Strona 2 z 5
					
				
				: 2012-11-22, 21:12
				autor: syybin
				Panowie prawdopodobnie znam rozwiązanie tej przyczyny, ale wszystko dokładnie opisze być może jutro badź w sobote ponieważ jutro czeka mnie zmiana rozrządu, a podejrzewam że samochód zasysa lewe powietrze przez oringi na wtryskach ponieważ na jałowym biegu coś syczy i koło wtrysków jest mokro. robilismy eksperyment polegający na wlaniu cieczy dookoła wtrysków i w ciągu sekund została zassana do środka, i nastąpiła chwilowa cisza, nie było tego syczenia jakby jakiś wąż od podciśnienia był dziurawy. pozdrawiam
			 
			
					
				
				: 2012-11-22, 21:44
				autor: buba
				Tylko teraz jaka jest zależność pomiędzy lewym powietrzem a konktolką esp?
			 
			
					
				
				: 2012-11-22, 21:46
				autor: pietro5
				wlasnie 

 
			
					
				
				: 2012-11-23, 12:44
				autor: syybin
				też sie zastanawiam ale dziś będę miał wymienione oringi wtrysków więc sie okaże czy jest poprawa.
			 
			
					
				
				: 2012-11-23, 13:15
				autor: aw69
				
			 
			
					
				
				: 2012-11-23, 14:51
				autor: Flyer
				aw69 pisze:nie no....  

    Ale sprawdzaj, może akurat jakiś cud !  
 
  
poruszy przy okazji pare kabli i moze stac sie cud 

 
			
					
				
				: 2012-11-29, 16:49
				autor: syybin
				witam ponownie. problem ciągle nie rozwiązany, została wymieniona przepływka sprawdzone kompem czujniki na kołach wszystkie idealnie pokazują jednakową prędkość.a s4 ciągle traci moc jakby coś hamowało i świeci sie ta kontrolka trakcji.
			 
			
					
				
				: 2012-11-29, 16:51
				autor: buba
				pozostaje dalej szukanie
			 
			
					
				
				: 2012-11-29, 16:54
				autor: syybin
				no tak tylko juz nie wiem gdzie szukać? czy może to być sterownik przy pompie ABS?
może by tak wypiąć wtyczke?
			 
			
					
				
				: 2012-11-29, 18:28
				autor: buba
				Podmien sterownik esp na przyklad
			 
			
					
				
				: 2012-11-29, 20:59
				autor: syybin
				sterownik podmieniony i nic:( dalej to samo
			 
			
					
				
				: 2012-11-29, 22:33
				autor: buba
				Może się powtarzam ale ja bym sprawdził te koronki i czujniki abs. Jak i tak nie masz żadnego pomysłu to co ci szkodzi
			 
			
					
				brak mocy
				: 2012-11-30, 08:32
				autor: syybin
				BUBA koronki i czujniki sprawdzone oraz wymienione. a czy to przypadkiem nie cewka? jedna z 6 garów. czy jest to możliwe ze przez to zaświecała by sie trakcja?
			 
			
					
				
				: 2012-11-30, 08:42
				autor: kamilo
				Miałem kiedyś podobny problem w s3 - auto chwilami traciło moc, praktycznie nie reagowało na pedał gazu.. Winowajcą okazał się czujnik świateł stopu/wciśniętego pedału hamulca (nie wiem jak w s4 ale w s3 na wciśniętym podczas jazdy pedale hamulca możesz trzymać gaz opór a obroty i tak nie wzrosną).
			 
			
					
				
				: 2012-11-30, 13:03
				autor: aw69
				tylko tutaj to deko innaczej wygląda.....auto przyspiesza ale tak jakby non stop po lodzie, z włączonym ESP,  kontrolka miga jak pojebana i auto jedzie jakby w poślizgu. Mozesz sprawdzić switch pod pedałem hamulca on jest 2 biegunowy. najlepiej będzie to widać pod VCDS'em  ale nie pamietam dokładnie który kanale. przy wciśnięciu pedału hamulca powinny pojawiać się w dwóch polach  "jedynki" jak pedał jest puszczony to 0, być moze switch jest uszkodzony.  (aczkolwiek myśle ze to nie będzie to) Czytalem gdzies na zachodnich forach i same spekulacje i pomysły jak u nas podają, ale nie doczytalem nigdzie zeby ktoś uporał się z tym problemem i prosto zwięźle podał czego to jest wina.  Temat ogólnie ciekawy i też bardzo mnie interesuje.