AUDI S4 SID

Moderatorzy: buba, Mod-Team

Awatar użytkownika
Nikolas
Posty: 1224
Rejestracja: 2010-02-02, 23:19
Lokalizacja: W0
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Nikolas »

Ok. Dzięki za wyjaśnienia. Pomyslę o tym. A jaki jest koszt instalacji wtrysku metanolu i skąd brać metanol i w jakiej cenie.
kosiniak

Post autor: kosiniak »

plyn do spryskiwaczy lejesz :) koszt ok 2kpln :)
Awatar użytkownika
Nikolas
Posty: 1224
Rejestracja: 2010-02-02, 23:19
Lokalizacja: W0
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Nikolas »

hmm musze o tym poczytać w necie...
Jigsaw
Posty: 590
Rejestracja: 2010-02-02, 16:05
Lokalizacja: ...
Kontakt:

Post autor: Jigsaw »

Metanol kupujesz w sklepie chemicznym tylko podczas kupna musisz podpisać jakiś papier że nie będziesz go używał w jakiś tam celach, przynajmniej tak wygląda ta procedura u kolegi we Wrocku także podejrzewam że tutaj będzie podobnie

Ewentualnie moge dać Ci namiar na tego człowieka i możesz to kupić przez niego.
...Każda godzina nocy to godzina szczytu...
Awatar użytkownika
Nikolas
Posty: 1224
Rejestracja: 2010-02-02, 23:19
Lokalizacja: W0
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Nikolas »

Dzięki za info, ale narazie czekam aż mi poskładają auto. Poczytałem trochę w necie i jestem za nitro, bo instalacja kosztuje podobnie, ale rozważe też metanol.
aw69
Posty: 1494
Rejestracja: 2010-01-27, 21:04
Lokalizacja: Zambrów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: aw69 »

Dlaczego metanol jest bezpieczniejszy?
Jeżeli przykładowo metanol i nitro dodają po tyle samo km - np. 50 koni...?
Jeśli chodzi o metanol, pozwole sobie o pare słów wyjaśnienia od strony technicznej :)
Ogólnie metanol jako tako nie daje sam w sobie mocy, jest to taki dodatek który wspomaga lepsze spalanie mieszanki, zapobiega spalaniu stukowemu...Dzieki wtryskowi metanolu mozna bardziej dokoksować motor bez ryzyka spalania stukowego.....mozna wiecej dowalić zapłonu, wachy.....Zmniesza temp. w kolektorze ssącym przez to obniża dosyć znacznie EGT. Metanol to troche coś takiego jakby "mega wydajny intercooler" jeśli mozna to tak nazwać. U siebie będe zakładał Snow Performance Stage 2.....Ogólnie soft pod Metanol wymaga indywidualnych ustawień, dlatego jeśli chodzi o seryjny ECU jest to troche kłopotliwe....No chyba ze non stop zapindalamy na metanolu :) U siebie będe chciał kupić drugi sterownik i wkładać go na zawody i różne ustawki z softem przystosowanym pod Snow Performance.
Obrazek
Awatar użytkownika
Nikolas
Posty: 1224
Rejestracja: 2010-02-02, 23:19
Lokalizacja: W0
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Nikolas »

aw69 - o taką odpowiedz mi chodziło. Dzięki.
aw69
Posty: 1494
Rejestracja: 2010-01-27, 21:04
Lokalizacja: Zambrów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: aw69 »

tak jak Kosiniak napisał....niektórzy leją płyn do spryskiwaczy zimowy inni denaturat, albo i spirystus jakis :) ale najlepsze efekty daje metanol taka mieszanką 60% z wodą robi juz robote jak należy :)
Obrazek
Awatar użytkownika
Nikolas
Posty: 1224
Rejestracja: 2010-02-02, 23:19
Lokalizacja: W0
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Nikolas »

Bimber od wujka może będzie lepszy ;-)
Awatar użytkownika
SID
Posty: 4747
Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:

521 PS dalej za mało :-)

Post autor: SID »

Mocy dalej za mało, auto wstawało dość nisko więc zdecydowałem się na nowe turbo.

