Strona 2 z 40
					
				
				: 2010-04-28, 23:36
				autor: aw69
				moim zdaniem dużej customizacji nie będzie z elektryką tym bardziej. a od strony mechanicznej praktycznie plug & play....nawet skrzyni biegów nie będziesz musiał zmieniać....trzeba obliczyć przełożenia dokładnie a moze okazać się że bedziesz miał kozacko długą skrzynke  z 360 km/h na 6 biegu naaajs :)
Zegary oczywiście do zmiany bo twoje do 5500 obr. nie ogarną tematu i to kolejne pytanie jakie zakładać ? Od S4 B5 czy od S4 B6 ?  (moze okazać sie deko wiecej  roboty przy zegarkach z S4 B6 (ale tak czy siak do zrobienia)  Pedał gazu w S4 B5 zarówno jak i w S4 B6 potencjometryczny wiec zmieniać nie trzeba. Do przeprogramowania IMO....albo wogole w diabły wyrzucić :) Kolejna sprawa rzeźba w zbiorniku paliwa, wywalić pompe paliwa dieslowską i zaadaptować odrazu jakiegos mocnego boscha :)  pod maska filtr paliwa won i podpiąć pod listwe wtryskową, no i pod autem filtr paliwa do benzynki załozyć.....ogolnie bardzo fajna i miła robota :)
			 
			
					
				
				: 2010-04-29, 00:45
				autor: nosb
				Jak mowilem Ci na GG nie ma co gdybac tylko kupuj dawce i dzialac :) Nie bedzie wiekszych problemow.
			 
			
					
				
				: 2010-04-29, 09:46
				autor: Flyer
				aw69 pisze:....nawet skrzyni biegów nie będziesz musiał zmieniać....trzeba obliczyć przełożenia dokładnie a moze okazać się że bedziesz miał kozacko długą skrzynke  z 360 km/h na 6 biegu naaajs :)
W sam raz na polskie autostrady 
 
 
aw69 pisze:Zegary oczywiście do zmiany bo twoje do 5500 obr. nie ogarną tematu i to kolejne pytanie jakie zakładać ? Od S4 B5 czy od S4 B6 ?  (moze okazać sie deko wiecej  roboty przy zegarkach z S4 B6
Tak, bezwzględnie będą zegary od S4 B6/B7, bo są piękne 
 
aw69 pisze:ogolnie bardzo fajna i miła robota :)
Mam nadzieję, że tak właśnie będzie... 

 
			
					
				
				: 2010-04-29, 14:55
				autor: bolo-s4
				Flyer, Mam jak cię interesuje graty do przeróbki tzn. wiązkę silnika,coolery z rs4,turbiny na 350 km,pompę paliwa,sprzęgło też na 350,nawet silnik.
			 
			
					
				
				: 2010-04-29, 23:31
				autor: nosb
				Skrzynia z tego co liczylem chyab styka na jakies 320 :)  Ale do tego trzeba mocy troche ;)
			 
			
					
				
				: 2010-06-01, 11:00
				autor: Flyer
				Audi zaczelo sie chyba domagac na powaznie swapa... pompa wody strzelila w trasie. 
Na szczescie [chyba] bez wiekszych szkod, bo w pore zorientowalem sie i zgasilem silnik [temp. skoczyla, plyn chlodniczy poszedl ze zbiornika pod auto].
Za 2 dni urlop, a od polowy czerwca powoli rozgladam sie za dawca. 

 
			
					
				
				: 2010-06-03, 14:22
				autor: sportmile
				czesta przypadlosc jak ktos zapomina wymienic przy rozrzadzie badz mechanik mowi ze wymienil ... a nie wymienil .
			 
			
					
				
				: 2010-06-11, 09:42
				autor: Flyer
				Pompa byla wymieniona, poprostu zamiennik SKF stanal bokiem i scial czesc paska... Na szczescie nie przeskoczyl rozrzad.
			 
			
					
				
				: 2010-06-18, 11:03
				autor: Flyer
				Panowie,
rozmawialem dzis troche z Rogalem o moim aucie.
Z uwagi na problemy ze znalezieniem dawcy do swapa... padl pomysl na 2.8V6.
Da sie z tego zrobic w prosty sposob 2.8BiT korzystajac z osprzetu, turbin i innych gratow z eSkowego 2.7BiT? Czy to juz jakas rzezba wieksza?
Wiem, ze niektorzy wlasciciele eSek zmieniaja glowice na te z 2.4/2.8, ale na tym moja wiedza sie konczy 

 
			
					
				
				: 2010-06-18, 11:51
				autor: SID
				da sie  - sam mam u siebie silnik z 2,8l 
napotkasz na drobne problemy ale do przeskoczenia.
skontaktuj sie z Mackiem z PM-Motorsport - on mi zakladal ten silnik.
poczekaj do zimy - mój silnik będzie do kupienia chyba  

 
			
					
				
				: 2010-06-18, 11:58
				autor: Flyer
				Do zimy to kupppaaa czasu 

 
			
					
				
				: 2010-06-18, 14:22
				autor: Suchar
				SID pisze:da sie  - sam mam u siebie silnik z 2,8l 
napotkasz na drobne problemy ale do przeskoczenia.
skontaktuj sie z Mackiem z PM-Motorsport - on mi zakladal ten silnik.
poczekaj do zimy - mój silnik będzie do kupienia chyba  

 
Czy chcesz powiedzieć, że wyjąłeś 2.7 AGB i wstawiełeś motor (blok?) 2.8 V6 i uturbiłeś kwiema K04 RS6 ??
 
			
					
				
				: 2010-06-19, 22:35
				autor: SID
				Suchar pisze:SID pisze:da sie  - sam mam u siebie silnik z 2,8l 
napotkasz na drobne problemy ale do przeskoczenia.
skontaktuj sie z Mackiem z PM-Motorsport - on mi zakladal ten silnik.
poczekaj do zimy - mój silnik będzie do kupienia chyba  

 
Czy chcesz powiedzieć, że wyjąłeś 2.7 AGB i wstawiełeś motor (blok?) 2.8 V6 i uturbiłeś kwiema K04 RS6 ??
 
tak też sie stało
normalnie taka operacja się nie opłaca i zawiele dobrego nie da,
mi trafiły się kute tłoki pod blok 2,8l no i trafił się za free blok 2,8l  

 
			
					
				
				: 2010-06-22, 12:19
				autor: Flyer
				juz mi sie konczy cierpliwosc na szukanie dawcy 

 
			
					
				
				: 2010-06-22, 12:44
				autor: Flyer
				Mam kolejna oferte na auto.
S4 '00 Avant ze szwajcarii, ale ze spalonym wnetrzem... Niestety nie ma zadnej gwarancji na papierze, ze np. wiazka/ecu nie sa rowniez nadpalone. Jest informacja, ze komora silnika nie ucierpiala... ale zawsze jest jakies ryzyko.
Co o tym sadzicie?
p.s. Cena nie jest zla, ale nie jest to "pol-darmo".