[AGB] Szarpnięcie powyzej 3500 rpm i brak mocy - rozwiązany
Re: [AGB] Szarpnięcie powyzej 3500 rpm i brak mocy
Seryjna przepływka ma sporo więcej niż twojagustav pisze: Wydajnośc przepływomierza przy obciążeniu 6000rpm sięga ponad 215g/ cykl

Skoro auto było robione u Adama to zadzwoń do niego bo najlepiej wie co tam grzebał
aw69 pisze:niema co zabierać głosu w tej dyskusji, bo właściciel sam nie wie co ma pod maską :) to takie wróżby Andrzejkowe![]()
Gustav nie jest właścicielem danego autka, pomaga jedynie od strony elektroniki. Auto zostało kupione 4 miesiące temu od osoby która twierdzi ze wtryski wraz i pąpa paliwa są seryjne. ...sprawdze dziś ku pewności :) Najgorsze jest to że w auto zostało już wpompowane troch kasy i nadal lipa :( co wymieniamy jakąś część to wychodzi coś innego, bądź wyskakują błędy które wcześniej nie miały miejsca. więcej szczegółów później po konsultacji z gustavem
Próbujemy dojść ładu i składu z tym autem. Liczymy na dalsze wypowiedzi z waszej strony.
Jest S4 C4 Avant '94J i S4 B5 Avant '99
moje byłe S4 B5
moje byłe S4 B5
SID - właściciela znasz [Daniel Z.], jest z Białej Podlaskiej, podobno często do Ciebie jeździł i się konsultował. Auto sporo jeździło na szwajcarskich blachach.
[Edit] Po zmianie cewek [ wszystkie nowe od SID'a] Auto jeździ lepiej ale nadal to nie jest to. Dodam przy nowych cewkach wyskakuje błąd w niedoładowanie auta. Brak odpowiedniego ciśnienia doładowania. Od czasu do czasu wyskoczą 2 błędy z EGT.
Oto błędy które były przed założeniem cewek:
4 Faults Found:
17834 - EVAP Purge Valve (N80): Open Circuit
P1426 - 35-10 - - - Intermittent
17964 - Charge Pressure Control: Negative Deviation
P1556 - 35-10 - - - Intermittent
17868 - Exhaust Gas Temp Regulation for Bank 2: Limit Reached
P1460 - 35-10 - - - Intermittent
17864 - Exhaust Gas Temp Regulation for Bank 1: Limit Reached
P1456 - 35-10 - - - Intermittent
Po cewkach już tylko notorycznie wyskakuje błąd z doładowaniem:
17964 - Charge Pressure Control: Negative Deviation
P1556 - 35-10 - - - Intermittent
[Edit] Po zmianie cewek [ wszystkie nowe od SID'a] Auto jeździ lepiej ale nadal to nie jest to. Dodam przy nowych cewkach wyskakuje błąd w niedoładowanie auta. Brak odpowiedniego ciśnienia doładowania. Od czasu do czasu wyskoczą 2 błędy z EGT.
Oto błędy które były przed założeniem cewek:
4 Faults Found:
17834 - EVAP Purge Valve (N80): Open Circuit
P1426 - 35-10 - - - Intermittent
17964 - Charge Pressure Control: Negative Deviation
P1556 - 35-10 - - - Intermittent
17868 - Exhaust Gas Temp Regulation for Bank 2: Limit Reached
P1460 - 35-10 - - - Intermittent
17864 - Exhaust Gas Temp Regulation for Bank 1: Limit Reached
P1456 - 35-10 - - - Intermittent
Po cewkach już tylko notorycznie wyskakuje błąd z doładowaniem:
17964 - Charge Pressure Control: Negative Deviation
P1556 - 35-10 - - - Intermittent