Strona 2 z 5
					
				
				: 2013-12-20, 14:37
				autor: martin_wml
				Kuman pisze:Dokładnie, pod względem mechanicznym spokojnie wejdzie zawieszenie z S6tki lub choćby A6 Quattro.
Od a6quattro z miejszym silnikiem niż 4.2(np.2.8 lub 2.5tdi) wysrają się amorki,bo auto jest za ciężkie.Jedynie ori amory s6(a6 4.2) lub bilstein b6 i ori sprężyna s6 może być.
 
			
					
				
				: 2013-12-20, 23:42
				autor: ArchitekT
				DRC rowna sie komfort, gwint rowna sie prwadzenie. Zalezy czego oczekujesz, albo auto rodzinne albo torowe.
			 
			
					
				
				: 2013-12-22, 00:59
				autor: Szupryk
				albo torowe
Którym nigdy nie będzie  

 
			
					
				
				: 2013-12-22, 13:50
				autor: Pako_RS6
				Szupryk pisze:albo torowe
Którym nigdy nie będzie  

 
torowe też może być....
http://www.championracing.net/2010/hist ... review.htm 
			
					
				
				: 2013-12-22, 14:31
				autor: Arti
				przede wszystkim za ciężkie ,trzeba by było środek wypruć i odelżyć co sie da...
waga ponad 2 tony skutecznie uniemożliwia mu bycie torowym pędzidłem...
póki co powiedziałbym że to mistrz autostrad  

 
			
					
				
				: 2013-12-22, 14:42
				autor: mitr
				1840 kg :)
			 
			
					
				
				: 2013-12-22, 15:04
				autor: Arti
				nikolas ważył mojego jeszcze za swojej kadencji i wyszło 2020kg...
chociaż w dowodzie mam 1985kg..
ale z ciekawości podjade w poniedziałek do kolesia zważyć dziada....
dużą róznice  może zrobić wyposażenie dodatkowe  

 
			
					
				
				: 2013-12-22, 15:22
				autor: Szupryk
				
No dobra, ale nie porównuj auta seryjnego ze zmienionym zawieszeniem z budowanym od podstaw autem wyścigowym, które tylko przypomina wyglądem standardowe rs6.
 
			
					
				
				: 2013-12-22, 16:25
				autor: LCQ
				RS6 torowe, a to ciekawe. Dajcie spokój z takimi bredniami, ludzie to czytają i myślą że nie wiadomo co można z tym robić. RS jest niezły na autostrady, ale upalanie go na torze to głupota, chyba że z ceramiką, ale i tak nawet mając najlepszy gwint i mnóstwo udogodnień sportowych (typu odpowiednie opony, sportowe stabilizatory, polibusze itd itd) wszystko to zabije masa, z ciężkiej krowy nikt nie zrobi sportowego konia. Byle stary Evo z dużooooo mniejszą mocą zrobi z tego wiatrak w warunkach torowych i bez żadnych udogodnień (no może tylko z zawiechą)
			 
			
					
				
				: 2013-12-22, 18:08
				autor: Szupryk
				O tym samym pisze przecież.
			 
			
					
				
				: 2013-12-22, 18:36
				autor: LCQ
				Szupryk pisze:O tym samym pisze przecież.
jak widać, nie tylko Ty  

 
			
					
				
				: 2013-12-22, 20:38
				autor: Pako_RS6
				Szupryk pisze:
No dobra, ale nie porównuj auta seryjnego ze zmienionym zawieszeniem z budowanym od podstaw autem wyścigowym, które tylko przypomina wyglądem standardowe rs6.
 
Nie porównuje, RS6 nie zostal stworzony na tor, choc jak sie chce to mozna tylko to chcialem pokazac tym linkiem.
Pozatym zadne auto nie jest torowe od salonu nawet auto posiadajace potencjal wymaga wielu zmian zanim na tor pojedzie.
co do wagi to u mnie gotowy do jazdy  z pełnym bakiem 1950 kg
 
			
					
				
				: 2013-12-23, 00:06
				autor: martin_wml
				Ale to jest sportowa limuzyna,a nie auto do wyścigów.
Pewnie choćby dlatego nie było manuali....
W s6 po lifcie też zrezygnowali z manuala który i tak przed liftem był w opcji.
Tym autem mozesz wozić dzieci do przedszkola,jechać na weekend z rodziną lub depnąć gdy masz ochotę 

 
			
					
				
				: 2013-12-23, 00:49
				autor: Arti
				martin_wml pisze:
Tym autem mozesz wozić dzieci do przedszkola
i to sie moim szkrabom najbardziej podoba 
 
 
pierwszy raz jak je odwoziłem i troche odkręciłem ze startu było:
łuuuuaaaaaaa tato zrób tak jeszcze raz  

 
			
					
				
				: 2013-12-23, 14:53
				autor: martin_wml
				Arti pisze:martin_wml pisze:
Tym autem mozesz wozić dzieci do przedszkola
i to sie moim szkrabom najbardziej podoba 
 
 
pierwszy raz jak je odwoziłem i troche odkręciłem ze startu było:
łuuuuaaaaaaa tato zrób tak jeszcze raz  

 
U mnie tylko w s6 mała woła "tato mocniej ruszaj..." 