Moje auto od 2 tyg. jest w Wa-wie u Macka PM-Motorsport, pojechało na małe poprawki.
Wachałem się długo nad zmianą wirników na większe w obudowie K04 i wyszło :
- nowe hybrydy RS4/RS6 z większymi 12-sto łopatkowymi wirnikami zimnej i większymi gorącej strony z K06
obudowy rozwiercane, kanały polerowane :-P by Loba Motorsport
- nowe doloty o większej średnicy
- podwójny wydech - zawsze mi się marzył :-D
- wreszcie metanol ma działać :lol: (dzięki Andrzejowi z Unitronic za podrzucenie pomysłu z dwoma mapsens.)

Założenie by turbo wstawało nie wyżej niż poprzednie z RS6, wydajność turbo to max 600 ps.
Pojezdzimy sezon, jak będzie mało to wsadzimy większe turbo na 650-700ps na bazie tych samych wirników.
Wszystko w aucie ma zapas do 700ps więc poza turbo zmian będzie mało.
Prosze nie piszcie o ergonomi tego projektu bo wiem że nie ma żadnej.

Wydech ma wyglądać tak
Obrazek

Koncówki, zderzak już czekają
Obrazek

Wirniczki :-D
Obrazek

Silnik out a dalej przód siedzi :-)
Obrazek
Obrazek
Awatar użytkownika
Nikolas
Posty: 1224
Rejestracja: 2010-02-02, 23:19
Lokalizacja: W0
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Nikolas »

Widzę że nie poddajesz się z tymi K04 :-) Zawsze będzie mało. Na Twoim miejscu szedł bym w GT25 lub GT28. Wiem że wstają póżniej - ale takiego kopa żadne K04 nie da. Pozatym jak celujesz dalej na 600+ to i tak te turbinki będą musiały wkońcu wylecieć...
Pomysł z końcówkami od B4 RS bardzo stylowy. Fajnie będzie to wyglądało.
Racer
Posty: 262
Rejestracja: 2010-02-06, 05:06
Lokalizacja: WAWA
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Racer »

Nikolas pisze:Widzę że nie poddajesz się z tymi K04 :-) Zawsze będzie mało. Na Twoim miejscu szedł bym w GT25 lub GT28. Wiem że wstają póżniej - ale takiego kopa żadne K04 nie da. Pozatym jak celujesz dalej na 600+ to i tak te turbinki będą musiały wkońcu wylecieć...
Pomysł z końcówkami od B4 RS bardzo stylowy. Fajnie będzie to wyglądało.
Koncówki kozak a co do mocy to takiemu zawsze bedzie malo:P od razu wpakuj gt28 i juz ta sama robota:D
Jigsaw
Posty: 590
Rejestracja: 2010-02-02, 16:05
Lokalizacja: ...
Kontakt:

Post autor: Jigsaw »

Co do mocy to da się zrobić dużą moc bez wielkiego laga a przykładem mam nadzieje będzie SID jeżeli zdecyduje się na dalsze mody 8-)
...Każda godzina nocy to godzina szczytu...
Suchar
Posty: 249
Rejestracja: 2010-03-02, 13:03
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Suchar »

Jigsaw pisze:Co do mocy to da się zrobić dużą moc bez wielkiego laga
...cut
możesz rozwinąć temat ?

Zastanawia mnie opcja jakiegoś... Holseta z serii HX, ale jeszcze nie spotkałem się z żadną instalacją w benzynowym V6 Audi. KKK vs Garrett było już ćwiczone, może teraz pora na... turbo z diesel'a ? (ps. wiem, wiem -że teoretycznie takie turbiny nadają się do lachy...)
Zmęczyłem forum DSM i tam sobie chwalili te dmuchawy...
co Wy na to?
sportmile
Posty: 1026
Rejestracja: 2010-02-02, 18:03
Lokalizacja: ....
Płeć:
Kontakt:

Post autor: sportmile »

Michal czy moglbys nie wprowadzac ludzi w blad ekponujac tu swoja wiedze ? Jak juz ktos ma sie tu wypowiadac o lagu i duzej mocy niech to bedzie Maciek a nie ty . Suchar podejrzewam ze chlopaki chca hybryd na bazie k04 z wirnikami przerobionym + metanol co zaowocowac malym lagiem rzedu 3500 full boost oraz moca 600 hp +
Najgorszy Tuning w Mieście
www.sportmile.pl
http://www.facebook.com/sportmile
tel. 792 22 44 84
Zablokowany