Słabe doładowanie

Moderatorzy: buba, Mod-Team

ARAS200
Posty: 377
Rejestracja: 2011-11-21, 22:47
Lokalizacja: pila
Płeć:
Kontakt:

Post autor: ARAS200 »

Ja tak mialem jak byly gorace strony turba spekane ;-) szukalem kazdej przyczyny,dlaczego noe pompuje 1.2 Bara...odpowiedz byla...przy zmianie turba :shock:
emtees
Posty: 87
Rejestracja: 2014-10-26, 22:50
Lokalizacja: Toruń
Płeć:
Kontakt:

Post autor: emtees »

Matko boska, nie strasz bo ja u siebie z tym samym walczę ;) Zero błędów niby, układ ostatnio pompowałem i wyszły dwie nieszczelności. Usunięte, ale dalej to wygląda jak tryb awaryjny. 0,5b i nic więcej. DV'ki niby szczelne i tak sobie szukam dalej co to może być... Dziwiło mnie tylko jedno przy pompowaniu układu - to normalne, że było słychać jak odłączonym przewodem od odmy po mału ciśnienie ucieka? :roll:
ARAS200
Posty: 377
Rejestracja: 2011-11-21, 22:47
Lokalizacja: pila
Płeć:
Kontakt:

Post autor: ARAS200 »

jak napompujesz uklad do 1bara...i zleci w granicach 23-26 secund to lala
Awatar użytkownika
gustav
Posty: 301
Rejestracja: 2013-10-24, 16:27
Lokalizacja: Biała Podl
Płeć:
Kontakt:

Post autor: gustav »

Soft do korekty ??
Jest S4 C4 Avant '94J i S4 B5 Avant '99
moje byłe S4 B5
emtees
Posty: 87
Rejestracja: 2014-10-26, 22:50
Lokalizacja: Toruń
Płeć:
Kontakt:

Post autor: emtees »

ARAS200 pisze:jak napompujesz uklad do 1bara...i zleci w granicach 23-26 secund to lala
No tak by było mniej więcej czyli spoko. Musze szukać dalej.
Awatar użytkownika
gustav
Posty: 301
Rejestracja: 2013-10-24, 16:27
Lokalizacja: Biała Podl
Płeć:
Kontakt:

Post autor: gustav »

Wgraj serie i wszystko sie wyjaśni.
Jest S4 C4 Avant '94J i S4 B5 Avant '99
moje byłe S4 B5
emtees
Posty: 87
Rejestracja: 2014-10-26, 22:50
Lokalizacja: Toruń
Płeć:
Kontakt:

Post autor: emtees »

Na starym kompie to samo było, jak go teraz podłączam to też nie ma różnicy. Ogólnie wrzucenie kompa sporteca w ogóle ruszyło temat. Niestety dupohamownia nie miała wcześniej styczności z ciut szybszym autem i nie wyczuła braku doładowania - miałem wrażenie, że fura nieźle zap$$%^$%dala :lol: Wrzuciłem sporteca i jak wyszło, że jedzie tak samo to w ogóle zacząłem drążyć temat - brak doświadczenia z podobnymi autami niestety wyszedł ;) Ostatnio zlogowałem w sumie nieco, może to coś podpowie - http://vaglog.pl/log_227878.html Najważniejsze jest w rubryce TIME tak od wartości 180. Wtedy był pełny ogień od początku do ok. 6000 obr/min. W sumie jak tak teraz patrze to nie wiem czy przepływka za mało nie pokazuje...
Awatar użytkownika
gustav
Posty: 301
Rejestracja: 2013-10-24, 16:27
Lokalizacja: Biała Podl
Płeć:
Kontakt:

Post autor: gustav »

Powtórz logi.
emtees
Posty: 87
Rejestracja: 2014-10-26, 22:50
Lokalizacja: Toruń
Płeć:
Kontakt:

Post autor: emtees »

Grupy ok? Którąś jeszcze dodatkowo zlogować?
Awatar użytkownika
gustav
Posty: 301
Rejestracja: 2013-10-24, 16:27
Lokalizacja: Biała Podl
Płeć:
Kontakt:

Post autor: gustav »

002, 090, 093, 115.
alek
Posty: 45
Rejestracja: 2012-06-12, 20:45
Lokalizacja: Wodzisław
Płeć:
Kontakt:

Post autor: alek »

Mój mechanik przypuszcza, że padł soft właśnie. Ale póki co to trwa walka z błędem, który pojawiał się sporadycznie. Chodził o EGT sensor bank 1. Jakiś taki błąd wywalał od czasu do czasu. I postanowiliśmy wymienić płytkę EGT. Po przylutowaniu nowej płytki pojawia się błąd stały open or short to plus. Nr błędu jutro wrzucę.Spotkał się ktoś z takim błędem?
ARAS czułeś paliwo w środku auta przy pękniętych gorących stronach?
emtees
Posty: 87
Rejestracja: 2014-10-26, 22:50
Lokalizacja: Toruń
Płeć:
Kontakt:

Post autor: emtees »

Zrobiłem dziś logi chociaż... pierwszy raz pokazał się pewien błąd ;-) 17964 - Charge Pressure Control: Negative Deviation P1556 - 35-10 - - - Intermittent Logi wrzucę, ale już chyba wiem od czego zacząć ;)

http://vaglog.pl/log_228847.html

http://vaglog.pl/log_228848.html
Awatar użytkownika
gustav
Posty: 301
Rejestracja: 2013-10-24, 16:27
Lokalizacja: Biała Podl
Płeć:
Kontakt:

Post autor: gustav »

Ty chyba masz problem z synchornizacją wałków.
emtees
Posty: 87
Rejestracja: 2014-10-26, 22:50
Lokalizacja: Toruń
Płeć:
Kontakt:

Post autor: emtees »

Był błąd czujnika położenia wałka, jeden napinacz faktycznie był uwalony. Wrzuciłem sprawny, błędu już niby nie ma. Może być jeszcze jakaś przyczyna takiego zachowania?
Awatar użytkownika
gustav
Posty: 301
Rejestracja: 2013-10-24, 16:27
Lokalizacja: Biała Podl
Płeć:
Kontakt:

Post autor: gustav »

Sprawdź rozrząd bo coś się dzieje niedobrego. Poczekaj również na wypowiedzi innych.
ODPOWIEDZ