Moze masz racje,moj oryginalny jednak sie rozsypal i zalozylem silikonowy lecz nie jest taki jak ma byc bo nie moge zalozyc obudowy plastikowej.Norbi pisze:A po co? ja przy mocy 321 miałem wszystko ori i nic nie pękało, nie spadało... tylko to było lata temu, a wtedy te trójniki były świeższe hyhy żart.Jachyr pisze:Moje plany z autkiem to max 300-310 km..:) na stronie Sid-a czytalem juz o tym co i jak trzeba zrobic aby taka moc osiagna i o wydechu nie bylo wspomniane ale mi zalezy bardziej na dzwieku aby chociaz troche zaczela gadac i zarazem nie bylo za glosno:) I pytanie gdzie dostane Y wzmacniany?:>
Olej ten trójnik,kasę wydaj na wódkę...
S4 B5 katalizatory wyciecie
dajcie już spokój z tymi trójnikami, tez miałem i się rozje... o dupe rozbić te sylikony, może Pamela jest z nich zadowolona   ale lepiej kupić nowy oryginał za 7 dyszek? i po kłopocie, może i pekają, ale co się dziwić jeżeli auto ma z 200-300 tys przelotu i 12 lat... sami wiecie jaka temperatura panuje pod maską (przez nią np: siada pompa wody dodatkowa pod Y  (kruszy się króciec), padające EGT, moduły, pękające przewody itd)
 ale lepiej kupić nowy oryginał za 7 dyszek? i po kłopocie, może i pekają, ale co się dziwić jeżeli auto ma z 200-300 tys przelotu i 12 lat... sami wiecie jaka temperatura panuje pod maską (przez nią np: siada pompa wody dodatkowa pod Y  (kruszy się króciec), padające EGT, moduły, pękające przewody itd)
			
			
									
						
										
						 ale lepiej kupić nowy oryginał za 7 dyszek? i po kłopocie, może i pekają, ale co się dziwić jeżeli auto ma z 200-300 tys przelotu i 12 lat... sami wiecie jaka temperatura panuje pod maską (przez nią np: siada pompa wody dodatkowa pod Y  (kruszy się króciec), padające EGT, moduły, pękające przewody itd)
 ale lepiej kupić nowy oryginał za 7 dyszek? i po kłopocie, może i pekają, ale co się dziwić jeżeli auto ma z 200-300 tys przelotu i 12 lat... sami wiecie jaka temperatura panuje pod maską (przez nią np: siada pompa wody dodatkowa pod Y  (kruszy się króciec), padające EGT, moduły, pękające przewody itd)Norbi wodka juz byla Sesa opita...:D 
Sid autko jest z 2000 roku 175 tys obecnie, ksiazki bite do konca w Audi De po za tym esa jezdzil chyba jakis emeryt w weekendy co widac rowniez po srodku,calej zawieszcze i calej reszczie. Golym okiem pod maska widac ze nie bylo oszczedzane. Jezeli nie uda sie na seri k3 osiagnac 300+ to trudno ale mimo wszystko bede probowal zgodnie ze wskazowkami na Twojej stronie:
Tuning S4 - 300-310 KM / 450-520 Nm hamownia obowiązkowa !
- zmiana programu ECU (CHIP)
- ewentualna zmiana trójnika gumowego od przepustnicy na wzmacniany
(orginalny może pękac przy ciśnieniu powyżej 1 bar)
- wskaznik doładowania turbo aby kontrolować wskazania (1,1-1,2 bar)
Plus dodatkowo jak pisalem Katy, filtr powietrza K&N i moze jeszcze cos sie wymysli do tego czasu...:)
Lcq w sumie racja nie sa to jakies specjalne koszty tylko jak z robocizna duzo zabawy przy wymianie?:>
			
			
									
						
										
						Sid autko jest z 2000 roku 175 tys obecnie, ksiazki bite do konca w Audi De po za tym esa jezdzil chyba jakis emeryt w weekendy co widac rowniez po srodku,calej zawieszcze i calej reszczie. Golym okiem pod maska widac ze nie bylo oszczedzane. Jezeli nie uda sie na seri k3 osiagnac 300+ to trudno ale mimo wszystko bede probowal zgodnie ze wskazowkami na Twojej stronie:
Tuning S4 - 300-310 KM / 450-520 Nm hamownia obowiązkowa !
- zmiana programu ECU (CHIP)
- ewentualna zmiana trójnika gumowego od przepustnicy na wzmacniany
(orginalny może pękac przy ciśnieniu powyżej 1 bar)
- wskaznik doładowania turbo aby kontrolować wskazania (1,1-1,2 bar)
Plus dodatkowo jak pisalem Katy, filtr powietrza K&N i moze jeszcze cos sie wymysli do tego czasu...:)
Lcq w sumie racja nie sa to jakies specjalne koszty tylko jak z robocizna duzo zabawy przy wymianie?:>
- SID
- Posty: 4747
- Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
- Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
- Lokalizacja: Rzeszów
- Płeć:
- Kontakt:
komputerem sprawdzić można czy siedzi orginał czy wirus (poprawiłemJachyr pisze:Chodzilo mi o 3nik dokladnie. Jezeli nie ma z tym zabawy to chyba najlepiej zostac przy orginale. Dzieki za odp.
Sid z checia ale do tego potrzebna i tak hamownia. Po za tym nie sadze aby bylo cos grzebane bo jedzie jak seria... Choc kto wie...:)

					Ostatnio zmieniony 2012-08-23, 00:10 przez SID, łącznie zmieniany 1 raz.
									
			
						
										
						








