problem z napędem

Moderatorzy: buba, Mod-Team

luk448
Posty: 2624
Rejestracja: 2011-07-25, 03:46
Lokalizacja: Stolica
Płeć:
Kontakt:

Post autor: luk448 »

A moze dyfer klęka?
ARAS200
Posty: 377
Rejestracja: 2011-11-21, 22:47
Lokalizacja: pila
Płeć:
Kontakt:

Post autor: ARAS200 »

luk448 pisze:A moze dyfer klęka?
Tez tak obstawiam...bo juz delikatnie tam podpukiwalo, I sie widac dosc dobrze rozszczelnil...

Mam pytank...czy dyfer z przedlifta jest taki Sam jak do po-lifts???
W okolicy ktos rozbiera s4 Na czesci I zapewnia ze jest bez wyciekow,I nie bylo problemow...
Rocznik wczesny 99
luk448
Posty: 2624
Rejestracja: 2011-07-25, 03:46
Lokalizacja: Stolica
Płeć:
Kontakt:

Post autor: luk448 »

Kazdy sie lekko poci.Pewno od tych uszczelniaczy-bez problemu mozna je dokupic i wymienic.Lepiej zapytaj sie tego typa czy dyfer byl cichy :mrgreen:
daniel.c
Posty: 73
Rejestracja: 2013-11-09, 20:55
Lokalizacja: Łomża
Płeć:
Kontakt:

Post autor: daniel.c »

Od przedlifta jest taki sam. Wszystkie od s4 mają oznaczenie DQA.
Możesz też wsadzić dyfer o oznaczeniu DAK tylko będziesz musiał przełożyć swoje flansze od półosi.
ARAS200
Posty: 377
Rejestracja: 2011-11-21, 22:47
Lokalizacja: pila
Płeć:
Kontakt:

Post autor: ARAS200 »

luk448 pisze:Kazdy sie lekko poci.Pewno od tych uszczelniaczy-bez problemu mozna je dokupic i wymienic.Lepiej zapytaj sie tego typa czy dyfer byl cichy :mrgreen:
Tak wiem to... Jeszcze u nikogo z naszej paczki noe byl suchy... Znakemomy ktos wymienial Te uszczelniacze,I bylo jeszcze gorzej...

[ Dodano: 2015-09-19, 21:36 ]
daniel.c pisze:Od przedlifta jest taki sam. Wszystkie od s4 mają oznaczenie DQA.
Możesz też wsadzić dyfer o oznaczeniu DAK tylko będziesz musiał przełożyć swoje flansze od półosi.
Dziekuje za pomoc👍
ODPOWIEDZ