Strona 2 z 2

: 2014-03-09, 06:24
autor: wisel
Zrobiłem test cisnienia miałem nieszczelnosci na kolektorze ssacym. zrobiłem to skasowałem błędy i miałem je takie
17547- Długoterminowa adaptacja składu mieszanki 2-mieszanka bogata-B. jałowy.
17536- Długoterminowa adaptacja składu mieszanki 1-mieszanka uboga (week mixture)
17545- Długoterminowa adaptacja składu mieszanki 1-mieszanka bogata - b.jałowy
17538- Długoterminowa adaptacja składu mieszanki 2-mieszanka uboga (week mixture)
17956- Zawór regulacji Turbo (TC)- otwarty obwód

czym to może być spowodowane? układ szczelny.

[ Dodano: 2014-03-09, 06:24 ]
I tak wczoraj skasowalem bledy te co byly u gory i zrobilem 40km i znowu 0,4 bara na wskazniku uklad uszczelniony. Co mam robic teraz mial juz ktos tak?:/ a przed uszczelnieniem i zmiana dv robilem 100km zawsze i potem 0,4 bara. Wiec pytanie jak zalozyc prawidlowo zawory dv ori. Bosch :?: :cry: :cry:

: 2014-03-09, 11:34
autor: rwtnt
Błąd 17956 Zawór elektromagnetyczny N75 ograniczenia ciśnienia doładowania, przerwa w ciągłości przewodu. Google twoim przyjacielem...

: 2014-03-10, 18:52
autor: wisel
oj szukałem szukałem ale nie umiem znaleść.. więc pytam na forum ponieważ auto mam nie dawno i nie mam pojecia..

: 2014-03-10, 19:09
autor: buba
W technicznym na samej gorze masz odpowiedz