: 2010-02-07, 12:11
				
				Ok. Dzięki za wyjaśnienia. Pomyslę o tym. A jaki jest koszt instalacji wtrysku metanolu i skąd brać metanol i w jakiej cenie.
			Jeśli chodzi o metanol, pozwole sobie o pare słów wyjaśnienia od strony technicznej :)Dlaczego metanol jest bezpieczniejszy?
Jeżeli przykładowo metanol i nitro dodają po tyle samo km - np. 50 koni...?

 by Loba Motorsport
  by Loba Motorsport 
  (dzięki Andrzejowi z Unitronic za podrzucenie pomysłu z dwoma mapsens.)
  (dzięki Andrzejowi z Unitronic za podrzucenie pomysłu z dwoma mapsens.) 
  
  
 
 
 
 Zawsze będzie mało. Na Twoim miejscu szedł bym w GT25 lub GT28. Wiem że wstają póżniej - ale takiego kopa żadne K04 nie da. Pozatym jak celujesz dalej na 600+ to i tak te turbinki będą musiały wkońcu wylecieć...
 Zawsze będzie mało. Na Twoim miejscu szedł bym w GT25 lub GT28. Wiem że wstają póżniej - ale takiego kopa żadne K04 nie da. Pozatym jak celujesz dalej na 600+ to i tak te turbinki będą musiały wkońcu wylecieć...Koncówki kozak a co do mocy to takiemu zawsze bedzie malo:P od razu wpakuj gt28 i juz ta sama robota:DNikolas pisze:Widzę że nie poddajesz się z tymi K04Zawsze będzie mało. Na Twoim miejscu szedł bym w GT25 lub GT28. Wiem że wstają póżniej - ale takiego kopa żadne K04 nie da. Pozatym jak celujesz dalej na 600+ to i tak te turbinki będą musiały wkońcu wylecieć...
Pomysł z końcówkami od B4 RS bardzo stylowy. Fajnie będzie to wyglądało.

możesz rozwinąć temat ?Jigsaw pisze:Co do mocy to da się zrobić dużą moc bez wielkiego laga
...cut