A4/S4 B6 2.7 BiT quattro S-line 486PS 590NM

Moderatorzy: buba, Mod-Team

aw69
Posty: 1494
Rejestracja: 2010-01-27, 21:04
Lokalizacja: Zambrów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: aw69 »

moim zdaniem dużej customizacji nie będzie z elektryką tym bardziej. a od strony mechanicznej praktycznie plug & play....nawet skrzyni biegów nie będziesz musiał zmieniać....trzeba obliczyć przełożenia dokładnie a moze okazać się że bedziesz miał kozacko długą skrzynke z 360 km/h na 6 biegu naaajs :)
Zegary oczywiście do zmiany bo twoje do 5500 obr. nie ogarną tematu i to kolejne pytanie jakie zakładać ? Od S4 B5 czy od S4 B6 ? (moze okazać sie deko wiecej roboty przy zegarkach z S4 B6 (ale tak czy siak do zrobienia) Pedał gazu w S4 B5 zarówno jak i w S4 B6 potencjometryczny wiec zmieniać nie trzeba. Do przeprogramowania IMO....albo wogole w diabły wyrzucić :) Kolejna sprawa rzeźba w zbiorniku paliwa, wywalić pompe paliwa dieslowską i zaadaptować odrazu jakiegos mocnego boscha :) pod maska filtr paliwa won i podpiąć pod listwe wtryskową, no i pod autem filtr paliwa do benzynki załozyć.....ogolnie bardzo fajna i miła robota :)
Awatar użytkownika
nosb
Posty: 1370
Rejestracja: 2010-02-18, 20:20
Lokalizacja: TSK
Płeć:
Kontakt:

Post autor: nosb »

Jak mowilem Ci na GG nie ma co gdybac tylko kupuj dawce i dzialac :) Nie bedzie wiekszych problemow.
Obrazek
Awatar użytkownika
Flyer
Moderator
Posty: 1651
Rejestracja: 2010-04-26, 16:48
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Flyer »

aw69 pisze:....nawet skrzyni biegów nie będziesz musiał zmieniać....trzeba obliczyć przełożenia dokładnie a moze okazać się że bedziesz miał kozacko długą skrzynke z 360 km/h na 6 biegu naaajs :)
W sam raz na polskie autostrady :mrgreen:
aw69 pisze:Zegary oczywiście do zmiany bo twoje do 5500 obr. nie ogarną tematu i to kolejne pytanie jakie zakładać ? Od S4 B5 czy od S4 B6 ? (moze okazać sie deko wiecej roboty przy zegarkach z S4 B6
Tak, bezwzględnie będą zegary od S4 B6/B7, bo są piękne ;-)
aw69 pisze:ogolnie bardzo fajna i miła robota :)
Mam nadzieję, że tak właśnie będzie... :-)
bolo-s4
Posty: 375
Rejestracja: 2010-02-04, 12:57
Tytuł użytkownika: BOLO-S4
Lokalizacja: Przasnysz
Płeć:

Post autor: bolo-s4 »

Flyer, Mam jak cię interesuje graty do przeróbki tzn. wiązkę silnika,coolery z rs4,turbiny na 350 km,pompę paliwa,sprzęgło też na 350,nawet silnik.
Awatar użytkownika
nosb
Posty: 1370
Rejestracja: 2010-02-18, 20:20
Lokalizacja: TSK
Płeć:
Kontakt:

Post autor: nosb »

Skrzynia z tego co liczylem chyab styka na jakies 320 :) Ale do tego trzeba mocy troche ;)
Obrazek
Awatar użytkownika
Flyer
Moderator
Posty: 1651
Rejestracja: 2010-04-26, 16:48
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Flyer »

Audi zaczelo sie chyba domagac na powaznie swapa... pompa wody strzelila w trasie.
Na szczescie [chyba] bez wiekszych szkod, bo w pore zorientowalem sie i zgasilem silnik [temp. skoczyla, plyn chlodniczy poszedl ze zbiornika pod auto].

