Strona 2 z 40

: 2010-04-28, 23:36
autor: aw69
moim zdaniem dużej customizacji nie będzie z elektryką tym bardziej. a od strony mechanicznej praktycznie plug & play....nawet skrzyni biegów nie będziesz musiał zmieniać....trzeba obliczyć przełożenia dokładnie a moze okazać się że bedziesz miał kozacko długą skrzynke z 360 km/h na 6 biegu naaajs :)
Zegary oczywiście do zmiany bo twoje do 5500 obr. nie ogarną tematu i to kolejne pytanie jakie zakładać ? Od S4 B5 czy od S4 B6 ? (moze okazać sie deko wiecej roboty przy zegarkach z S4 B6 (ale tak czy siak do zrobienia) Pedał gazu w S4 B5 zarówno jak i w S4 B6 potencjometryczny wiec zmieniać nie trzeba. Do przeprogramowania IMO....albo wogole w diabły wyrzucić :) Kolejna sprawa rzeźba w zbiorniku paliwa, wywalić pompe paliwa dieslowską i zaadaptować odrazu jakiegos mocnego boscha :) pod maska filtr paliwa won i podpiąć pod listwe wtryskową, no i pod autem filtr paliwa do benzynki załozyć.....ogolnie bardzo fajna i miła robota :)

: 2010-04-29, 00:45
autor: nosb
Jak mowilem Ci na GG nie ma co gdybac tylko kupuj dawce i dzialac :) Nie bedzie wiekszych problemow.

: 2010-04-29, 09:46
autor: Flyer
aw69 pisze:....nawet skrzyni biegów nie będziesz musiał zmieniać....trzeba obliczyć przełożenia dokładnie a moze okazać się że bedziesz miał kozacko długą skrzynke z 360 km/h na 6 biegu naaajs :)
W sam raz na polskie autostrady :mrgreen:
aw69 pisze:Zegary oczywiście do zmiany bo twoje do 5500 obr. nie ogarną tematu i to kolejne pytanie jakie zakładać ? Od S4 B5 czy od S4 B6 ? (moze okazać sie deko wiecej roboty przy zegarkach z S4 B6
Tak, bezwzględnie będą zegary od S4 B6/B7, bo są piękne ;-)
aw69 pisze:ogolnie bardzo fajna i miła robota :)
Mam nadzieję, że tak właśnie będzie... :-)

: 2010-04-29, 14:55
autor: bolo-s4
Flyer, Mam jak cię interesuje graty do przeróbki tzn. wiązkę silnika,coolery z rs4,turbiny na 350 km,pompę paliwa,sprzęgło też na 350,nawet silnik.

: 2010-04-29, 23:31
autor: nosb
Skrzynia z tego co liczylem chyab styka na jakies 320 :) Ale do tego trzeba mocy troche ;)

: 2010-06-01, 11:00
autor: Flyer
Audi zaczelo sie chyba domagac na powaznie swapa... pompa wody strzelila w trasie.
Na szczescie [chyba] bez wiekszych szkod, bo w pore zorientowalem sie i zgasilem silnik [temp. skoczyla, plyn chlodniczy poszedl ze zbiornika pod auto].

Za 2 dni urlop, a od polowy czerwca powoli rozgladam sie za dawca. 8-)

: 2010-06-03, 14:22
autor: sportmile
czesta przypadlosc jak ktos zapomina wymienic przy rozrzadzie badz mechanik mowi ze wymienil ... a nie wymienil .

: 2010-06-11, 09:42
autor: Flyer
Pompa byla wymieniona, poprostu zamiennik SKF stanal bokiem i scial czesc paska... Na szczescie nie przeskoczyl rozrzad.

: 2010-06-18, 11:03
autor: Flyer
Panowie,

rozmawialem dzis troche z Rogalem o moim aucie.
Z uwagi na problemy ze znalezieniem dawcy do swapa... padl pomysl na 2.8V6.

Da sie z tego zrobic w prosty sposob 2.8BiT korzystajac z osprzetu, turbin i innych gratow z eSkowego 2.7BiT? Czy to juz jakas rzezba wieksza?

Wiem, ze niektorzy wlasciciele eSek zmieniaja glowice na te z 2.4/2.8, ale na tym moja wiedza sie konczy :roll:

: 2010-06-18, 11:51
autor: SID
da sie - sam mam u siebie silnik z 2,8l
napotkasz na drobne problemy ale do przeskoczenia.
skontaktuj sie z Mackiem z PM-Motorsport - on mi zakladal ten silnik.

poczekaj do zimy - mój silnik będzie do kupienia chyba :-P

: 2010-06-18, 11:58
autor: Flyer
Do zimy to kupppaaa czasu :cry:

: 2010-06-18, 14:22
autor: Suchar
SID pisze:da sie - sam mam u siebie silnik z 2,8l
napotkasz na drobne problemy ale do przeskoczenia.
skontaktuj sie z Mackiem z PM-Motorsport - on mi zakladal ten silnik.

poczekaj do zimy - mój silnik będzie do kupienia chyba :-P
Czy chcesz powiedzieć, że wyjąłeś 2.7 AGB i wstawiełeś motor (blok?) 2.8 V6 i uturbiłeś kwiema K04 RS6 ??

: 2010-06-19, 22:35
autor: SID
Suchar pisze:
SID pisze:da sie - sam mam u siebie silnik z 2,8l
napotkasz na drobne problemy ale do przeskoczenia.
skontaktuj sie z Mackiem z PM-Motorsport - on mi zakladal ten silnik.

poczekaj do zimy - mój silnik będzie do kupienia chyba :-P
Czy chcesz powiedzieć, że wyjąłeś 2.7 AGB i wstawiełeś motor (blok?) 2.8 V6 i uturbiłeś kwiema K04 RS6 ??
tak też sie stało
normalnie taka operacja się nie opłaca i zawiele dobrego nie da,
mi trafiły się kute tłoki pod blok 2,8l no i trafił się za free blok 2,8l :-P

: 2010-06-22, 12:19
autor: Flyer
juz mi sie konczy cierpliwosc na szukanie dawcy :evil:

: 2010-06-22, 12:44
autor: Flyer
Mam kolejna oferte na auto.

S4 '00 Avant ze szwajcarii, ale ze spalonym wnetrzem... Niestety nie ma zadnej gwarancji na papierze, ze np. wiazka/ecu nie sa rowniez nadpalone. Jest informacja, ze komora silnika nie ucierpiala... ale zawsze jest jakies ryzyko.

Co o tym sadzicie?

p.s. Cena nie jest zla, ale nie jest to "pol-darmo".