Strona 2 z 3

: 2016-10-20, 22:40
autor: Duds
SID pisze:
Jachyr pisze:Na k03 nie zrobisz 400 z +. Chyba ze chcesz aby to za dlugo nie polatalo. Polowa forum robi teraz turbo u PerunTurbo. Odezwij sie tam to ci wszystko wyjasnia.
Połowa robi u mnie ha ha
za jakiś miesiąc zdam reportaż jak chodzą hybrydki od Sida, bo za 2 tygodnie może odpalę auto w końcu 8-)

: 2016-10-21, 08:10
autor: emay
RRyb pisze:Proszę bardzo. Powiedziałem, że podziele się swoim wynikiem oto on. Strojone na hamowni obciążeniowej. Doładowanie 1bar i tyle ode mnie.

Obrazek
Jeszcze czasy 100-200 poproszę.

: 2016-10-21, 08:19
autor: Jachyr
Ryb i jak zadowolony? Widac jak to u Aw bezpiecznie bo pewnie mozna bylo jeszcze troche nadmuchac.

: 2016-10-21, 08:33
autor: RRyb
Jak będę miał RL to sprawdzę czas na 100%. Jachyr nie dało rady więcej bo cofało zapłon ponieważ już głowice nie dadzą rady dalej. Jak wrzucał bardziej hardkorową mapę to wykres wyglądał jak ekg. Jeździ spoko, wstaje fajnie. Czy jestem do końca zadowolony z wyniku to nie wiem, ale w sumie auto ma 298kkm i to tylko i wyłącznie wina silnika i już miało prawo nie wydać lepiej. Jest bezpiecznie i profesjonalnie.

: 2016-10-21, 08:57
autor: SID
w te hybrydy pompują 1,2-1,3 bar więc silnik już swoje ma widać

: 2016-10-21, 09:14
autor: ghost
Seryjne głowice nie dają rady ? Silnik słaby ? Co Wy pitolicie ?! :-D Ja na ori czapach miałem 444 ps i 570 nm! Wałki rozrządu seryjne.... Boost 1.2bar! Jeśli już coś ten silnik trzyma to mała strona ciepła w turbinach oraz wydech/stn układu zapłonowego.... ALE NIE GŁOWICA :roll:

: 2016-10-21, 09:22
autor: buba
ghost pisze:Seryjne głowice nie dają rady ? Silnik słaby ? Co Wy pitolicie ?! :-D Ja na ori czapach miałem 444 ps i 570 nm! Wałki rozrządu seryjne.... Boost 1.2bar! Jeśli już coś ten silnik trzyma to mała strona ciepła w turbinach oraz wydech/stn układu zapłonowego.... ALE NIE GŁOWICA :roll:
akurat nic z tego bo wszystko jest nowe ;-)

: 2016-10-21, 10:05
autor: nitro20
Coś masz nie tak... i nie są to głowice...

Buba piszę, że wszystko nowe, czyli silnik po remoncie ?

Nie wiem szukał bym w dolocie,wydechu,układzie paliwowym problemów.

: 2016-10-21, 10:06
autor: RRyb
Bezpiecznie nie dało rady zrobić więcej niż 1 bar. A naprawdę chciałem więcej. Chcieć a móc to dwie różne rzeczy. GHOST u Ciebie dało radę to fajnie, to się ciesz, jaraj się wynikiem i lataj sobie cały czas do odcinki. U mnie nie dało rady, definitywnie stwierdzone, że to kwestia głowic, że zaczynają szaleć czujniki stukowe. Jesteś mądry zadzwoń do AW i niech Ci powie jak było.
Buba dobrze powiedział, wszystko jest wymienione na nowe, więc nie ma szans, żeby coś trzymało. Padło wczoraj kilka pytań, czy to czy tamto wymienione na wszystko odpowiadałem tak. Ostateczne pytanie brzmiało "ile auto ma przelotu i czy było kiedyś zaglądane do motoru" ja odpowiedziałem NIE i już było wiadomo co trzyma i co powoduje cofanie zapłonu.

: 2016-10-21, 10:11
autor: SID
AW stroił i takie info podał, nie mi sądzić co tam się działo

: 2016-10-21, 10:12
autor: RRyb
Jedyne co nie było ruszane, to właśnie silnik. Za mojej kadencji nikt do niego nie zglądał.

SID ale ja do turbin robionych u Ciebie nic nie mam. Dobrze wyglądały, robota profi. Trzymają boost do końca co widać. Z Twojej strony wszystko gitara

: 2016-10-21, 10:15
autor: buba
SID pisze:AW stroił i takie info podał, nie mi sądzić co tam się działo
nic się nie działo bo auto ogarnęliśmy wcześniej. Co było do wymiany to poszło do wymiany.

: 2016-10-21, 10:54
autor: RRyb
Ale przecież słuchajcie. To jest mój kibel i ja w niego sram. Chce ktoś się wykazać? zapraszam. Dam Wam moje auto na takim setupie jaki jest. Dajcie tylko takie samo lub mocniejsze auto zastępcze pojedziemy na hamownie obciążeniową i sobie róbcie grzebcie zróbcie nawet i 380km i 580nm. Jeśli będzie stabilnie i się nie wysra to zapłacę i będę jeździł. Pod warunkiem, że ktoś mi udowodni, że powodem było coś innego niż to co jest opisywane w w/w postach

: 2016-10-21, 11:05
autor: luk448
ghost pisze:Seryjne głowice nie dają rady ? Silnik słaby ? Co Wy pitolicie ?! :-D Ja na ori czapach miałem 444 ps i 570 nm! Wałki rozrządu seryjne.... Boost 1.2bar! Jeśli już coś ten silnik trzyma to mała strona ciepła w turbinach oraz wydech/stn układu zapłonowego.... ALE NIE GŁOWICA :roll:
Ghost jakos nie widzialem Cie wczoraj u AW podczas strojenia auta RRyba wiec czemu mowisz co jest dobre a co nie?Skad wziales ta diagnoze ze to nie glowice tylko wydech i uklad zaplonowy?No chyba ze gdzies u AW w piwnicy siedziales :)

Auto RRyba jest w koncu finalnie wystrojone i mozna je w koncu upalac-czyt jezdzic po męsku.:) Dmucha tylko 1 bar (jakby ilosc barow byla wyznacznikiem czegokolwiek) bo to bezpieczny setup a zarazem dosc dobry przebieg momentu.Co fajne k03 ladnie ciagna do samego konca.Na k03 nie bylby to taki ladny wykres pod koniec.Byla wgrana ostrzejsza mapa ale cofalo zaplony i wykrs nie mial takiej chakakterystyki.
Jedyny minus(jesli mozna to tak nazwac) to to ze silnik nie byl poddawany zadnej rewizji a ma juz prawie 300 tysi.Jestem pewien ze po np zrobieniu glowic auto,oczyszczeniu chociaz tlokow z nagaru auto pokazaloby kilkanascie koni i NM wiecej.

: 2016-10-21, 11:11
autor: Jachyr
Ryb wazne ze jestes zadowolony. Przynajmniej cenowo/osiagi chyba jest jak chciales. Ja rowniez mam serie glowice z tym ze nalotu o ponad 60kkm mniej. U mnie one tez troche ograniczyly no i paliwo. Aw mowil ze moglo by byc ok 430-400 na 100 oktanach ale nie o to mi chodzilo.

P.s Esa zostaje ze mna na najblizsze 2 lata jednak a prezent w postaci c5/6 zrobie sobie po sierpniu 2018 wiec cos bede koksic jeszcze z czasem zobaczymy co wyjdzie:)