Za 2 dni urlop, a od polowy czerwca powoli rozgladam sie za dawca. 8-)
sportmile
Posty: 1026
Rejestracja: 2010-02-02, 18:03
Lokalizacja: ....
Płeć:
Kontakt:

Post autor: sportmile »

czesta przypadlosc jak ktos zapomina wymienic przy rozrzadzie badz mechanik mowi ze wymienil ... a nie wymienil .
Najgorszy Tuning w Mieście
www.sportmile.pl
http://www.facebook.com/sportmile
tel. 792 22 44 84
Awatar użytkownika
Flyer
Moderator
Posty: 1651
Rejestracja: 2010-04-26, 16:48
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Flyer »

Pompa byla wymieniona, poprostu zamiennik SKF stanal bokiem i scial czesc paska... Na szczescie nie przeskoczyl rozrzad.
Awatar użytkownika
Flyer
Moderator
Posty: 1651
Rejestracja: 2010-04-26, 16:48
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Flyer »

Panowie,

rozmawialem dzis troche z Rogalem o moim aucie.
Z uwagi na problemy ze znalezieniem dawcy do swapa... padl pomysl na 2.8V6.

Da sie z tego zrobic w prosty sposob 2.8BiT korzystajac z osprzetu, turbin i innych gratow z eSkowego 2.7BiT? Czy to juz jakas rzezba wieksza?

Wiem, ze niektorzy wlasciciele eSek zmieniaja glowice na te z 2.4/2.8, ale na tym moja wiedza sie konczy :roll:
Awatar użytkownika
SID
Posty: 4747
Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: SID »

da sie - sam mam u siebie silnik z 2,8l
napotkasz na drobne problemy ale do przeskoczenia.
skontaktuj sie z Mackiem z PM-Motorsport - on mi zakladal ten silnik.

poczekaj do zimy - mój silnik będzie do kupienia chyba :-P
Obrazek
Awatar użytkownika
Flyer
Moderator
Posty: 1651
Rejestracja: 2010-04-26, 16:48
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Flyer »

Do zimy to kupppaaa czasu :cry:
Suchar
Posty: 249
Rejestracja: 2010-03-02, 13:03
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Suchar »

SID pisze:da sie - sam mam u siebie silnik z 2,8l
napotkasz na drobne problemy ale do przeskoczenia.
skontaktuj sie z Mackiem z PM-Motorsport - on mi zakladal ten silnik.

poczekaj do zimy - mój silnik będzie do kupienia chyba :-P
Czy chcesz powiedzieć, że wyjąłeś 2.7 AGB i wstawiełeś motor (blok?) 2.8 V6 i uturbiłeś kwiema K04 RS6 ??
Awatar użytkownika
SID
Posty: 4747
Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: SID »

Suchar pisze:
SID pisze:da sie - sam mam u siebie silnik z 2,8l
napotkasz na drobne problemy ale do przeskoczenia.
skontaktuj sie z Mackiem z PM-Motorsport - on mi zakladal ten silnik.

poczekaj do zimy - mój silnik będzie do kupienia chyba :-P
Czy chcesz powiedzieć, że wyjąłeś 2.7 AGB i wstawiełeś motor (blok?) 2.8 V6 i uturbiłeś kwiema K04 RS6 ??
tak też sie stało
normalnie taka operacja się nie opłaca i zawiele dobrego nie da,
mi trafiły się kute tłoki pod blok 2,8l no i trafił się za free blok 2,8l :-P
Obrazek
Awatar użytkownika
Flyer
Moderator
Posty: 1651
Rejestracja: 2010-04-26, 16:48
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Flyer »

juz mi sie konczy cierpliwosc na szukanie dawcy :evil:
Awatar użytkownika
Flyer
Moderator
Posty: 1651
Rejestracja: 2010-04-26, 16:48
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Flyer »

Mam kolejna oferte na auto.

S4 '00 Avant ze szwajcarii, ale ze spalonym wnetrzem... Niestety nie ma zadnej gwarancji na papierze, ze np. wiazka/ecu nie sa rowniez nadpalone. Jest informacja, ze komora silnika nie ucierpiala... ale zawsze jest jakies ryzyko.

Co o tym sadzicie?

p.s. Cena nie jest zla, ale nie jest to "pol-darmo".
ODPOWIEDZ