Strona 2 z 4

: 2014-09-20, 22:57
autor: lukfk
No na e85 ,ja nie mam mapy na normalne paliwo, na stacji benzynowej w PL już nie zatankuje:-) Szerze powiedziawszy nie potrafię wrzucać zdjęć na forum ... maksymalna moc jest przy 5340 obrotów, max moment przy 4200 ,jak by auto było dostrajane to szło by to na pewno jakoś to pociągnąć wyżej, tylko poco jak i tak auto będzie jeździć kilka miesięcy w tej konfiguracji

: 2014-09-21, 00:41
autor: Rafal84
AMENO :) gratki wykresu ;) ;d;d;d;d ile to wytrzyma 10.000 km ? ;d ;)

: 2014-09-21, 00:42
autor: Dominik
Tu chłopaki macie wykres z profilu Lamika z FB https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/ ... b27c4ce3ea. Według mnie ekspresem wysra tu turbospreżarki. Czasy podobno 0-100km/h 3,5s
100-200km/h 8,7s oraz 1/4 mili 11,8s Szkoda ze jakos tego niestety nie widać

: 2014-09-21, 00:52
autor: buba
Obrazek

: 2014-09-21, 08:01
autor: lukfk
Dzięki uprzejmości kolegi z forum Robina auto przez 2 dni testowałem racelogiciem
na filmie zrobiłem 3,9 sek do setki bo tyle auto średnio robi na semi slicku ,a widać że samą sekundę zajeło mi przepięcie z 1 na 2 ,najlepszy czas jaki udało się zmierzyć to na pełnym slicku 3,5 sekundy,a wy gadacie że szału niema i mocy niewidać...:-)aż strach tu coś wrzucać:-)aż ciśnie się na usta że jak macie coś fajniejszego to też wrzucajcie się pochwalić, na forum jest wielu mędrców , a na zawodach w Polsce za bardzo nie widać ani s4 ani rs4, a jak już są to mają problem żeby zejść poniżej 13sek na 1/4 mili....Są oczywiście wyjątki takie jak aw69 czy kolega Rafał z nad morza ale można je policzyć na palcach jednej ręki, Moje S4 będzie można zobaczyć 5 października w Kamieniu śląskim ,jak ma ktoś ochotę popatrzeć albo się pościgać to zapraszam

: 2014-09-21, 08:08
autor: bartek75
lukfk pisze: tylko poco jak i tak auto będzie jeździć kilka miesięcy w tej konfiguracji
i co dalej?

: 2014-09-21, 08:21
autor: lukfk
bartek75 pisze:
lukfk pisze: tylko poco jak i tak auto będzie jeździć kilka miesięcy w tej konfiguracji
i co dalej?
Przebudowa silnika ,single turbo ,przebudowa układu napędowego i komputer stand alone

: 2014-09-21, 08:23
autor: bartek75
lukfk pisze:
bartek75 pisze:
lukfk pisze: tylko poco jak i tak auto będzie jeździć kilka miesięcy w tej konfiguracji
i co dalej?
Przebudowa silnika ,single turbo ,przebudowa układu napędowego i komputer stand alone
aa już widzę na Fb.
no to co? wytrwałości i powodzenia bo się przyda z pewnością

: 2014-09-21, 08:30
autor: lukfk
Dzięki:-), Jako ciekawostkę mogę też powiedzieć że program na e85 zrobił GTO z Digitun, jeszcze na początku roku jak auto było całkowitą seriią, od tego czasu wykonałem te modyfikację które opisałem wcześniej i soft tał rade się zaadaptować, także szacunek i podziękowania dla GTO za naprawdę rewelacyjny program:-)

: 2014-09-21, 09:55
autor: Norbi
Ile te K03 pompują teraz?

: 2014-09-21, 09:56
autor: lukfk
1,3 bara

: 2014-09-21, 10:07
autor: Norbi
Fajnie :mrgreen:

: 2014-09-21, 10:30
autor: SID
Paliwo E85 robi robotę, szkoda tylko ze nie ma go w moich stronach:-)

Lukasz w Kamieniu... Mnie nie będzie wiec nie bardzo Ci pomoge ponownie :-)

: 2014-09-21, 10:44
autor: lukfk
SID pisze:
Lukasz w Kamieniu... Mnie nie będzie wiec nie bardzo Ci pomoge ponownie :-)
A szkoda nie musiał bym komputera diagnostycznego brać ze sobą...:-)

: 2014-09-21, 11:39
autor: bracus
lukfk pisze:,a wy gadacie że szału niema i mocy niewidać
wkleiłeś filmik na którym jedziesz 4.5 sekundy do 100 km/h - piszesz że masz 530 koni 800nm !!!! i dziwisz się że ktoś napisał że tego nie widać
4.5 sek do 100 to robią 400 konne S4? które mają 500nM a nie 800....
piszesz że nikt na zawody nie jeździ ? że nie robi czasów poniżej 13 sek ?
tak od 2014 roku nie jeżdżę się ścigać bo sprzedałem samochód ale od 2008 roku każdego roku byłem na 2 - 3 zawodach rocznie bo na tyle miałem czasu a od 2009 roku regularnie jeździłem poniżej 12,5 sek
http://www.youtube.com/watch?v=g-oOXv1S45U
przyjechałeś do nas na zawody - nic Ci samochód nie jechał (w dodatku wybebeszony) i nagle podane mega moce a odzwierciedlenia w czasach nie ma
wszystkie moje czasy osiągane były na oponach zwykłych najnormalniejszych pierelkach, na zwykłym paliwie i w klasie street razem z tylną kanapą a nie semi slickach czy slickach i wyprutym w środku samochodzie
dlatego powtarzam jeszcze raz na podawane przez Ciebie wartości KM i nM to na tym filmiku tego nie widać i tyle i nie ma co strzelać focha tylko pojechać na zawody i zrobić porządny czas porównywalny z innymi dragami a nie wywoływać do tablicy samochody streetowe ;-)