Strona 2 z 3

: 2015-08-14, 17:08
autor: ARAS200
Ja tak mialem jak byly gorace strony turba spekane ;-) szukalem kazdej przyczyny,dlaczego noe pompuje 1.2 Bara...odpowiedz byla...przy zmianie turba :shock:

: 2015-08-14, 20:44
autor: emtees
Matko boska, nie strasz bo ja u siebie z tym samym walczę ;) Zero błędów niby, układ ostatnio pompowałem i wyszły dwie nieszczelności. Usunięte, ale dalej to wygląda jak tryb awaryjny. 0,5b i nic więcej. DV'ki niby szczelne i tak sobie szukam dalej co to może być... Dziwiło mnie tylko jedno przy pompowaniu układu - to normalne, że było słychać jak odłączonym przewodem od odmy po mału ciśnienie ucieka? :roll:

: 2015-08-15, 00:58
autor: ARAS200
jak napompujesz uklad do 1bara...i zleci w granicach 23-26 secund to lala

: 2015-08-15, 09:36
autor: gustav
Soft do korekty ??

: 2015-08-15, 11:22
autor: emtees
ARAS200 pisze:jak napompujesz uklad do 1bara...i zleci w granicach 23-26 secund to lala
No tak by było mniej więcej czyli spoko. Musze szukać dalej.

: 2015-08-15, 11:22
autor: gustav
Wgraj serie i wszystko sie wyjaśni.

: 2015-08-15, 11:31
autor: emtees
Na starym kompie to samo było, jak go teraz podłączam to też nie ma różnicy. Ogólnie wrzucenie kompa sporteca w ogóle ruszyło temat. Niestety dupohamownia nie miała wcześniej styczności z ciut szybszym autem i nie wyczuła braku doładowania - miałem wrażenie, że fura nieźle zap$$%^$%dala :lol: Wrzuciłem sporteca i jak wyszło, że jedzie tak samo to w ogóle zacząłem drążyć temat - brak doświadczenia z podobnymi autami niestety wyszedł ;) Ostatnio zlogowałem w sumie nieco, może to coś podpowie - http://vaglog.pl/log_227878.html Najważniejsze jest w rubryce TIME tak od wartości 180. Wtedy był pełny ogień od początku do ok. 6000 obr/min. W sumie jak tak teraz patrze to nie wiem czy przepływka za mało nie pokazuje...

: 2015-08-15, 11:52
autor: gustav
Powtórz logi.

: 2015-08-15, 12:57
autor: emtees
Grupy ok? Którąś jeszcze dodatkowo zlogować?

: 2015-08-15, 13:05
autor: gustav
002, 090, 093, 115.

: 2015-08-16, 17:14
autor: alek
Mój mechanik przypuszcza, że padł soft właśnie. Ale póki co to trwa walka z błędem, który pojawiał się sporadycznie. Chodził o EGT sensor bank 1. Jakiś taki błąd wywalał od czasu do czasu. I postanowiliśmy wymienić płytkę EGT. Po przylutowaniu nowej płytki pojawia się błąd stały open or short to plus. Nr błędu jutro wrzucę.Spotkał się ktoś z takim błędem?
ARAS czułeś paliwo w środku auta przy pękniętych gorących stronach?

: 2015-08-16, 22:02
autor: emtees
Zrobiłem dziś logi chociaż... pierwszy raz pokazał się pewien błąd ;-) 17964 - Charge Pressure Control: Negative Deviation P1556 - 35-10 - - - Intermittent Logi wrzucę, ale już chyba wiem od czego zacząć ;)

http://vaglog.pl/log_228847.html

http://vaglog.pl/log_228848.html

: 2015-08-17, 07:46
autor: gustav
Ty chyba masz problem z synchornizacją wałków.

: 2015-08-17, 11:17
autor: emtees
Był błąd czujnika położenia wałka, jeden napinacz faktycznie był uwalony. Wrzuciłem sprawny, błędu już niby nie ma. Może być jeszcze jakaś przyczyna takiego zachowania?

: 2015-08-17, 11:49
autor: gustav
Sprawdź rozrząd bo coś się dzieje niedobrego. Poczekaj również na wypowiedzi innych.