Strona 2 z 3

: 2016-05-04, 12:03
autor: buba
Coś słabo szukałeś bo to wszystko było na forum wiele razy.
Poszukaj w projektach bo tam też masz opisane co i jak ludzie robili

: 2016-08-25, 14:37
autor: kadilak
Panowie układanka powoli nabiera kształtów, potrzebuje rady co do sprzęgła.
Czytając forum natknąłem się na info, że w okolice 400KM wystarczy sprzęgło od RS4.
Ale chcąc coś lepszego kupić to generuje to dużo większe koszta? Do 1.5-2k bym się zamknął?
Obczajał ktoś temat może, jeżeli chodzi o jakiś uniwersalny oil tank zamiast ori odmy?

: 2016-08-25, 15:03
autor: mik-17
kadilak pisze:Panowie układanka powoli nabiera kształtów, potrzebuje rady co do sprzęgła.
Czytając forum natknąłem się na info, że w okolice 400KM wystarczy sprzęgło od RS4.
Ale chcąc coś lepszego kupić to generuje to dużo większe koszta? Do 1.5-2k bym się zamknął?
Obczajał ktoś temat może, jeżeli chodzi o jakiś uniwersalny oil tank zamiast ori odmy?
Ja mając 450PS/600Nm miałem założone nowe sprzęgło RS4 LUK, było razem z dwumasem. Taki zestaw spokojnie dawał radę, nawet parę razy strzelałem ze sprzęgła ale ogólnie to sprzęgło nie jest do tego stworzone.
Podobno sprzęgło Rs4 Sachs jest lekko lepsze od Luka.
Tanią opcją jest obić tarczę kevlarem - dużo więcej wytrzymuje.
Na Twoim miejscu kupił bym nawet używany docisk rs4 a tarczę obił bym kevlarem, taki zestaw spokojnie styknie na 400PS z dużym zapasem (pomijając strzelanie ze sprzęgła, tu dużo zależy od kierowcy) i wyjdzie ok 700-1000zł w zależności za ile kupisz docisk i za ile znajdziesz obicie tarczy kevlarem.

: 2016-08-25, 15:04
autor: SID
mik-17 pisze: Podobno sprzęgło Rs4 Sachs jest lekko lepsze od Luka.
kupisz Sachs i w środku będzie LUK :-)

: 2016-08-25, 15:07
autor: mik-17
SID pisze:
mik-17 pisze: Podobno sprzęgło Rs4 Sachs jest lekko lepsze od Luka.
kupisz Sachs i w środku będzie LUK :-)
Jak kupi używkę zdjętą z rs4 to może będzie sachs.
Zawsze można oddać i nie zakładać.
słyszałem ze sachsa idzie wzmocnić bo jest rozbieralny a Luk niby nie.

: 2016-08-25, 15:12
autor: kadilak
A opcja nowe od RS4 od sida+ nabić tarczę kevlarem?
Typowo tuningowe sprzegła to już chyba 3tyś+, czy się myle?

EDIT

Teraz jeszcze zauważyłem, że u SID'a jest możliwość kupna wersji droższej/wzmacnianej.
Tak szczerze i z doświadczenia- warto dopłacić, czy lepiej obić kevlarem?

: 2016-08-25, 15:42
autor: SID
ta lepsza wersja jest z DE, wdgl nich my w PL mamy gorsze wersje na rynek wschodzi a ich jest mocniejsze o +10%
i jest to SACHS

: 2016-08-25, 16:00
autor: kadilak
SID, PW

: 2016-08-25, 16:46
autor: Jachyr
SID pisze:ta lepsza wersja jest z DE, wdgl nich my w PL mamy gorsze wersje na rynek wschodzi a ich jest mocniejsze o +10%
i jest to SACHS
Sorry za offtop ale tu niestety jest prawda i to nie tylko chodzi omsprzegla, ale z wlasnego juz doswiadczenia i autopsji wiem ze i z oponami, olejami i spozywka tak niestety jest... Nie chce ulgalniac ale uwazajcie na oleje Valvoline w Pl... Patrzcie gdzie rozlewane jak Be to omijac szerokim lukiem i kupowac inna partie.

: 2016-08-26, 07:15
autor: bartek75
W temacie sprzęgła nie obijałbym nic, nie wzmacniał tylko doinwestowałbym w efixa 6pak; wygodne w użyciu i o temacie można zapomnieć na długo bo to zaraz i 400 będzie mało. Zawsze tak jest

: 2016-08-26, 08:30
autor: kadilak
bartek75, podałbyś jakiś konkretny model? Właśnie się mocno zastanawiam co zrobić

: 2016-08-26, 09:01
autor: przemek530d
Jachyr pisze: Nie chce ulgalniac ale uwazajcie na oleje Valvoline w Pl... Patrzcie gdzie rozlewane jak Be to omijac szerokim lukiem i kupowac inna partie.
przecież valvo jest z holandii, przy podrabianiu napisali sobie belgia (czy tam z kodu produktu) przez pomyłkę, dobrze zrozumiałem?

: 2016-08-26, 10:16
autor: bartek75
kadilak pisze:bartek75, podałbyś jakiś konkretny model? Właśnie się mocno zastanawiam co zrobić
6 łopat FX 400 Cluthmaster

: 2016-09-12, 09:37
autor: kadilak
Sprzęgło kupiłem w końcu nowe od rs4+obite kevlarem.
Silnik złożony czeka na wysyłkę turbin z PerunTurbo, bo wysłałem (dzięki Bogu) na sprawdzenie.
Chciałem już przy okazji skompletować resztę częsci, czytałem na forum coś o wkładkach filtra, tylko nie mogę znaleść, jakiej firmy jest sprawdzona i warto kupić?
Jest jakiś sprawdzony wydech "gotowiec" chiński, czy lepiej oddać do tłumikarza? Macie kogoś polecanego w Warszawie/okolicach?

: 2016-09-12, 22:53
autor: luk448
kadilak, wkladka K&N,a wydech niech Ci wyspawa ktos kto sie na tym zna a nie pierwszy lepszy Tlumikarz :mrgreen: w Twoich okolicach moze sportig,dalej el tec