Strona 2 z 3
: 2017-04-03, 18:42
autor: lukaszlsw
16vg60, przyjedź to Ci zrobię. widze ze z Lublina jesteś
: 2017-04-03, 19:11
autor: 16vg60
lukaszlsw, mialem pisac ,bo z tego co zauwazylem ogarniasz 2.7bit ,a mam problem z sondami i niestabilnym boostem ,kilka gratow wymienione i dalej dupa
trzeba bu zrobic porządnie logi i ten test ,a ja mam w robocie pod reka aby tester solusa
jak sie obrobie to bede pisal PW
Pozdr.
: 2017-04-04, 20:39
autor: Pabler
16vg60 pisze:lukaszlsw, mialem pisac ,bo z tego co zauwazylem ogarniasz 2.7bit ,a mam problem z sondami i niestabilnym boostem ,kilka gratow wymienione i dalej dupa
trzeba bu zrobic porządnie logi i ten test ,a ja mam w robocie pod reka aby tester solusa
jak sie obrobie to bede pisal PW
Por.
Sai jest jeszcze u Ciebie ?
: 2017-04-04, 21:04
autor: 16vg60
jest ,wszystko oryginał ,poza wagnerami i programem
problem z sondami opanowany ,przewód w wiazce uj... ,zlutowałem i jest git,zero bledow na testerze ,ale logi i szczelność muszę zrobić

: 2017-09-22, 21:07
autor: cys
Czy bulgotanie w misce olejowej jest normalne przy takim teście?
Turbo po regeneracji, silnik poza autem jeszcze nie odpalany.
: 2017-09-23, 21:34
autor: mylek
Bulgotanie normalny objaw. Nie pompuj więcej jak 1 bar.
: 2017-09-26, 16:32
autor: zibun
mylek pisze:Bulgotanie normalny objaw. Nie pompuj więcej jak 1 bar.
A gdy podczas sprawdzania szczelności powietrze ucieka z pod uszczelki od napinaczy łańcuszków wałków to tez norma?
: 2017-09-26, 19:14
autor: AdrianBit
mi sie wydaje ze cos zle robicie i dmuchacie w odme hehe
: 2017-09-26, 20:14
autor: mylek
A w odmie nie ma czasem zaworka kierunkowego, który przepuszcza z głowic i bloku tylko w stronę dolotu? Jeśli tak, to sama odma może być uszkodzona.
I nie dmuchajcie 20 bar bo będzie leciało nawet spod głowic

: 2017-09-26, 21:17
autor: zibun
mylek pisze:A w odmie nie ma czasem zaworka kierunkowego, który przepuszcza z głowic i bloku tylko w stronę dolotu? Jeśli tak, to sama odma może być uszkodzona.
I nie dmuchajcie 20 bar bo będzie leciało nawet spod głowic

Zaworów jak mruwków w tym silniku..

masz jakiś konkretnie na myśli?
: 2017-09-26, 22:46
autor: mylek
To inaczej. Odpiąłeś w ogóle odmę od strony Y-rury? To zaznaczone na czerwono. Trzeba odpiąć i zaślepić króciec w Y-rurze na czas próby szczelności.
Jeśli nie, a dmuchałeś sporo to szykuj się na uszczelnianie góry w najgorszym przypadku po tym, jak wydmuchałeś uszczelki albo uszczelniacze na wałkach ;)
: 2017-09-26, 23:12
autor: AdrianBit
mylek jesli to zdjecie Twojego silnika to lewy dv jest prawdopodobnie zle zalozony
: 2017-09-26, 23:59
autor: mylek
Spokojnie, to z internetów :)
: 2017-09-27, 11:44
autor: zibun
Nawet 0.5 bara nie idzie na dmuchać bo ucieka z pod uszczelek napinaczy...
Uszczelki do wymiany ..
są jeszcze jakieś ważne zaworki prócz tych dwuch zielonych na kolektorze?
: 2017-09-27, 18:50
autor: skalarx
zibun pisze:Nawet 0.5 bara nie idzie na dmuchać bo ucieka z pod uszczelek napinaczy...
Uszczelki do wymiany ..
są jeszcze jakieś ważne zaworki prócz tych dwuch zielonych na kolektorze?
skąd ucieka? Co wy cenzura silnik pompujecie
