Witam no nareszcie po robocie i mozna zajac sie czym ciekawszym
Co do pytania czy w8 to za slabe to powiem ze to piekny silnik swietnie brzmi,dosc mocny,elastyczny i pracuje nieslychanie aksamitnie ale no wlasnie to ale mocy troszke wiecej by sie przydalo i cos bardziej zadziornego-turbo

bo w8 to na autostrady i do nieagresywnej jazdy jest idealne z tym ze ja jestem chyba uzalezniony od turbiny

kocham ten kop dodam ze moj poprzedni passek mial 1.8t i byl swietny a co moze byc lepsze od turbo?Biturbo
Co do zmiany na audi to szczerze wole passka bo bardziej zaskakuje nieswiadomych scigantow-szybkich audi jest pare a taxiarski passet z dobrym agregatem robi opad kopary
[ Dodano: 2014-05-28, 00:10 ]
No wybila polnoc hehe,co do silniczka z rs4 to nic nie moge namierzyc ciezko cos znalesc, a chyba nie dodalem ze moj passek to anglik bo obecnie tyram na chleb u angoli

i nie wiem jakby to wygladalo z wiazka gdyby to byl silnik od europejczyka z kontynentu.
No i nie mam pojecia jak to wyglada cenowo bo o ile za £3.5tysia mozna kupic juz cala s4rke to za rs4ke trzeba poscielic ponad dyszke.
[ Dodano: 2014-05-28, 00:28 ]
A tak przy okazji to sid ma cos ciekawego do pogonienia?
Myslalem wlasnie zeby kupic takie s4 lub allroad'a w dogodnej cenie i dozbroic go w potrzebne drobiazgi moze u sid'a reszte gratow sprzedac ale teraz znowu juz sam nie wiem skoro mowicie ze cenowo to lepiej isc w silnik od rs-ki.
I znowu baniak pelen klebiacych sie mysli
A zapomnialbym-o tym kompresorze to mysle ze wydajnosc takiego zestawu do kosztow jest nieadekwatna chyba lepiej pojsc w turbo.pozdro