Strona 2 z 6

: 2010-11-01, 09:31
autor: RobinV6
bracus pisze:jak na tak niskie doładowanie to piękny wynik :lol:
A Ty ile pompujesz??

: 2010-11-01, 10:22
autor: bracus
1.4/1.6 w piku

: 2010-11-01, 19:37
autor: RobinV6
bracus pisze:1.4/1.6 w piku
A masz jakiś wykres?? Możesz coś podesłać??

: 2010-11-01, 22:56
autor: bracus

: 2010-11-02, 09:36
autor: aw69
RobinV6 pisze:
bracus pisze:jak na tak niskie doładowanie to piękny wynik :lol:
A Ty ile pompujesz??
S4 ze Szczecina ma 470 KM na booscie 1,4 :)

: 2010-11-02, 11:36
autor: kurzy79
na tych turbinach jak dobrze pamiętam to Andrzej przekroczył 500KM na ciśnieniu 1,3

: 2010-11-02, 16:08
autor: RobinV6
kurzy79 pisze:na tych turbinach jak dobrze pamiętam to Andrzej przekroczył 500KM na ciśnieniu 1,3
Pewnie na innym kolektorze dolotowym, albo przynajmniej na jakimś zmodyfikowanym przekładkami itp..

: 2010-11-02, 16:27
autor: Flyer
Na zakutym i odprezonym silniku.

: 2010-11-02, 22:28
autor: bracus
i głowice 2.8 a nie "zwykłe"

: 2010-11-02, 22:31
autor: SID
i "przewiewnym" wydechu :-P

: 2010-11-03, 09:15
autor: RobinV6
I wszystko jasne :-)
Myślę, ze przyjdzie czas, ze i u mnie będzie co nieco więcej.

[ Dodano: 2010-11-06, 14:29 ]
Wczoraj wieczorem udało mi się troszkę pojeździć i pomierzyć osiągi przy pomocy RaceChrono i GPS, nie wiem na ile to jest wiarygodne ale najlepsze wyniki to:
0-100 3,988s.
100-200 8,442s.

: 2012-04-26, 00:32
autor: sokol22
pany moze jakas aktualizacja takie cos przed chwila zobaczylem


jaki setup ?? z masa cali musi to dobrze zamiatac Obrazek

: 2012-04-26, 00:44
autor: bracus
1450kg? :) to ja czekam na Sidolota w takim razie :-P

: 2012-04-26, 15:42
autor: kosiniak
bracus pisze:to ja czekam na Sidolota w takim razie :-P
tzn? bo nie bardzo rozumiem?

: 2012-04-26, 16:23
autor: sokol22
pewnie sidolot to jakis tajny projekt 800ps++ :mrgreen: