: 2014-10-29, 05:16
Pasi, nikt nie mowil ze bedzie latwo 
Słonik, coś w tym jest! Widziałeś moją minę wtedy.... :DSłonik pisze:Zajebiste auto, zresztą znasz moje zdanie Kuba.
Masz racje, przetarty szlak w 2.7sprawia ze jest wiele fajnych opcji.
Czy taki swap odciąży przod to nie był bym taki pewien.
Kubuś przyznaj się ze spodobał ci się dźwięk Aszostki na evencie i tak ci zostało![]()
Pzdr.
V8 już sprzedane, ale jeszcze sobie siedzi w budzie. Pewnie łza poleci jak będę je wyjmował....luk448 pisze:I jak tam?BiT juz siedzi w 80-tce?
nosb, zacytuję swojego wcześniejszego posta:nosb pisze:a czemu nie chciales uturbic 4,2 ?To byla fajna opcja
PS. Czekam na odpowiedź na priv od Ciebie. Pisałem chyba dwa dni temu :)Nie chcę uturbiać V8 z kilku powodów:
- mam kupca na cały mój swap w rozsądnych pieniądzach
- chciałbym pomieścić wszystko (IC, chłodnica oleju, chłodnica wody) bez cięcia zderzaka itp. Auto ma wyglądać w miarę możliwości fabrycznie.
- 2.7 BIT to jest jednak przetarty szlak, dużo gratów, recept na tuning. Wiem, że może mniej ambitnie, ale chcę żeby to jeździło w miarę bezawaryjnie, a wiadomo że po uturbieniu V8 może być różnie.
- dobrze zrobiony wydech w 2.7 brzmi podobnie jak uturbione VR6, a bardzo ten dźwięk mi odpowiada, choć wiadomo, że to drugorzędna sprawa.
- BCY (4.2 biturbo z RS6) przerasta mnie finansowo.
Wkrótce zrobię jakiś mały update. Mogę tylko powiedzieć, że plany wywróciły się do góry nogami :)quattrobokiem pisze:Panie czy moze sie juz Pan czyms pochwalic?






