[AGB] Szarpnięcie powyzej 3500 rpm i brak mocy - rozwiązany

Moderatorzy: buba, Mod-Team

Bucik
Posty: 297
Rejestracja: 2012-10-02, 14:51
Lokalizacja: Gorzów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Bucik »

pompa dawała nie 101% mocy a 160% przynajmniej :).

dzwoń do sportmile i pytaj.

Ps: magiki dosłownie taki wynik na seryjych wtryskach i na ori pompie pogratulować heh (ktoś chciał przyoszczędzić max 2 tys przy takiej inwestycji :D )
Awatar użytkownika
buba
Posty: 4155
Rejestracja: 2010-09-21, 10:19
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Re: [AGB] Szarpnięcie powyzej 3500 rpm i brak mocy

Post autor: buba »

gustav pisze: Wydajnośc przepływomierza przy obciążeniu 6000rpm sięga ponad 215g/ cykl
Seryjna przepływka ma sporo więcej niż twoja ;-)

Skoro auto było robione u Adama to zadzwoń do niego bo najlepiej wie co tam grzebał
Awatar użytkownika
gustav
Posty: 301
Rejestracja: 2013-10-24, 16:27
Lokalizacja: Biała Podl
Płeć:
Kontakt:

Post autor: gustav »

Wykres jest u Adama 381 PS i 560Nm. Dzisiaj zakładamy nowe cewki. Przy tej okazji zrobimy komplet logów.

Zobaczymy co z tego wyjdzie.

Ile powinna pokazywać zdrowa przepływka w 2.7TT ? 250g/cykl ?
Awatar użytkownika
arti@R1
Posty: 493
Rejestracja: 2012-02-02, 16:52
Lokalizacja: Puławy
Płeć:
Kontakt:

Post autor: arti@R1 »

Zerknąłem na swoje ostatnie logi , to wartosc przeplywki 260g na 4biegu
Awatar użytkownika
gustav
Posty: 301
Rejestracja: 2013-10-24, 16:27
Lokalizacja: Biała Podl
Płeć:
Kontakt:

Post autor: gustav »

I chyba esa ma gdzieś nieszczelność :( i problem z rozrządem ?

Obrazek

Obrazek
Awatar użytkownika
buba
Posty: 4155
Rejestracja: 2010-09-21, 10:19
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: buba »

Przepływkę masz jebniętą. 190-200g/s to za mało. Zerknąłem w pierwszy log z 2011r i mam 274g/s

Boostu też krucho
Awatar użytkownika
gustav
Posty: 301
Rejestracja: 2013-10-24, 16:27
Lokalizacja: Biała Podl
Płeć:
Kontakt:

Post autor: gustav »

Przepływka nówka sztuka. a co z rozrządem ?

Jutro sprawdzę tą przepływkę . Sprawdzę w ETCE jaka powinna być. Martwi mnie niskie doładowanie :( . A ten program jest ku*ewsko mocny Maksymalne Doładowanie przy 90*C i 945*C to aż 1.450 bar'a :shock: - przy tym booscie esa powinna mieć 600 Nm ?
Awatar użytkownika
SID
Posty: 4747
Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: SID »

halo halo jakie seryjne wtryski i seryjna pompa ?
co za głupoty
no chyba że paliwo rakiet fuell
360-370 ps to wydajność pompy i mniej więcej wtrysków 306cc z S4 przy 98 paliwie, wiele razy potwierdzane
Obrazek
Awatar użytkownika
buba
Posty: 4155
Rejestracja: 2010-09-21, 10:19
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: buba »

Skoro nowka to co chcesz sprawdzac. innej nie ma
aw69
Posty: 1494
Rejestracja: 2010-01-27, 21:04
Lokalizacja: Zambrów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: aw69 »

niema co zabierać głosu w tej dyskusji, bo właściciel sam nie wie co ma pod maską :) to takie wróżby Andrzejkowe :mrgreen: :mrgreen:
Obrazek
goodwhy
Posty: 42
Rejestracja: 2013-10-16, 12:23
Lokalizacja: BP
Płeć:
Kontakt:

Post autor: goodwhy »

aw69 pisze:niema co zabierać głosu w tej dyskusji, bo właściciel sam nie wie co ma pod maską :) to takie wróżby Andrzejkowe :mrgreen: :mrgreen:


Gustav nie jest właścicielem danego autka, pomaga jedynie od strony elektroniki. Auto zostało kupione 4 miesiące temu od osoby która twierdzi ze wtryski wraz i pąpa paliwa są seryjne. ...sprawdze dziś ku pewności :) Najgorsze jest to że w auto zostało już wpompowane troch kasy i nadal lipa :( co wymieniamy jakąś część to wychodzi coś innego, bądź wyskakują błędy które wcześniej nie miały miejsca. więcej szczegółów później po konsultacji z gustavem
Awatar użytkownika
buba
Posty: 4155
Rejestracja: 2010-09-21, 10:19
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: buba »

tym bardziej AW ma racje ;-)
Awatar użytkownika
gustav
Posty: 301
Rejestracja: 2013-10-24, 16:27
Lokalizacja: Biała Podl
Płeć:
Kontakt:

Post autor: gustav »

Próbujemy dojść ładu i składu z tym autem. Liczymy na dalsze wypowiedzi z waszej strony.
Jest S4 C4 Avant '94J i S4 B5 Avant '99
moje byłe S4 B5
Awatar użytkownika
SID
Posty: 4747
Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: SID »

kto był poprzednim włąścicielem auta ?
zrób foto kolektora/listwy i będzie widać jakie wtryski szare lub brązowe
Obrazek
Awatar użytkownika
gustav
Posty: 301
Rejestracja: 2013-10-24, 16:27
Lokalizacja: Biała Podl
Płeć:
Kontakt:

Post autor: gustav »

SID - właściciela znasz [Daniel Z.], jest z Białej Podlaskiej, podobno często do Ciebie jeździł i się konsultował. Auto sporo jeździło na szwajcarskich blachach.


[Edit] Po zmianie cewek [ wszystkie nowe od SID'a] Auto jeździ lepiej ale nadal to nie jest to. Dodam przy nowych cewkach wyskakuje błąd w niedoładowanie auta. Brak odpowiedniego ciśnienia doładowania. Od czasu do czasu wyskoczą 2 błędy z EGT.

Oto błędy które były przed założeniem cewek:

4 Faults Found:
17834 - EVAP Purge Valve (N80): Open Circuit
P1426 - 35-10 - - - Intermittent
17964 - Charge Pressure Control: Negative Deviation
P1556 - 35-10 - - - Intermittent
17868 - Exhaust Gas Temp Regulation for Bank 2: Limit Reached
P1460 - 35-10 - - - Intermittent
17864 - Exhaust Gas Temp Regulation for Bank 1: Limit Reached
P1456 - 35-10 - - - Intermittent


Po cewkach już tylko notorycznie wyskakuje błąd z doładowaniem:

17964 - Charge Pressure Control: Negative Deviation
P1556 - 35-10 - - - Intermittent
ODPOWIEDZ