Strona 2 z 6

: 2016-01-05, 05:55
autor: Mortiis
Ja u Michała robiłem wydechy do dwóch aut jak jeszcze miał warsztat w swojej klitce ;-) do golfa i do audi 80 i za oba od kolektora do końcowego na jednym tłumiku płaciłem coś koło tysiaka z tym że w golfie po roku czasu użytkowania posypał ostatni tłumik, bez problemu go wymienił nie biorąc za to złotówki.
Robota Michała jest naprawdę profi a co do cen zawsze można negocjować, przynajmniej kiedyś tak było.

: 2016-01-05, 07:00
autor: SID
ja w RS6 będę miał wydech z klapkami od MG (nawet ich ofertę dostałem na sklep, ale jeszcze nie pełną)
mając pod ręką większość marek wydechów to MG wypada dalej taniej,
minus to długie terminy i brak wysyłki co niektórych produktów (trzeba osobiście podstawić auto)

: 2016-01-05, 07:16
autor: bartek75
Andrzej, tak jak rozmawialiśmy dam znać jak dostanę od MG odpowiedź. A tak przy okazji te produkty mają swego rodzaju homologację/ dopuszczenie czy nie?

: 2016-01-05, 08:17
autor: SID
nie sądzę, nie ma takiego zapotrzebowania w PL na to więc jeszcze firmy nie oferują,
nawet sam nie wiem czy sportowe katalizatory przynajmniej w połowie trzymają parametry jak ich OEM odpowiedniki,
jestem też pewien że auto po programie też nie trzyma narzuconej normy Euro

: 2016-01-05, 08:40
autor: bracus
SID pisze:jestem też pewien że auto po programie też nie trzyma narzuconej normy Euro
diesle vw podobno trzymają :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

: 2016-01-05, 08:50
autor: bartek75
Czyli ori układ do garażu i przy odsprzedaży auta np. do UE Wydech seria w komplecie dla kupującego :idea:

: 2016-01-05, 10:07
autor: Telo
jestem też pewien że auto po programie też nie trzyma narzuconej normy Euro[/quote]

No nie byłbym taki pewny ze nie trzymaja! :mrgreen:

: 2016-01-05, 18:09
autor: Jachyr
Telo pisze:jestem też pewien że auto po programie też nie trzyma narzuconej normy Euro
No nie byłbym taki pewny ze nie trzymaja! :mrgreen:[/quote]

Nie trzymaja :-) jeszcze jak esa byla na Be blachach to na kazdym przegladzie mialem sprawdzana emisje spalin i tylko przy wywalonych katach i programie dmuchalo 1000gr/km czy jak to tam te oznaczenia a w papierach bylo ze ma byc ok 650, ale ratowało to ze esa ma Euro 2... :mrgreen:

: 2016-01-05, 18:39
autor: MaDmAx
tutaj wydech made in ProTurbo
https://www.youtube.com/watch?v=5ay_f4WH7Fo

: 2016-01-05, 20:21
autor: LCQ
do takiego auta ze wszystkich rzeźbiarzy to widziałbym tylko MG, ale za rozsądną kasę. Ale jakbym wydał na auto 400 tys zł, to nie chciałbym wydechu za 8-10 patyków, kupiłbym właśnie coś mega markowego, dlaczego? dlatego że kupując auto za 40 tys zł, żeby zrobić dobry wydech w MG trzeba dać 5 tys zł, czyli 1/8 samochodu, żeby to był bdb markowy ok 1/5 samochodu, teraz weźmy przynajmniej tą 1/8 z auta za 400 tys zł, czyli 50 tys... nie marudź kupuj coś z tych, będziesz zadowolony

http://www.ebay.com/sch/i.html?_from=R4 ... 3630&rt=nc

wejdź na forum streetracing, napisz do usera szeli, może ma jakiś pomysł by w miare tanio sprowadzić taki wydech do PL, gość jest konkretny. Porównaj ceny z tym co w PL, i np: ebay.de


osobiście mi byłoby trochę wstyd wsadzić do tak drogiego wozu coś lipnego, albo górna półka albo seria, ale to jestem ja

: 2016-01-05, 21:16
autor: aw69

Kod: Zaznacz cały

Na czym polegała ta porażka?
za głośno, łeb urywa. Miałem wcześniej mangaflow i też łeb urywało. Zamówiłem u Michała koncowe i środkowy, nic nie pomogło, rezonuje i dalej łeb rozpierdala.

: 2016-01-05, 21:20
autor: tyrkal
To i ja sie wypowiem jako specjalista :)
Brałem ich jako mój wzorzec i w niektórych kwestiach do dziś biore.
Pod względem wizualnym nie mam nic do zarzucenia, całość jest spójna, dobrze dopasowana i bardzo ładna,
troszke gorzej jesli ktoś zaglądnie pod spód pół roku później, chyba ta nierdzewka nie jest najwyżej jakości albo te normy są oszukane albo jakaś niższego gatunku ale za to dobrze sie gnie na giętarce? Nie wiem.
Ale w szczególności w Evo te wydechy po pół roku wygladaja źle.
Nie bede sie rozpisywał o szczegóły, bo na mnie też pewnie ktoś haka znajdzie ale skoro firma sie rozwija i podnosi ceny, to niech nie obiza w tym samym momencie swojej jakości.
Pare wtop u mnie zaliczyli ale to zostawiam dla siebie, bo o mnie nikt zle nie mowi, choc nie jedna tez miałem.
Głośno, za cicho, zły dzwiek - to zawsze kwestia gustu i zawsze da sie poprawić, no i kontakt, niektórzy przyjechali do mnie, bo nie mogli sie dodzwonić...
Dużo tego jest ale generalnie warte swojej kasy i chciałbym żeby ktoś kiedyś powiedział tak o moim produkcie :)

Przy okazji zapraszam na fb, miałem s4, mam rs4, generalnie na forum od lat i pomoge jak moge ale jestem sam, wiec terminy też odlegle :/

: 2016-01-05, 22:18
autor: bartek75
LCQ pisze:do takiego auta ze wszystkich rzeźbiarzy to widziałbym tylko MG, ale za rozsądną kasę. Ale jakbym wydał na auto 400 tys zł, to nie chciałbym wydechu za 8-10 patyków, kupiłbym właśnie coś mega markowego, dlaczego? dlatego że kupując auto za 40 tys zł, żeby zrobić dobry wydech w MG trzeba dać 5 tys zł, czyli 1/8 samochodu, żeby to był bdb markowy ok 1/5 samochodu, teraz weźmy przynajmniej tą 1/8 z auta za 400 tys zł, czyli 50 tys... nie marudź kupuj coś z tych, będziesz zadowolony

http://www.ebay.com/sch/i.html?_from=R4 ... 3630&rt=nc

wejdź na forum streetracing, napisz do usera szeli, może ma jakiś pomysł by w miare tanio sprowadzić taki wydech do PL, gość jest konkretny. Porównaj ceny z tym co w PL, i np: ebay.de


osobiście mi byłoby trochę wstyd wsadzić do tak drogiego wozu coś lipnego, albo górna półka albo seria, ale to jestem ja

racja. ale nie do końca. 28 kpln to za wydech Akrpvc zbyt dużo. umiem liczyć proporcje, % w stosunku do wartości auta ale w tym przypadku wg mnie to troszkę przegięcie, tym bardziej że sound nie urywa wcale dupska. MG dla mnie to optymalne rozwiązanie. niestety ostudza brak reakcji na zapytanie :-D

[ Dodano: 2016-01-05, 22:12 ]
aw69 pisze:

Kod: Zaznacz cały

Na czym polegała ta porażka?
za głośno, łeb urywa. Miałem wcześniej mangaflow i też łeb urywało. Zamówiłem u Michała koncowe i środkowy, nic nie pomogło, rezonuje i dalej łeb rozpierdala.
thx za odpowiedź

[ Dodano: 2016-01-05, 22:18 ]
a poza tym LCQ czy cena wydechu ma adekwatny wpływ na wartość rynkową auta? wg mnie nie. czy V8 czy V10 ze złota będzie miało wyższą wycenę układu wydechowego niż kapeć z tal `80 tych??

: 2016-01-05, 22:42
autor: LCQ
Zależy od samego stanu auta, jeżeli jest mega zadbane to dołożenie wydechu za 20-30 tys nie będzie robiło wielkiej różnicy na kupującym, tym bardziej że klient wie co kupuje.....w tym wypadku auto sportowe, plus taki rasowy wydech może zrobić dobre wrażenie że sie nie oszczędza, jeżeli auta rzeźba to rzeczywiście nie ma co dokładać, ważne by sprzedać. Sam sobie musisz odpowiedzieć co chcesz.

P.S. zawsze możesz włożyć serie, a firmówkę na ebay

: 2016-01-06, 08:44
autor: bartek75
LCQ pisze:Zależy od samego stanu auta, jeżeli jest mega zadbane to dołożenie wydechu za 20-30 tys nie będzie robiło wielkiej różnicy na kupującym, tym bardziej że klient wie co kupuje.....w tym wypadku auto sportowe, plus taki rasowy wydech może zrobić dobre wrażenie że sie nie oszczędza, jeżeli auta rzeźba to rzeczywiście nie ma co dokładać, ważne by sprzedać. Sam sobie musisz odpowiedzieć co chcesz.

P.S. zawsze możesz włożyć serie, a firmówkę na ebay
to jest nowe auto z nalotem 10 kkm. dla mnie wystarczająco wartość mojego samochodu podnoszą już koła, gdzie nawet Akpvc to przy tym cenzura :-D . ale nie o tym tu gadka. zobaczymy. upieram sie jak na razie przy MG. jeśli nic nie znajdę krajowego to rozpocznę poszukiwania za granicą ale na pewno nie Akpvc. jeszcze raz podkreślę że 30 kpln to za dużo za wydech i logo na końcówkach, które same (4 szt.) to koszt 6 kpln. mozna i trzeba czasem wydać $ ale nie popadajmy w paranoję.
należy sobie zadać najważniejsze pytanie: czy polski produkt to rzeźba i syf? czy produkty spod ręki szwaba czy kitajca są 10000 x lepsze? wielu moich znajomych ze słowacji, czech, austrii i innych "lepszych" krajów wspierają swojskie wyroby i ładują je do aut dużo droższych niż jakiś tam gtr