Strona 2 z 3

: 2016-07-30, 09:14
autor: Jachyr
Dziwne. Ja tylko raz mialem sytulacje gdzie temp oleju doszla do ok 120' a wody o grubosc wskazowki ponad 90' to byla trasa na zeszlo roczny spot gdzor temp na zewnatrz byla ok 37' a ja lecialem autostrada w przedziale 140-170km/h. Po zjezdzie na tankowanie i postoku ok 2 min w koljce zaistniala ta wlasnie sytulacja. Ale po wyjezdzie na bane i przy predkosci 120-130 wszystko wrpcilo do normy a nie mam chlodnicy oleju... Po za ta jedna akcja nie bylo innych. Jade nie bawem na nurburgring i zobacze jak to bedzie wygladalo po takim ostrym przelocie.

: 2016-07-30, 18:49
autor: RRyb
Może to jest problem gdzie indziej, może termostat coś nawala ale w sumie był wymieniany jakieś 1,5roku temu albo nie zawsze włącza się wiatrak od klimy :roll:

: 2016-07-30, 22:46
autor: Jachyr
Ryb sprawdz chlodnice moze?? Jak jest zaklejona parchami to wiesz jak z jej wydajnoscia, szczegolnie po tylu latach jak siedzi ori albo zmieniona ladnych lat temu. Moja mimo ze ori to juz 2 razy ,,czyszczona" raz na poczatku przy rozrzadzie i ostatni raz teraz jak byl motor wyjety. Dzis chwile polatalem(na porodowke:)) i temp caly czas o grubosc wskazowki pod 90' i olej okolice 100' z tym ze na dworzu temp 26' ale klima chodziła. Sprawdz chlodnice.

: 2016-07-30, 23:50
autor: Anton
u mnie po 3 okrążeniach na Torze Poznań woda podchodziła pod 100, ale po "uspokojeniu" jazdy i przejechaniu około połowy toru wracało do normy.
Klimy nie mam :) wymontowałem :), mam dodatkowy wiatrak nad fmic , 2 chłodnice oleju :)

: 2016-07-31, 09:55
autor: RRyb
Sprawdzę tą chłodnice bo za mojej kadencji to nic nie było z nią robione, więc jest to temat jak najbardziej do sprawdzenia

Jachyr GRATULUJĘ :!: :!: :!:

: 2016-07-31, 11:52
autor: atom1
to ...dochodzac do sedna, wskazowka moze sie ruszac czy ma stac w pionie :-))) wiadomo ze przy predkosciach 140 nic sie nie dzieje ale powiedzmy od tej predkosci do gory i staniu "na luzie"

: 2016-07-31, 12:35
autor: RRyb
Zaobserwowałem dziś bardzo ciekawą rzecz bo właśnie siedzę w aucie, sobie chodzi i co chwilę słyszę jak cyka przekaźnik i wtedy silnik raz czuć, że pracuje bardziej obciążony i zaraz cyknie i znowu pracuje lżej, ale niezależnie od tego jak pracuje silnik to klima chodzi...o co tu kur** chodzi?

: 2016-07-31, 12:43
autor: xan
Ja też miałem raz ten problem gdy mi siadł wentylator elektryczny obok wiskozy. Po jego naprawie problem nigdy nie wrócił.

: 2016-07-31, 13:25
autor: RRyb
Kilka takich cyknięc no i zaraz temp wody do góry

[ Dodano: 2016-07-31, 13:07 ]
xan miałeś dokładnie te same objawy?

[ Dodano: 2016-07-31, 13:25 ]
Czy Tobie w ogóle się nie włączał wentylator?

: 2016-07-31, 14:00
autor: xan
Mi w ogóle chyba nie działał bo z tego co ktoś mi mówił to powinien się załączać jak jest klima na Lo. Też miałem taki objaw że wróciłem z trasy zatrzymałem się przed blokiem i nie zgasiłem auta. Wsiadam po kilku minutach a tam ponad 100 stopni. Temperatura oleju ok 120 ale u mnie to był standard. Poza tym u mnie to była jednorazowa akcja z tym przewaleniem temperatury bo od razu się tym zainteresowałem i zmieniłem ten wentylator. Zmieniłem też nadkola na wentylowane z RS6 i po tych zabiegach temperatura oleju też mi trochę spadła i trzeba ostro butować albo lecieć szybko w trasie żeby się zbliżyć do 120stopni oleju.

: 2016-07-31, 14:52
autor: RRyb
Ja dziś właśnie podczas tego cykania w przekaźnikach zauważyłem że olej nie miał nawet 100st a już woda szła do góry więc to chyba nie tutaj problem

: 2016-07-31, 18:18
autor: emay
RRyb pisze:Ja dziś właśnie podczas tego cykania w przekaźnikach zauważyłem że olej nie miał nawet 100st a już woda szła do góry więc to chyba nie tutaj problem
Kiedy ostatni raz wymieniałeś płyn chłodniczy ?

: 2016-07-31, 20:07
autor: RRyb
Ok 3tyg temu bo miałem dziurę w przewodzie

: 2016-07-31, 21:04
autor: Jachyr
O plynie tez wlasnie pomyslalem. Wiec pozostaje sprawdzic/wyczyscic chlodnice.

Dzieki Ryb :-)

: 2016-08-01, 09:25
autor: RRyb
Mówicie o chłodnicy wody?