Strona 2 z 2

: 2014-05-27, 22:37
autor: luk448
aw69, a poczciwe AGB nie da rady? ;-)

: 2014-05-27, 22:50
autor: nosb
Da ale jak chlopak chce modzic na 4+ to cenowo lepiej wyjdzie motorownia z RS4.

I nie nakrecaj sie tak tym ze to passat. Jeden ciul co A4/A6 .

Emkowi w tej osce drutowalem elektryke bo nie mial kto :)

Co do kabli to pieprzenie ze beda badz nie bedzie problemu jest o du$e obic : na bank bedzie trzeba przysiac przy kablach. P&P prawie by siadla moze elektryka/wiazka jakby mial powiedzmy 2,8 2000 rok i to samo S4/a6 2000 a i tak beda mniejsze/wieksze roznice.

Adas zamach i sprzeglo bedzie z W8 pasowac do 2,7T na pewno ? :) Skrzynia to pewnie tak.

: 2014-05-28, 00:28
autor: PatMik
Witam no nareszcie po robocie i mozna zajac sie czym ciekawszym :mrgreen:
Co do pytania czy w8 to za slabe to powiem ze to piekny silnik swietnie brzmi,dosc mocny,elastyczny i pracuje nieslychanie aksamitnie ale no wlasnie to ale mocy troszke wiecej by sie przydalo i cos bardziej zadziornego-turbo :lol: bo w8 to na autostrady i do nieagresywnej jazdy jest idealne z tym ze ja jestem chyba uzalezniony od turbiny :-D kocham ten kop dodam ze moj poprzedni passek mial 1.8t i byl swietny a co moze byc lepsze od turbo?Biturbo :mrgreen:
Co do zmiany na audi to szczerze wole passka bo bardziej zaskakuje nieswiadomych scigantow-szybkich audi jest pare a taxiarski passet z dobrym agregatem robi opad kopary :mrgreen:

[ Dodano: 2014-05-28, 00:10 ]
No wybila polnoc hehe,co do silniczka z rs4 to nic nie moge namierzyc ciezko cos znalesc, a chyba nie dodalem ze moj passek to anglik bo obecnie tyram na chleb u angoli ;-) i nie wiem jakby to wygladalo z wiazka gdyby to byl silnik od europejczyka z kontynentu.
No i nie mam pojecia jak to wyglada cenowo bo o ile za £3.5tysia mozna kupic juz cala s4rke to za rs4ke trzeba poscielic ponad dyszke.

[ Dodano: 2014-05-28, 00:28 ]
A tak przy okazji to sid ma cos ciekawego do pogonienia?
Myslalem wlasnie zeby kupic takie s4 lub allroad'a w dogodnej cenie i dozbroic go w potrzebne drobiazgi moze u sid'a reszte gratow sprzedac ale teraz znowu juz sam nie wiem skoro mowicie ze cenowo to lepiej isc w silnik od rs-ki.
I znowu baniak pelen klebiacych sie mysli :cry:
A zapomnialbym-o tym kompresorze to mysle ze wydajnosc takiego zestawu do kosztow jest nieadekwatna chyba lepiej pojsc w turbo.pozdro

: 2014-05-28, 06:57
autor: Wojt3q
nosb dlatego zapytałem który rok bo wiekszość dostepnych fajnych swapów z audi to polifty chodzi mi o s4 i rs4. a wtedy nie powinno byc problemu żeby to ogarnąc dosyc sprawnie w nowszym b5 . dopiero teraz kolega dopisał , że to anglik a to zmienia troche postac sprawy :-D

: 2014-05-28, 09:22
autor: Bucik
jak dla mnie to już totalnie bezsenu (swapowanie angola). Passat W8 nie jest wcale niepozorny :).

Mimo wszystko powodzenia ...

: 2014-05-28, 09:54
autor: nosb
Z wielu robot bez sensu powstaja ciekawe samochody :)

A jaka roznica ze angol ? Wiazka silnika angielska i tyle.

: 2014-05-28, 09:56
autor: Bucik
chodzi tylko i wyłącznie o wartość auta

: 2014-05-28, 10:15
autor: Wojt3q
no taka własnie jak napisałes jesli chciałby kupic cos w pl to wiazkie angielska musi zakładać do silnika i bangla :-)

: 2014-05-28, 10:59
autor: Rapix
nosb pisze:
Adas zamach i sprzeglo bedzie z W8 pasowac do 2,7T na pewno ? :) Skrzynia to pewnie tak.



nie wiem jak zamach ale sprzęgło na 100%

swoją drogo sam myślałem o takim swapie ;)

: 2014-05-28, 11:05
autor: aw69
zagalopowalem sie, sprzeglo takie same - zamach inny

: 2014-05-29, 19:43
autor: PatMik
No witam ponownie,dzisiaj usmiech od ucha do ucha zagoscil na mej facjacie bo nie ma to jak cztery lapki pedne :mrgreen: zrobilo sie mokro i nawet mocniejsze oski nie maja co szukac :-D .

[ Dodano: 2014-05-29, 19:43 ]
No a wracajac do tematu to nie do konca kumam posta o wartosci auta bo co to za roznica czy to angol czy nie?Kazdy swap patrzac od strony ekonomicznej nie ma sensu no chyba zeby zmienis 4.2 v8 na 1.9 tdi :lol: dla mnie posiadanie takiego passka-BEZCENNE.