Strona 2 z 3

: 2011-04-12, 23:34
autor: arek
dlatego jade jeszcze raz,bo błędów nie wywalało ale tam się okazało co jest najprawdopodobniej nie tak, poczekamy zobaczymy.

http://www.youtube.com/watch?v=GmRObOdXSfI pierwsza próba po programie

: 2011-04-12, 23:59
autor: Nikolas
Ale podobny Avancik do mojego Ex S4 :-) Fajne autko. 400+ będzie spokojnie.

....ach te baby.... :lol:

: 2011-04-13, 09:18
autor: SID
z tego co wiem Arek zrobił ten projekt z małym budżetem,
sam wykonał prace mechaniczne,
wartało by opisać koszta tych modów ponieważ mało jest S4 na K04 i seryjnych głowicach

: 2011-04-13, 09:43
autor: bracus
ta mało :mrgreen: :-P

: 2011-04-13, 09:53
autor: 1kowal1
spoko,może nie długo dojdzie moja na seryjnych głowicach :-)

: 2011-04-13, 10:56
autor: SID
bracus pisze:ta mało :mrgreen: :-P
nie liczac strojenia i robocizny to w czesciach chyba z 10 tys zl (nowe turbo gdzies tanio wyniuchal)

: 2011-04-13, 11:08
autor: bracus
SID pisze:
bracus pisze:ta mało :mrgreen: :-P
nie liczac strojenia i robocizny to w czesciach chyba z 10 tys zl (nowe turbo gdzies tanio wyniuchal)
miałem na mysli raczej mało S4 K04 na ori głowach :-) ja znam więcej z ori głowicami jak z modzonymi :mrgreen:

: 2011-04-13, 22:23
autor: arek
Moje koszty;
-turbiny 3000pln
-rury intel 1000pln
-intercoler centralny+rury alu+opaski 1000pln
-wtryski 440cc 1000pln
-pompa paliwa bosch 600pln
-wydech (sam wykonywałem)500pln
-chłodnica oleju+adapter+węże 800pln
-dv rs4 300pln
-komplet uszczelek silnika ok.1000pln
-sprzęglo i koło rs4 1500pln
-rozrząd kompletny wraz z mikro+rolki 1200pln
-olej 10w60+płyny i pozostałe graty ok.800pln
Wszystkie mody wykonywałem sam...

: 2011-04-14, 16:34
autor: kosiniak
dla Sida to male koszty, bo jego za mody skroili juz pewnie ze 100 000 :D

: 2011-04-14, 17:37
autor: buba
SID co znaczy "nowe turbiny gdzieś wyniuchał"

K04 za 3tysie nowe czy hybrydy??

: 2011-04-14, 18:07
autor: SID
no myslalem ze to były nowe - a okazalo się iż są to uzywki od znajomego

: 2011-04-14, 21:52
autor: bracus
nowe w sensie dla niego bo miał K03 :-)

: 2011-04-16, 14:32
autor: CompSport
bracus pisze:to jeszcze temu Bogdanowi powiedz zeby chociaz 100nm dodał do tych 450 bo tyle to jest na K03 po programie ;-)
Lepiej miec 450nm jezdzace niz 500 czy 600 i zeby Cie 2.0 objezdzało nie?? svidnik dla przypomnienia ;-)

Z tym paliwem 95 to strata czasu. Powinien byc duzy napis na kazdym forum "ZE NA STROJENIE 98ost min" bo takich psikusow z paliwem klienci robia mnostwo. Ja tylko trace czas a pozniej znajdzie sie taki Bracus czy inny Designer ktory Cie i tak pojedzie na forum.

: 2011-04-16, 15:52
autor: bracus
Maciek ja Cie bardzo przepraszam ale to 2.7 TT zrobiło najlepszy czas dnia tak że zadne 2.0 mnie nie objechało :-)
a co do samej wygranej winny jest spiek który nie rozsprzęglał (patrz filmik) i kierownik który wystartował dużo później (patrz filmik) zeby się dało w ogóle wystartować bo w finale już sprzęgła w samochodzie po prostu nie było ;-)
ale oczywiście gratulacje raz jeszcze win jest win

a jak już piszemy o objeżdżaniu to porównujmy może wszystkie parametry mające wpływ na czas osiągnięty a nie wynik końcowy który nijak ma się do rozważań o 450, 500 czy 600 nM
nie zapominaj że wygrałeś o 0,3 sekundy a 0,5 to ja zostałem na starcie...nie mówimy nawet o nie wbiciu 2 biegu ;-) i biciu reszty jak emerty
dla przypomnienia ponton w akcji :mrgreen: i powód przegranej
http://www.youtube.com/watch?v=4AKbISS7fj8

: 2011-04-16, 22:13
autor: CompSport
fajnie fajnie ale to nie Maciek :-)

Pozdrawiam
Patryk :lol: :lol: