konstrukcja...Ogólnie to z tego co wiem to 1.9 przy dużych nakładach ale tak sensownie idzie zrobić do 200ps może ciut wyżej... Jak dla mnie to kluczem do sukcesu jest lekka buda no i wtedy 1.9tdi potrafi dostarczyć przyjemności, natomiast do 2.7 jakby był w tej samej budzie to słabo to widzę aby te auta mogły się mierzyć...
Ja na początku w tym poście rzeczywiście porównywałem 1.9 do 2.7 ale w budzie a4b5 vs a6 c5 i błędnie założyłem że różnica w wadze będzie około 0.5 tony i dla tego ośmieliłem się to porównać... Oczywiście zakładając jazdę w normalnych warunkach a nie na torze..
Ja ogólnie napaliłem się na quattro, co do osiągów 1.9 plus parę modów mi wystarcza ale quattro w tdi ma strasznie krótkie przełożenia co daje ogólną kupę... Co innego ośka...
Do tego moim zdaniem 1.9 sprawdza sie tylko w dosyć lekkich konstrukcjach typu a4 b5, a4b6 jest już cięższe, a o późniejszych generacjach a4 nie wspomnę...
no tak zgadzam się że do co w dieslu jest sufitem to w benzynie jest podłogą tylko że generalnie na naszych polskich drogach często nie idzie wykorzystać tego benzynowego sufitu taka jest nasza rzeczywistość.... Dla tego porównywałem te dwa silniki jak będą się sprawować w normalnych warunkach w jakich jeździ się na co dzień... a w takich typowo miejskich warunkach tdi czuję się świetnie akurat i tutaj nikt chyba nie może zaprzeczyć...
Dla tego nie ma się co pienić bo tu nie chodziło o dosłowne porównanie, dla przykładu na pewno wiecie że gdybyś,my mieli urządzić wyścig po mieście to bolid formuły 1 przegrałby z fiatem pandą... i to nie jest żart po prostu jednostka bolidu formuły 1 nie będzie w warunkach miejskich pracować w swoich optymalnych parametrach do których została stworzona... I tu chyba nie ma się co wściekać bo ktoś coś przyrównał czy napisał o 1.9. Chyba fajnie czegoś się dowiedzieć nowego, wymienić poglądy, lub po prostu sprowadzić kogoś na właściwą ścieżkę jak pisze głupoty których się dowiedział gdzieś indziej...
Wszystko zależy generalnie od tego do czego nam auto i w jakich warunkach będziemy je eksploatować taka prawda panowie i nie ma się co oszukiwać...
Ja generalnie nic z nowszych tdi bym nie kupił, z kolei te klasyczne owszem idzie pomodzić i porobić cuda ale mówię jak dla mnie zdecydowanie za krótkie te skrzynie są w tdi Q dla tego zacząłem szukać alternatywy...
Z racji moich przyzwyczajeń do charakterystyki tdi szukałem czegoś co ciągnie już od dołu aby nie trzeba było za każdym razem chcąc ładnie przyspieszyć wchodzić obrotami w tryb szlifierki...
Dla tego wszystkie 1.8 t itp odpadają i tak zrodził się pomysł na 2.7 lub 42... 42 odpadło ze względu na spalanie... Pozostał więc 2.7... Zacząłem szukać o nim info a nie było to łatwe zadanie bo tyle ile osób tyle opinii... generalnie jak dla mnie jest to najrozsądniejsza opcja na jaką mnie stać...
			
			
									
						
										
						Dla tego nie ma się co pienić bo tu nie chodziło o dosłowne porównanie, dla przykładu na pewno wiecie że gdybyś,my mieli urządzić wyścig po mieście to bolid formuły 1 przegrałby z fiatem pandą... i to nie jest żart po prostu jednostka bolidu formuły 1 nie będzie w warunkach miejskich pracować w swoich optymalnych parametrach do których została stworzona... I tu chyba nie ma się co wściekać bo ktoś coś przyrównał czy napisał o 1.9. Chyba fajnie czegoś się dowiedzieć nowego, wymienić poglądy, lub po prostu sprowadzić kogoś na właściwą ścieżkę jak pisze głupoty których się dowiedział gdzieś indziej...
Wszystko zależy generalnie od tego do czego nam auto i w jakich warunkach będziemy je eksploatować taka prawda panowie i nie ma się co oszukiwać...
Ja generalnie nic z nowszych tdi bym nie kupił, z kolei te klasyczne owszem idzie pomodzić i porobić cuda ale mówię jak dla mnie zdecydowanie za krótkie te skrzynie są w tdi Q dla tego zacząłem szukać alternatywy...
Z racji moich przyzwyczajeń do charakterystyki tdi szukałem czegoś co ciągnie już od dołu aby nie trzeba było za każdym razem chcąc ładnie przyspieszyć wchodzić obrotami w tryb szlifierki...
Dla tego wszystkie 1.8 t itp odpadają i tak zrodził się pomysł na 2.7 lub 42... 42 odpadło ze względu na spalanie... Pozostał więc 2.7... Zacząłem szukać o nim info a nie było to łatwe zadanie bo tyle ile osób tyle opinii... generalnie jak dla mnie jest to najrozsądniejsza opcja na jaką mnie stać...
Ja mogę zaprzeczyć.sahipp pisze:no tak zgadzam się że do co w dieslu jest sufitem to w benzynie jest podłogą tylko że generalnie na naszych polskich drogach często nie idzie wykorzystać tego benzynowego sufitu taka jest nasza rzeczywistość.... Dla tego porównywałem te dwa silniki jak będą się sprawować w normalnych warunkach w jakich jeździ się na co dzień... a w takich typowo miejskich warunkach tdi czuję się świetnie akurat i tutaj nikt chyba nie może zaprzeczyć...
Pojeździj trochę 2.7 i wtedy się wypowiadaj albo przeczytaj ten swój temat jak już trochę pojeździsz biturbo, będziesz się smiał z tego co tu teoretyzowałeś
 
 Proszę kup wkońcu co masz kupić bo zaraz założę tema z petycją do Sida o zamknięcie TEGO tematau do czasu aż nie pojeździsz 2.7





