Strona 2 z 9
					
				
				: 2010-02-15, 22:34
				autor: kurzy79
				Coś mi się wydaje że to następny mit do obalenia lub potwierdzenia. Ja osobiście też jestem zwolennikiem dwóch bocznych, ale po wypowiedziach większości skłaniam się w stronę FMIC.
Sid kiedy planujesz założenie bocznych ?? Może wtedy więcej szczegółów da sie napisać.
			 
			
					
				
				: 2010-02-15, 22:49
				autor: aw69
				ja dalej stawiam na dwa wielkie po bokach
same mocne projekty za granica mają dwa IC - coś w tym musi być
a ja znowu nie wierze w te zagraniczne projekty S4 ....moze nie wszystkie ale wiekoszość mozna o kant dupy rozbić.
 
			
					
				
				: 2010-02-20, 19:43
				autor: kurzy79
				znalazłem jeszcze takie rozwiązanie:
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Audi-S4- ... 3a577dad5f
Przy tym rozwiązaniu z głowy ma się silikonowy trójnik.
 
			
					
				
				: 2010-02-20, 21:15
				autor: pm-motorsport
				
Takie rozwiazanie ma SID i działa idealnie 

 
			
					
				
				: 2010-02-20, 21:30
				autor: kurzy79
				a ten czujnik co jest wpięty w trójnik to co to jest ??
można to zlikwidować bez nowego programowania ??
			 
			
					
				
				: 2010-02-20, 21:35
				autor: pm-motorsport
				jest to map sensor i nie mozna jego sie pozbyć trzeba załozyć go gdzies na rure dolotowa przed przepustnicą
			 
			
					
				
				: 2010-02-21, 20:52
				autor: ktokolwiek
				Ja poszedłem w te dwa wielkie boczne, cholernie mi sie nie podoba rezanie w zderzaku, sam nie wiem czemu, hehe. Podjade może jak mi sie bedzie chciało na hamownie to zobaczymy ile to dało:) I jaka temp tam sie pojawia. 
PS. mam jeden do sprzedania w ogóle, może być nawet za dobrą flaszke, heh. Drugi wylądował na smietniku bo jakieś rysy (małe pęknięcia były)
			 
			
					
				
				: 2010-02-21, 21:27
				autor: aw69
				
Te rozwiązanie jest naprawde zajebiste......ale ten cooler to chinski diwajs wiec tak srednio :/ ogólnie trzeba by cos takiego z fajnym rdzeniem zapodać......Porządny fmic naprawde daje duzo i to baaaardzo dużo !!!  Sam myśle nad zmiana fmic'a z wyjsciem na jedną rure
 
			
					
				
				: 2010-02-21, 21:28
				autor: aw69
				
Te rozwiązanie jest naprawde zajebiste......ale ten cooler to chinski diwajs wiec tak srednio :/ ogólnie trzeba by cos takiego z fajnym rdzeniem zapodać......Porządny fmic naprawde daje duzo i to baaaardzo dużo !!!  Sam myśle nad zmiana fmic'a z wyjsciem na jedną rure
http://www.treadstoneperformance.com/pr ... ot_key=972
to jest fajny cooler tylko troche problematyczne jest wyjscie....a troche hujowo jest ciąć pas przedni i robic kombinacje z chłodnicami i zamkiem
 
			
					
				
				: 2010-02-22, 21:50
				autor: kurzy79
				aw69 pisze:
Te rozwiązanie jest naprawde zajebiste......ale ten cooler to chinski diwajs wiec tak srednio :/ ogólnie trzeba by cos takiego z fajnym rdzeniem zapodać......Porządny fmic naprawde daje duzo i to baaaardzo dużo !!!  Sam myśle nad zmiana fmic'a z wyjsciem na jedną rure
http://www.treadstoneperformance.com/pr ... ot_key=972
to jest fajny cooler tylko troche problematyczne jest wyjscie....a troche hujowo jest ciąć pas przedni i robic kombinacje z chłodnicami i zamkiem
 
ale mam zgryza z tym coolerem.
Jednak chyba zdecyduję się na chiński centralny zakupiony w Polsce i orurowanie alu zespawam we własnym zakresie. Jaką średnice rurek dobrać najlepiej ?? Tak jak wyjście z coolera 2,5" ??
 
			
					
				
				: 2010-02-24, 22:05
				autor: aw69
				będzie ok 2,5 cala
			 
			
					
				
				: 2010-03-07, 12:32
				autor: ktokolwiek
				Jak powiedzialem tak zrobilem, wydmuchalo z tymi duzymi coolerami 323 konie (bylo 296) :)
			 
			
					
				
				: 2010-03-07, 17:47
				autor: kosiniak
				czyli o 10 mniej niz u mnie na rs4kowych :)
			 
			
					
				
				: 2010-03-07, 23:23
				autor: ktokolwiek
				Wydech całkowita seria :)
			 
			
					
				
				: 2010-03-07, 23:25
				autor: kosiniak
				tak jak u mnie :) poza wywalonymi katami :)