Strona 2 z 4

: 2014-10-29, 05:16
autor: luk448
Pasi, nikt nie mowil ze bedzie latwo :mrgreen:

: 2014-10-29, 14:12
autor: kuba411vm
Source - film stary jak węgiel :) z tego co wiem to jest stare 4.2 single turbo.

znalezienie ADU jest praktycznie niewykonalne, ale tak jak mówiłem, raczej nie planuję iść w 5 garów.... Wolałbym sprzedać moją skorupę i szukać ori S2 lub RS2, ale za bardzo się przywiązałem :)

: 2014-10-29, 17:57
autor: Słonik
Zajebiste auto, zresztą znasz moje zdanie Kuba.
Masz racje, przetarty szlak w 2.7sprawia ze jest wiele fajnych opcji.
Czy taki swap odciąży przod to nie był bym taki pewien.

Kubuś przyznaj się ze spodobał ci się dźwięk Aszostki na evencie i tak ci zostało :mrgreen:

Pzdr.

: 2014-10-29, 20:08
autor: luk448
No wiec pozostaje pakowac Ci 2.7 robic na na 500 ps i cieszyc sie jazda ;-)

: 2014-10-29, 23:28
autor: kuba411vm
Słonik pisze:Zajebiste auto, zresztą znasz moje zdanie Kuba.
Masz racje, przetarty szlak w 2.7sprawia ze jest wiele fajnych opcji.
Czy taki swap odciąży przod to nie był bym taki pewien.

Kubuś przyznaj się ze spodobał ci się dźwięk Aszostki na evencie i tak ci zostało :mrgreen:

Pzdr.
Słonik, coś w tym jest! Widziałeś moją minę wtedy.... :D

: 2014-12-01, 20:51
autor: luk448
I jak tam?BiT juz siedzi w 80-tce? ;-)

: 2014-12-02, 09:12
autor: kuba411vm
luk448 pisze:I jak tam?BiT juz siedzi w 80-tce? ;-)
V8 już sprzedane, ale jeszcze sobie siedzi w budzie. Pewnie łza poleci jak będę je wyjmował....

Jeśli chodzi o 2.7, wszystko jest na dobrej drodze, zbieram graty :)

: 2014-12-06, 13:54
autor: luk448
kuba411vm, Daj tam info na akp w temacie. ;-) a bedziesz pakowal na poczatek serie czy od razu pakujesz 400,500plus? :mrgreen:

: 2014-12-09, 21:10
autor: Norbi
Poznaliśmy się na zlocie Audi Quattro na targach Poznańskich i auto wyglądało i brzmiało więcej niż bardzo dobrze i piszesz, że już brzmiało tak nie będzie? :shock: ;-)
Był super projekt i pewnie teraz też będzie nie gorszy.
Śledzę bezapelacyjnie!

: 2014-12-13, 02:33
autor: nosb
a czemu nie chciales uturbic 4,2 ? :roll: To byla fajna opcja

: 2014-12-13, 12:28
autor: kuba411vm
nosb pisze:a czemu nie chciales uturbic 4,2 ? :roll: To byla fajna opcja
nosb, zacytuję swojego wcześniejszego posta:
Nie chcę uturbiać V8 z kilku powodów:
- mam kupca na cały mój swap w rozsądnych pieniądzach
- chciałbym pomieścić wszystko (IC, chłodnica oleju, chłodnica wody) bez cięcia zderzaka itp. Auto ma wyglądać w miarę możliwości fabrycznie.
- 2.7 BIT to jest jednak przetarty szlak, dużo gratów, recept na tuning. Wiem, że może mniej ambitnie, ale chcę żeby to jeździło w miarę bezawaryjnie, a wiadomo że po uturbieniu V8 może być różnie.
- dobrze zrobiony wydech w 2.7 brzmi podobnie jak uturbione VR6, a bardzo ten dźwięk mi odpowiada, choć wiadomo, że to drugorzędna sprawa.
- BCY (4.2 biturbo z RS6) przerasta mnie finansowo.
PS. Czekam na odpowiedź na priv od Ciebie. Pisałem chyba dwa dni temu :)

: 2015-01-29, 21:34
autor: quattrobokiem
Panie czy moze sie juz Pan czyms pochwalic?

: 2015-02-02, 08:40
autor: kuba411vm
quattrobokiem pisze:Panie czy moze sie juz Pan czyms pochwalic?
Wkrótce zrobię jakiś mały update. Mogę tylko powiedzieć, że plany wywróciły się do góry nogami :)

: 2015-02-02, 15:53
autor: marcindlug
V8T? :D

: 2015-02-14, 20:44
autor: kuba411vm
Tak jak już wspomniałem wyżej plany się troszeczkę pozmieniały. Jednak nie zdradzę V8 na rzecz V6, nie wiem czy to dobry wybór, wyjdzie w praniu :)
Przedwczoraj z Zielonej wyleciał silnik. Od jakiegoś czasu "na boku" zacząłem sobie budować drugi. Wybór padł na AKG 299KM (bliźniak ABZ).
Motor ogólnie wygląda na zdrowy, przed zakupem widziałem/słyszałem jak chodził zamontowany jeszcze w aucie. Gładzie cylindrów jak najbardziej ok, dlatego dół zostawiam w spokoju. Głowice profilaktycznie oddałem do wymiany prowadnic, uszczelniaczy i delikatnego splanowania. Wszystko będzie złożone na nowych praktycznie wszystkich uszczelkach i uszczelniaczach, żeby było czysto i schludnie, bez wycieków. Dla lepszego chłodzenia dołożona zostanie chłodnica oleju (podstawa już przerobiona). Kilka gratów jest już zamówionych między innymi IC 2in 1out z USA i nowe customowe koło zamachowe pod dwutarczowe sprzęgło. Jeszcze parę rzeczy zostało do przemyślenia i zamówienia.
Od jakiegoś czasu powoli zbieram graty. Silnik będzie uzbrojony w nowe wtryski Bosch 550cc i wystrojony na ECU MASTER DET 3. Turbiny wykorzystam te, które już wcześniej zakupiłem czyli K04 RS6 z rozwierconą zimną stroną i większym wirnikiem.
Jaka planowana moc? Szczerze ciężko powiedzieć.... Nie ukrywam, ze chciałbym mieć tą magiczną 5tkę z przodu :)
Kilka fotek:

Ostatnie spojrzenie:
Obrazek

Już bez silnika:
Obrazek

Głowy:
Obrazek

Już częściowo poskręcany motor:
Obrazek

Uszczelki:
Obrazek

Uszczeleczki, uszczelniacze, świece itp
Obrazek

i inne pierdoły :)
Obrazek

Na tą chwilę to chyba tyle :)