Strona 2 z 2
: 2012-10-18, 20:12
autor: xan
I myślicie, że z takim wykresem można brać się powoli za chipa? Czy jest coś co nie wygląda dobrze i powinno się naprawić. Mi się wydaje, że zbyt późno mam maksymalny moment i zbyt szybko idzie w dół (2400-3800 obr. / min.). Do tego jak kończy się maksymalny moment to na chwilę spada też moc i dalej znowu idzie do góry.
: 2012-10-18, 20:17
autor: buba
jedz na dobra hamownie najpierw
: 2012-10-18, 20:38
autor: xan
Dobrą czyli? Jest coś takiego w Olsztynie?
: 2012-10-18, 21:40
autor: aw69
I myślicie, że z takim wykresem można brać się powoli za chipa?
Myśle ze musisz jechać do kogoś kto ma obciążeniową hamownię, potrafi ją poprawnie obsługiwać i odrazu podczas pomiaru z VCDSem w garści sprawdzi ci podstawowe bloki pomiarowe silnika......ewentualnie, na sporym kawałku pustej prostej drogi.
Ta "hamownia" vtechu, cieżko wogole nazwać ją hamownią. To taka zabawka na której mozna pojeździć samochodem w miejscu bez żadnego obciążenia :)
Czerwony jest na benzynie a niebieski na LPG. Obydwa wykresy bardzo podobne. W sumie to pomogli mi go zinterpretować. Na początek doradzili sprawdzenie cewek i wymianę filtra paliwa (choć co do tego drugiego to LPG by wskazywał inaczej).
Słaba ta interpretacja, rzekłbym że to było strzelanie na pałe, takie porady to można sobie w dupsko wsadzić. Lepiej powiedzieć nie wiem niż wprowadzać kogoś w błąd. Jakbyś miał uszkodzone cewki to napewno byś to poczuł podczas jazdy (uwierz mi). A z filtrem paliwa odpowiedziałeś sobie sam na pytanie.
: 2012-10-18, 21:58
autor: xan
To mnie zasmuciłeś :P Jak się ogarnę z wszystkim to znajdę sobie jakąś inną hamownię do porównania wyników :) Dzięki za rzeczowego posta :)
: 2012-10-18, 23:01
autor: aw69
ale po co ci hamownia ? znajdz kogos kto ogarnia VCDS i posprawdza ci podstawowe tematy.....Nie patrz na wykres
: 2012-10-18, 23:15
autor: xan
Oki