Strona 2 z 3
					
				
				: 2015-08-14, 17:08
				autor: ARAS200
				Ja tak mialem jak byly gorace strony turba spekane 

  szukalem kazdej przyczyny,dlaczego noe pompuje 1.2 Bara...odpowiedz byla...przy zmianie turba 

 
			
					
				
				: 2015-08-14, 20:44
				autor: emtees
				Matko boska, nie strasz bo ja u siebie z tym samym walczę ;) Zero błędów niby, układ ostatnio pompowałem i wyszły dwie nieszczelności. Usunięte, ale dalej to wygląda jak tryb awaryjny. 0,5b i nic więcej. DV'ki niby szczelne i tak sobie szukam dalej co to może być... Dziwiło mnie tylko jedno przy pompowaniu układu - to normalne, że było słychać jak odłączonym przewodem od odmy po mału ciśnienie ucieka? 

 
			
					
				
				: 2015-08-15, 00:58
				autor: ARAS200
				jak napompujesz uklad do 1bara...i zleci w granicach 23-26 secund to lala
			 
			
					
				
				: 2015-08-15, 09:36
				autor: gustav
				Soft do korekty ??
			 
			
					
				
				: 2015-08-15, 11:22
				autor: emtees
				ARAS200 pisze:jak napompujesz uklad do 1bara...i zleci w granicach 23-26 secund to lala
No tak by było mniej więcej czyli spoko. Musze szukać dalej.
 
			
					
				
				: 2015-08-15, 11:22
				autor: gustav
				Wgraj serie i wszystko sie wyjaśni.
			 
			
					
				
				: 2015-08-15, 11:31
				autor: emtees
				Na starym kompie to samo było, jak go teraz podłączam to też nie ma różnicy. Ogólnie wrzucenie kompa sporteca w ogóle ruszyło temat. Niestety dupohamownia nie miała wcześniej styczności z ciut szybszym autem i nie wyczuła braku doładowania - miałem wrażenie, że fura nieźle zap$$%^$%dala 

 Wrzuciłem sporteca i jak wyszło, że jedzie tak samo to w ogóle zacząłem drążyć temat - brak doświadczenia z podobnymi autami niestety wyszedł ;) Ostatnio zlogowałem w sumie nieco, może to coś podpowie - 
http://vaglog.pl/log_227878.html Najważniejsze jest w rubryce TIME tak od wartości 180. Wtedy był pełny ogień od początku do ok. 6000 obr/min. W sumie jak tak teraz patrze to nie wiem czy przepływka za mało nie pokazuje...
 
			
					
				
				: 2015-08-15, 11:52
				autor: gustav
				Powtórz logi.
			 
			
					
				
				: 2015-08-15, 12:57
				autor: emtees
				Grupy ok? Którąś jeszcze dodatkowo zlogować?
			 
			
					
				
				: 2015-08-15, 13:05
				autor: gustav
				002, 090, 093, 115.
			 
			
					
				
				: 2015-08-16, 17:14
				autor: alek
				Mój mechanik przypuszcza, że padł soft właśnie. Ale póki co to trwa walka z błędem, który pojawiał się sporadycznie.  Chodził o EGT sensor bank 1. Jakiś taki błąd wywalał od czasu do czasu. I postanowiliśmy wymienić płytkę EGT. Po przylutowaniu nowej płytki pojawia się błąd stały open or short to plus. Nr  błędu jutro wrzucę.Spotkał się ktoś z takim błędem?
ARAS czułeś paliwo w  środku auta przy pękniętych gorących stronach?
			 
			
					
				
				: 2015-08-16, 22:02
				autor: emtees
				Zrobiłem dziś logi chociaż... pierwszy raz pokazał się pewien błąd  

 17964 - Charge Pressure Control: Negative Deviation   P1556 - 35-10 - - - Intermittent Logi wrzucę, ale już chyba wiem od czego zacząć ;) 
http://vaglog.pl/log_228847.html
http://vaglog.pl/log_228848.html 
			
					
				
				: 2015-08-17, 07:46
				autor: gustav
				Ty chyba masz problem z synchornizacją wałków.
			 
			
					
				
				: 2015-08-17, 11:17
				autor: emtees
				Był błąd czujnika położenia wałka, jeden napinacz faktycznie był uwalony. Wrzuciłem sprawny, błędu już niby nie ma. Może być jeszcze jakaś przyczyna takiego zachowania?
			 
			
					
				
				: 2015-08-17, 11:49
				autor: gustav
				Sprawdź rozrząd bo coś się dzieje niedobrego. Poczekaj również na wypowiedzi innych.