Strona 2 z 2

: 2014-04-28, 23:21
autor: staa42
- przyczyną był padnięty wtryskiwacz gazowy.

: 2014-04-29, 00:45
autor: baoui71
miałem taki objaw w 1.8t. odłącz wszystkie czujniki temperatury i spróbuj odpalić.

: 2014-05-02, 21:09
autor: Barton66
Sprawdź czujnik położenia wału korbowego :) u mnie była identyczna sytuacja.
Podpinałeś pod kompa? jakieś błędy?

: 2014-05-03, 10:02
autor: jezyk_05
Pod kompa był podpinany z 1000razy zero błędów ;-) przy tym czujniku by raczej nie odpalał w ogóle, a jak jest ciepły czy zimny jest idealnie.

: 2014-05-03, 13:25
autor: Barton66
jezyk_05 pisze:Pod kompa był podpinany z 1000razy zero błędów ;-) przy tym czujniku by raczej nie odpalał w ogóle, a jak jest ciepły czy zimny jest idealnie.
Hej mylisz się, jak jest zwarcie to czasem tak się dzieję, u mnie była wtyczka pęknięta i jak padał deszcz było identyko. Strzelało z rury nieprzepalonym paliwem :) Jednak u mnie czarno na białym pokazywało te komunikaty, coś z obrotami silnika. Najpierw prysnąłem kontakt szprejem i zadziałało 3 miechy. Teraz się powtórzyło samochód wręcz mi gasł podczas jazdy. Wymieniony czujnik, nie ma problemu. Jednak początkowe objawy były takie jak piszesz, na zimnym od strzała, jak jest ciepły kręci, nie odpala. Testowane na LPG i PB :)
Pozdro ;-)

: 2014-05-04, 15:26
autor: 1kowal1
to u mnie w a6 jak mam lpg i ciezko mi pali na zimnym po dlugim okresie stania,np po nocy-trzeba dlugo krecic- to moze byc wina wtryskow??(chyba mam hana),odpala za kazdym razem tylko trzeba dluzej pokrecic.i jak juz odpali to po zgaszeniu nawet na zimnym drugi raz odpali bez problemu...
a i mam problem z gazem ze przelacza mi czasami na benzyne i nie chce przelaczyc na Pb,
dzieje sie to najczesciej jak samochod stoi,albo jedzie bez obciazenia-komputer lpg nic nie wykrywa,nawet przelaczyl sie podczas podpietego kompa lpg i nic nie wykryl,cisnienie na listwie ok,podczas butowania raczej sie nie przelacza
wiec te dwa objawy moga swiadczyc o uszkodzonych wtryskach??

: 2014-05-04, 15:37
autor: buba
1kowal1 pisze:to u mnie w a6 jak mam lpg i ciezko mi pali na zimnym po dlugim okresie stania,np po nocy-trzeba dlugo krecic- to moze byc wina wtryskow??(chyba mam hana),odpala za kazdym razem tylko trzeba dluzej pokrecic.i jak juz odpali to po zgaszeniu nawet na zimnym drugi raz odpali bez problemu...
a i mam problem z gazem ze przelacza mi czasami na benzyne i nie chce przelaczyc na Pb,
dzieje sie to najczesciej jak samochod stoi,albo jedzie bez obciazenia-komputer lpg nic nie wykrywa,nawet przelaczyl sie podczas podpietego kompa lpg i nic nie wykryl,cisnienie na listwie ok,podczas butowania raczej sie nie przelacza
wiec te dwa objawy moga swiadczyc o uszkodzonych wtryskach??
jest dokładnie tak jak piszesz. wymień wtryski i będzie dobrze.

: 2014-05-05, 09:26
autor: jezyk_05
Barton66 pisze:
jezyk_05 pisze:Pod kompa był podpinany z 1000razy zero błędów ;-) przy tym czujniku by raczej nie odpalał w ogóle, a jak jest ciepły czy zimny jest idealnie.
Hej mylisz się, jak jest zwarcie to czasem tak się dzieję, u mnie była wtyczka pęknięta i jak padał deszcz było identyko. Strzelało z rury nieprzepalonym paliwem :) Jednak u mnie czarno na białym pokazywało te komunikaty, coś z obrotami silnika. Najpierw prysnąłem kontakt szprejem i zadziałało 3 miechy. Teraz się powtórzyło samochód wręcz mi gasł podczas jazdy. Wymieniony czujnik, nie ma problemu. Jednak początkowe objawy były takie jak piszesz, na zimnym od strzała, jak jest ciepły kręci, nie odpala. Testowane na LPG i PB :)
Pozdro ;-)
Czyli że u mnie jest 1 faza kończącego się czujnika ? jak długo tak jeździłeś ? ja już ponad rok pomykam i ciągle tak samo jest....

: 2014-05-05, 20:42
autor: Barton66
viewtopic.php?p=47564#47564

heh nie wiem czy pierwsza faza, mówię że warto by było sprawdzić tą wtyczkę nic poza tym :)
pozdro