AUDI S4 SID
Metanol kupujesz w sklepie chemicznym tylko podczas kupna musisz podpisać jakiś papier że nie będziesz go używał w jakiś tam celach, przynajmniej tak wygląda ta procedura u kolegi we Wrocku także podejrzewam że tutaj będzie podobnie
Ewentualnie moge dać Ci namiar na tego człowieka i możesz to kupić przez niego.
Ewentualnie moge dać Ci namiar na tego człowieka i możesz to kupić przez niego.
...Każda godzina nocy to godzina szczytu...
Jeśli chodzi o metanol, pozwole sobie o pare słów wyjaśnienia od strony technicznej :)Dlaczego metanol jest bezpieczniejszy?
Jeżeli przykładowo metanol i nitro dodają po tyle samo km - np. 50 koni...?
Ogólnie metanol jako tako nie daje sam w sobie mocy, jest to taki dodatek który wspomaga lepsze spalanie mieszanki, zapobiega spalaniu stukowemu...Dzieki wtryskowi metanolu mozna bardziej dokoksować motor bez ryzyka spalania stukowego.....mozna wiecej dowalić zapłonu, wachy.....Zmniesza temp. w kolektorze ssącym przez to obniża dosyć znacznie EGT. Metanol to troche coś takiego jakby "mega wydajny intercooler" jeśli mozna to tak nazwać. U siebie będe zakładał Snow Performance Stage 2.....Ogólnie soft pod Metanol wymaga indywidualnych ustawień, dlatego jeśli chodzi o seryjny ECU jest to troche kłopotliwe....No chyba ze non stop zapindalamy na metanolu :) U siebie będe chciał kupić drugi sterownik i wkładać go na zawody i różne ustawki z softem przystosowanym pod Snow Performance.
- SID
- Posty: 4747
- Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
- Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
- Lokalizacja: Rzeszów
- Płeć:
- Kontakt:
521 PS dalej za mało :-)
Mocy dalej za mało, auto wstawało dość nisko więc zdecydowałem się na nowe turbo.
Moje auto od 2 tyg. jest w Wa-wie u Macka PM-Motorsport, pojechało na małe poprawki.
Wachałem się długo nad zmianą wirników na większe w obudowie K04 i wyszło :
- nowe hybrydy RS4/RS6 z większymi 12-sto łopatkowymi wirnikami zimnej i większymi gorącej strony z K06
obudowy rozwiercane, kanały polerowane
by Loba Motorsport
- nowe doloty o większej średnicy
- podwójny wydech - zawsze mi się marzył
- wreszcie metanol ma działać
(dzięki Andrzejowi z Unitronic za podrzucenie pomysłu z dwoma mapsens.)
Założenie by turbo wstawało nie wyżej niż poprzednie z RS6, wydajność turbo to max 600 ps.
Pojezdzimy sezon, jak będzie mało to wsadzimy większe turbo na 650-700ps na bazie tych samych wirników.
Wszystko w aucie ma zapas do 700ps więc poza turbo zmian będzie mało.
Prosze nie piszcie o ergonomi tego projektu bo wiem że nie ma żadnej.
Wydech ma wyglądać tak
Koncówki, zderzak już czekają
Wirniczki

Silnik out a dalej przód siedzi

Moje auto od 2 tyg. jest w Wa-wie u Macka PM-Motorsport, pojechało na małe poprawki.
Wachałem się długo nad zmianą wirników na większe w obudowie K04 i wyszło :
- nowe hybrydy RS4/RS6 z większymi 12-sto łopatkowymi wirnikami zimnej i większymi gorącej strony z K06
obudowy rozwiercane, kanały polerowane
- nowe doloty o większej średnicy
- podwójny wydech - zawsze mi się marzył
- wreszcie metanol ma działać
Założenie by turbo wstawało nie wyżej niż poprzednie z RS6, wydajność turbo to max 600 ps.
Pojezdzimy sezon, jak będzie mało to wsadzimy większe turbo na 650-700ps na bazie tych samych wirników.
Wszystko w aucie ma zapas do 700ps więc poza turbo zmian będzie mało.
Prosze nie piszcie o ergonomi tego projektu bo wiem że nie ma żadnej.
Wydech ma wyglądać tak
Koncówki, zderzak już czekają
Wirniczki

Silnik out a dalej przód siedzi

Widzę że nie poddajesz się z tymi K04
Zawsze będzie mało. Na Twoim miejscu szedł bym w GT25 lub GT28. Wiem że wstają póżniej - ale takiego kopa żadne K04 nie da. Pozatym jak celujesz dalej na 600+ to i tak te turbinki będą musiały wkońcu wylecieć...
Pomysł z końcówkami od B4 RS bardzo stylowy. Fajnie będzie to wyglądało.
Pomysł z końcówkami od B4 RS bardzo stylowy. Fajnie będzie to wyglądało.
Koncówki kozak a co do mocy to takiemu zawsze bedzie malo:P od razu wpakuj gt28 i juz ta sama robota:DNikolas pisze:Widzę że nie poddajesz się z tymi K04Zawsze będzie mało. Na Twoim miejscu szedł bym w GT25 lub GT28. Wiem że wstają póżniej - ale takiego kopa żadne K04 nie da. Pozatym jak celujesz dalej na 600+ to i tak te turbinki będą musiały wkońcu wylecieć...
Pomysł z końcówkami od B4 RS bardzo stylowy. Fajnie będzie to wyglądało.
możesz rozwinąć temat ?Jigsaw pisze:Co do mocy to da się zrobić dużą moc bez wielkiego laga
...cut
Zastanawia mnie opcja jakiegoś... Holseta z serii HX, ale jeszcze nie spotkałem się z żadną instalacją w benzynowym V6 Audi. KKK vs Garrett było już ćwiczone, może teraz pora na... turbo z diesel'a ? (ps. wiem, wiem -że teoretycznie takie turbiny nadają się do lachy...)
Zmęczyłem forum DSM i tam sobie chwalili te dmuchawy...
co Wy na to?
Michal czy moglbys nie wprowadzac ludzi w blad ekponujac tu swoja wiedze ? Jak juz ktos ma sie tu wypowiadac o lagu i duzej mocy niech to bedzie Maciek a nie ty . Suchar podejrzewam ze chlopaki chca hybryd na bazie k04 z wirnikami przerobionym + metanol co zaowocowac malym lagiem rzedu 3500 full boost oraz moca 600 hp +

