A4/S4 B6 2.7 BiT quattro S-line 486PS 590NM
moim zdaniem dużej customizacji nie będzie z elektryką tym bardziej. a od strony mechanicznej praktycznie plug & play....nawet skrzyni biegów nie będziesz musiał zmieniać....trzeba obliczyć przełożenia dokładnie a moze okazać się że bedziesz miał kozacko długą skrzynke z 360 km/h na 6 biegu naaajs :)
Zegary oczywiście do zmiany bo twoje do 5500 obr. nie ogarną tematu i to kolejne pytanie jakie zakładać ? Od S4 B5 czy od S4 B6 ? (moze okazać sie deko wiecej roboty przy zegarkach z S4 B6 (ale tak czy siak do zrobienia) Pedał gazu w S4 B5 zarówno jak i w S4 B6 potencjometryczny wiec zmieniać nie trzeba. Do przeprogramowania IMO....albo wogole w diabły wyrzucić :) Kolejna sprawa rzeźba w zbiorniku paliwa, wywalić pompe paliwa dieslowską i zaadaptować odrazu jakiegos mocnego boscha :) pod maska filtr paliwa won i podpiąć pod listwe wtryskową, no i pod autem filtr paliwa do benzynki załozyć.....ogolnie bardzo fajna i miła robota :)
Zegary oczywiście do zmiany bo twoje do 5500 obr. nie ogarną tematu i to kolejne pytanie jakie zakładać ? Od S4 B5 czy od S4 B6 ? (moze okazać sie deko wiecej roboty przy zegarkach z S4 B6 (ale tak czy siak do zrobienia) Pedał gazu w S4 B5 zarówno jak i w S4 B6 potencjometryczny wiec zmieniać nie trzeba. Do przeprogramowania IMO....albo wogole w diabły wyrzucić :) Kolejna sprawa rzeźba w zbiorniku paliwa, wywalić pompe paliwa dieslowską i zaadaptować odrazu jakiegos mocnego boscha :) pod maska filtr paliwa won i podpiąć pod listwe wtryskową, no i pod autem filtr paliwa do benzynki załozyć.....ogolnie bardzo fajna i miła robota :)
W sam raz na polskie autostradyaw69 pisze:....nawet skrzyni biegów nie będziesz musiał zmieniać....trzeba obliczyć przełożenia dokładnie a moze okazać się że bedziesz miał kozacko długą skrzynke z 360 km/h na 6 biegu naaajs :)

Tak, bezwzględnie będą zegary od S4 B6/B7, bo są piękneaw69 pisze:Zegary oczywiście do zmiany bo twoje do 5500 obr. nie ogarną tematu i to kolejne pytanie jakie zakładać ? Od S4 B5 czy od S4 B6 ? (moze okazać sie deko wiecej roboty przy zegarkach z S4 B6

Mam nadzieję, że tak właśnie będzie...aw69 pisze:ogolnie bardzo fajna i miła robota :)

Audi zaczelo sie chyba domagac na powaznie swapa... pompa wody strzelila w trasie.
Na szczescie [chyba] bez wiekszych szkod, bo w pore zorientowalem sie i zgasilem silnik [temp. skoczyla, plyn chlodniczy poszedl ze zbiornika pod auto].
Za 2 dni urlop, a od polowy czerwca powoli rozgladam sie za dawca.
Na szczescie [chyba] bez wiekszych szkod, bo w pore zorientowalem sie i zgasilem silnik [temp. skoczyla, plyn chlodniczy poszedl ze zbiornika pod auto].
Za 2 dni urlop, a od polowy czerwca powoli rozgladam sie za dawca.

Panowie,
rozmawialem dzis troche z Rogalem o moim aucie.
Z uwagi na problemy ze znalezieniem dawcy do swapa... padl pomysl na 2.8V6.
Da sie z tego zrobic w prosty sposob 2.8BiT korzystajac z osprzetu, turbin i innych gratow z eSkowego 2.7BiT? Czy to juz jakas rzezba wieksza?
Wiem, ze niektorzy wlasciciele eSek zmieniaja glowice na te z 2.4/2.8, ale na tym moja wiedza sie konczy
rozmawialem dzis troche z Rogalem o moim aucie.
Z uwagi na problemy ze znalezieniem dawcy do swapa... padl pomysl na 2.8V6.
Da sie z tego zrobic w prosty sposob 2.8BiT korzystajac z osprzetu, turbin i innych gratow z eSkowego 2.7BiT? Czy to juz jakas rzezba wieksza?
Wiem, ze niektorzy wlasciciele eSek zmieniaja glowice na te z 2.4/2.8, ale na tym moja wiedza sie konczy

Czy chcesz powiedzieć, że wyjąłeś 2.7 AGB i wstawiełeś motor (blok?) 2.8 V6 i uturbiłeś kwiema K04 RS6 ??SID pisze:da sie - sam mam u siebie silnik z 2,8l
napotkasz na drobne problemy ale do przeskoczenia.
skontaktuj sie z Mackiem z PM-Motorsport - on mi zakladal ten silnik.
poczekaj do zimy - mój silnik będzie do kupienia chyba
- SID
- Posty: 4747
- Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
- Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
- Lokalizacja: Rzeszów
- Płeć:
- Kontakt:
tak też sie stałoSuchar pisze:Czy chcesz powiedzieć, że wyjąłeś 2.7 AGB i wstawiełeś motor (blok?) 2.8 V6 i uturbiłeś kwiema K04 RS6 ??SID pisze:da sie - sam mam u siebie silnik z 2,8l
napotkasz na drobne problemy ale do przeskoczenia.
skontaktuj sie z Mackiem z PM-Motorsport - on mi zakladal ten silnik.
poczekaj do zimy - mój silnik będzie do kupienia chyba
normalnie taka operacja się nie opłaca i zawiele dobrego nie da,
mi trafiły się kute tłoki pod blok 2,8l no i trafił się za free blok 2,8l

Mam kolejna oferte na auto.
S4 '00 Avant ze szwajcarii, ale ze spalonym wnetrzem... Niestety nie ma zadnej gwarancji na papierze, ze np. wiazka/ecu nie sa rowniez nadpalone. Jest informacja, ze komora silnika nie ucierpiala... ale zawsze jest jakies ryzyko.
Co o tym sadzicie?
p.s. Cena nie jest zla, ale nie jest to "pol-darmo".
S4 '00 Avant ze szwajcarii, ale ze spalonym wnetrzem... Niestety nie ma zadnej gwarancji na papierze, ze np. wiazka/ecu nie sa rowniez nadpalone. Jest informacja, ze komora silnika nie ucierpiala... ale zawsze jest jakies ryzyko.
Co o tym sadzicie?
p.s. Cena nie jest zla, ale nie jest to "pol-darmo".