Strona 2 z 3
					
				
				: 2012-12-21, 20:11
				autor: buba
				mniejsze prężenia
			 
			
					
				
				: 2012-12-21, 20:31
				autor: zabba88
				Dokladnie inaczej rozchodza sie sily i pracuje kolektor podczas rozszerzania sie kwasowki. Wogole Colo popatrz jak jest zrobiony ori kolektor w 1.8T i wszystko bedzie jasne. Musza byc naciecia+otwory na szpilki w ksztalcie fasolek. Niektore w poziomie, niektore w pionie. Oraz 1 otwor centrujacy. Trzeba robic kolektory tak aby naprezenia byly jak najmniejsze, aby w jak najwiekszym stopniu wyeliminowac pekanie.
Maly aktual:
Kolektor nagwintowany+dorobione szpilki na zamowienie. M12x1,5 na M10x1,25
 
Szpilki nasmarowane smarem ceramicznym+nakretki utwardzane
 
Szpilki glowicy nasmarowane tym samym smarem
 
Kolektor wraz z muszla wydechowa skrecone na gotowo
 
Uszczelka zaimpregnowana srodkiem LOCTITE 3020
 
Glowica na miejscu
 
WG skrecony na gotowo. Jeszcze tylko podlaczyc sterowanie. Narazie chlodzenie woda nie bedzie uzyte. Termopara zamontowana
 
Tip 3"skonczony
 
Rura cisnieniowa wypolerowana
 
Aby poprawic jeszcze troche hamowanie wlatuja zaciski PORSCHE 4 tloki pod tarcze 312+Klocki DS PERFORMANCE

 
			
					
				
				: 2012-12-21, 21:33
				autor: mik-17
				zabba88 pisze:
WG skrecony na gotowo. Jeszcze tylko podlaczyc sterowanie. Narazie chlodzenie woda nie bedzie uzyte. Termopara zamontowana
 co to ma być za chłodzenie wodą??
 
			
					
				
				: 2012-12-22, 00:27
				autor: CoLo
				zabba88 pisze:Dokladnie inaczej rozchodza sie sily i pracuje kolektor podczas rozszerzania sie kwasowki. Wogole Colo popatrz jak jest zrobiony ori kolektor w 1.8T i wszystko bedzie jasne. Musza byc naciecia+otwory na szpilki w ksztalcie fasolek. Niektore w poziomie, niektore w pionie. Oraz 1 otwor centrujacy. Trzeba robic kolektory tak aby naprezenia byly jak najmniejsze, aby w jak najwiekszym stopniu wyeliminowac pekanie.
Czyli u mnie nie peka w tych miejscach bo mam kolektor z czarnej stali, moze dlatego.
Spoko, ladnie to wyglada, dzialajcie dalej ;)
 
			
					
				
				: 2012-12-22, 08:51
				autor: aw69
				To ma byc dupowoz panowie:) 
Dupowozem to raczej juz nigdy nie będzie :)  mógłby być na seryjnej K04. Ale to już są zaawansowane modyfikacje i niema co pierdolić :)
 
			
					
				
				: 2012-12-22, 09:35
				autor: zabba88
				mik-17. chlodzony woda tzn. Ze Ten model zaworu WG jest tak skonstuowany ze ma we/wy aby podpiac obieg wody i membramka w srodku byla chlodzona i nie ulegla przegrzaniu przy bardzo wysokich EGT:) 
[ Dodano: 2012-12-22, 22:30 ]
Odwiercona i na nowo zanitowana blacha spod pokrywy w celu usuniecia brudu i calego dziadostwa po piaskowaniu i malowaniu proszkowym
 
Filtr na miejscu
 
Nowy rozrzad poskladany
 
Poduszka od strony rorzadu. 3 do kpl. +nowe sruby
 
Nowy zbiorniczek wyrownawczy on board
 
Zasilanie turbiny w plyn chlodniczy podlaczone
 
Zabawa ze sprezynkami w WG
 
Poskladany WG z odpowiednia sprezyna
 
DP na gotowo+bandaz termiczny+kocyk na turbo+oslona termiczna na przewody do cewek+wkrecona 1-wsza sonda
 
Zostalo:
-podlaczyc podcisnienia
-Uklad odmy
-poskrecac tip-a
-zamontowac wskazniki
-przerobic kol. ssacy
-wsadzic wtryski
-zalac plynami i olejem
i odpalamy
 
			
					
				
				: 2012-12-24, 10:14
				autor: mik-17
				jak się dobiera sprężyny do WG??
			 
			
					
				
				: 2012-12-25, 09:49
				autor: zabba88
				Jak to jak? Wklada sie sprezyny jakie sa w zestawie i patrzy przy ilu sie otwiera:) Wybiera sie taki zestaw jaki ma odpowiadac specyfikacji setup-u(zamierzone doladowanie) 
[ Dodano: 2012-12-25, 10:06 ]
Dolot poskladany
 
Na szybko wsadzony kol.na waskim kanale+seryjne wtryski+podcisnienia na krotko w celu odpalenia auta przed swietami. PACJENT ZYJE!!!
 
Swiateczny prezent. Wskaznik AFR INNOVATE z szerokopasmowa sonda 
 
WESOLYCH SWIAT PANOWIE
 
			
					
				
				: 2012-12-28, 07:57
				autor: uki
				a dlaczego montujecie wg zewnętrzny, przecież TD05 ma wewnętrzny??
			 
			
					
				
				: 2012-12-28, 20:54
				autor: zabba88
				Dlatego bo byla taka potrzeba(brak gruszki WG, luz na tulejce) i osobiscie chcialem zew. WG:) poniewaz jeszcze nigdy nie jezdzilem na zew. WG 
[ Dodano: 2012-12-28, 21:12 ]
Tulejka na 3 sonde do wskaznika AFR INNOVATE wspawana
 
Przerobka AGU na druga strone
 
Wejscie powiekszone do rozmiaru 75mm
 
Dopasowana flansza pod przepustnice s4 2.7Biturbo AGB
 
Flansza przyspawana. Jeszcze kolektor zostanie pomalowany proszkowo

 
			
					
				
				: 2012-12-28, 22:32
				autor: covall
				dobra robota 

 
			
					
				
				: 2012-12-28, 22:53
				autor: buba
				sonda nie powinna byc w kolektorze?
			 
			
					
				
				: 2012-12-29, 10:00
				autor: zabba88
				W kolektorze montuje sie czujki EGT a nie sondy szerokopasmowe:) Panuje tam za duze EGT ktore w momencie by ja uszkodzilo.
			 
			
					
				
				: 2012-12-29, 10:42
				autor: covall
				zabba jak zakończysz projekt wrzuć wykres
			 
			
					
				
				: 2012-12-29, 13:17
				autor: buba
				zawsze myślałem że najlepszy pomiar AFR jest mierzony w wydechowym. dobrze wiedziec 
