Strona 2 z 3

: 2018-02-01, 09:13
autor: DobrzanskiS4B5
RRyb pisze:narazie ok 400 później może do 500
To wystarczy spokojnie :mrgreen:

: 2018-02-01, 09:19
autor: RRyb
DobrzanskiS4B5 pisze:
RRyb pisze:narazie ok 400 później może do 500
To wystarczy spokojnie :mrgreen:
Podziękował ;-) niech moc będzie z Tobą :mrgreen:

: 2018-02-01, 09:24
autor: DobrzanskiS4B5
Daj jeszcze jakiś grubszy kolektor ssący to wtedy taka głowica 2.4 bedzie miała sens ( portig dolnych stopek allroada nic nie daje moim zdaniem,bo to nie silnik N/A który zaciąga... tylko tu trzeba powietrze wcisnąć,więc zaczyna sie od trąbek ) To tak informacyjnie,myśle że na te moce nie ma co

: 2018-02-01, 09:29
autor: Papol
Nawet do 500 spokojnie allroad... zalezy tez na jakikch turbo

: 2018-02-01, 12:08
autor: buba
DobrzanskiS4B5 pisze:Daj jeszcze jakiś grubszy kolektor ssący to wtedy taka głowica 2.4 bedzie miała sens ( portig dolnych stopek allroada nic nie daje moim zdaniem,bo to nie silnik N/A który zaciąga... tylko tu trzeba powietrze wcisnąć,więc zaczyna sie od trąbek ) To tak informacyjnie,myśle że na te moce nie ma co
taka zabawa to chyba dopiero od 550-600 ma sens?

: 2018-02-01, 16:34
autor: 16vg60
Wszystkie ori sa sodowane,n/a i turbo

A co do zaworow ,to tutaj zostalo wyjasnione co i jak

viewtopic.php?t=11372&start=0

: 2018-12-15, 08:48
autor: RRyb
Znowu odgrzewam
Auto jest jeszcze na dotarciu. Głowice zmienione na 2.4 APS dodatkowo doszło DP i inny filtr, auto jeszcze nie wystrojone po tych zmianach. Przy niskich prędkościach jest wszystko ok natomiast prędkości rzędu 120-130 zaczyna mocno telepać budą. Jest szansa, że to od głowic?

Względem serii z tematów mechanicznych zmieniły się półośki przód i wał z dyfrem bo był swap z automatu na manual

: 2018-12-15, 11:38
autor: Papol
RRyb pisze:Znowu odgrzewam
Auto jest jeszcze na dotarciu. Głowice zmienione na 2.4 APS dodatkowo doszło DP i inny filtr, auto jeszcze nie wystrojone po tych zmianach. Przy niskich prędkościach jest wszystko ok natomiast prędkości rzędu 120-130 zaczyna mocno telepać budą. Jest szansa, że to od głowic?

Względem serii z tematów mechanicznych zmieniły się półośki przód i wał z dyfrem bo był swap z automatu na manual
Przegub wewnetrzny .. naped ... nie ma to nic z glowicami

: 2018-12-15, 11:52
autor: RRyb
A no widzisz kolego, było tu kilku takich co twierdzą, że jak program zrobiony wcześniej pod seryjne głowice dostanie teraz głowice z ostrzejszymi wałkami potrafi zatrząść i nierówno pracować. Stąd moje gdybanie odnośnie głowic

: 2018-12-15, 12:40
autor: luk448
Sadze ze jak auto niewystrojone a zmienione glowice itp itd to jesli nawet to moze silnik lekko zle pracowac,rzucac nim aczkolwiek tez bez przesady.Sadze ze u Ciebie Mordko to ewidentnie cos w napedzie,kolach w przeniesieniu napedu,przegubach I tu bym szukal problemu.

: 2018-12-19, 08:28
autor: RRyb
To mam w takim razie kolejne pytanie. Czy jest jakakolwiek możliwość, że sondy padły jak były sprawne a potem długo nie używane i znowu wsadzone do auta? Albo czy jest opcja, że cokolwiek innego jest winowajcą pojawiającego się błędu obydwu sond? Może to głupie pytania ale rozkminiam nad tym od kilku dni a w końcu i tak pewnie kupię nowe :mrgreen:

: 2018-12-19, 10:29
autor: luk448
RRyb, Mozesz posprawdzac jeszcze wiazki bo moze one gdzies krzacza ale sadze ze bez wymiany sie nie obejdzie

: 2018-12-22, 07:48
autor: mophk
RRyb pisze:To mam w takim razie kolejne pytanie. Czy jest jakakolwiek możliwość, że sondy padły jak były sprawne a potem długo nie używane i znowu wsadzone do auta? Albo czy jest opcja, że cokolwiek innego jest winowajcą pojawiającego się błędu obydwu sond? Może to głupie pytania ale rozkminiam nad tym od kilku dni a w końcu i tak pewnie kupię nowe :mrgreen:
jakie to błędy dokładnie? ja sie dowiedzialem ostatnio, że walnięcie takimi sondami konkretne je psuje wiec moze robili z nich sobie bicze po pracy? ;)

robiles logi? jak wyglada mieszanka etc?

: 2018-12-27, 08:52
autor: RRyb
proszę 016538 i 016518
Jak szyły do majstra to były w pudełku. Wg mnie jakby nie działały to po usunięciu błąd by wrócił a on nie wraca do momentu włożenia kluczyka i ponownego odpalenia auta

Czy jest możliwe, że po odpaleniu komp robi korekty? A po wyciągnięciu kluczyków i później ponownemu odpaleniu wraca do ustawień zadanych na kompie?

: 2018-12-27, 22:32
autor: mophk
według prawideł, sprawdzić trzeba wiązkę bo resztę raczej mysle ze masz okej.

ale ogolnie mogą być walnięte albo cos w programie zwalone. błąd nie wraca od razu bo one nie są non stop sprawdzane wiec sie tym nie kieruj. U mnie 2 sonda w 1.8t miala błąd bo jej w ogole nie bło ale błąd sie pojawial co 3-4 jazdy