S4 B5 katalizatory wyciecie

Moderatorzy: buba, Mod-Team

Awatar użytkownika
Papol
Posty: 1817
Rejestracja: 2011-12-04, 11:31
Lokalizacja: IRL
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Papol »

Norbi pisze:
Jachyr pisze:Moje plany z autkiem to max 300-310 km..:) na stronie Sid-a czytalem juz o tym co i jak trzeba zrobic aby taka moc osiagna i o wydechu nie bylo wspomniane ale mi zalezy bardziej na dzwieku aby chociaz troche zaczela gadac i zarazem nie bylo za glosno:) I pytanie gdzie dostane Y wzmacniany?:>
A po co? ja przy mocy 321 miałem wszystko ori i nic nie pękało, nie spadało... tylko to było lata temu, a wtedy te trójniki były świeższe hyhy żart.
Olej ten trójnik,kasę wydaj na wódkę... :mrgreen:
Moze masz racje,moj oryginalny jednak sie rozsypal i zalozylem silikonowy lecz nie jest taki jak ma byc bo nie moge zalozyc obudowy plastikowej.
Awatar użytkownika
LCQ
Posty: 1070
Rejestracja: 2010-02-03, 17:15
Lokalizacja: Piekło
Płeć:
Kontakt:

Post autor: LCQ »

dajcie już spokój z tymi trójnikami, tez miałem i się rozje... o dupe rozbić te sylikony, może Pamela jest z nich zadowolona :lol: ale lepiej kupić nowy oryginał za 7 dyszek? i po kłopocie, może i pekają, ale co się dziwić jeżeli auto ma z 200-300 tys przelotu i 12 lat... sami wiecie jaka temperatura panuje pod maską (przez nią np: siada pompa wody dodatkowa pod Y (kruszy się króciec), padające EGT, moduły, pękające przewody itd)
Awatar użytkownika
Jachyr
Posty: 1355
Rejestracja: 2012-08-02, 20:26
Lokalizacja: Pl/Be
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Jachyr »

Norbi wodka juz byla Sesa opita...:D

Sid autko jest z 2000 roku 175 tys obecnie, ksiazki bite do konca w Audi De po za tym esa jezdzil chyba jakis emeryt w weekendy co widac rowniez po srodku,calej zawieszcze i calej reszczie. Golym okiem pod maska widac ze nie bylo oszczedzane. Jezeli nie uda sie na seri k3 osiagnac 300+ to trudno ale mimo wszystko bede probowal zgodnie ze wskazowkami na Twojej stronie:

Tuning S4 -  300-310 KM / 450-520 Nm          hamownia obowiązkowa !
- zmiana programu ECU (CHIP)
- ewentualna zmiana trójnika gumowego od przepustnicy na wzmacniany
  (orginalny może pękac przy ciśnieniu powyżej 1 bar)
- wskaznik doładowania turbo aby kontrolować wskazania (1,1-1,2 bar)

Plus dodatkowo jak pisalem Katy, filtr powietrza K&N i moze jeszcze cos sie wymysli do tego czasu...:)

Lcq w sumie racja nie sa to jakies specjalne koszty tylko jak z robocizna duzo zabawy przy wymianie?:>
Awatar użytkownika
SID
Posty: 4747
Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: SID »

sprawdz bo możesz już mieć jakiś program
Obrazek
Awatar użytkownika
LCQ
Posty: 1070
Rejestracja: 2010-02-03, 17:15
Lokalizacja: Piekło
Płeć:
Kontakt:

Post autor: LCQ »

czego wymianie????
Awatar użytkownika
Papol
Posty: 1817
Rejestracja: 2011-12-04, 11:31
Lokalizacja: IRL
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Papol »

Chyba chodzi o 3nik?
Awatar użytkownika
LCQ
Posty: 1070
Rejestracja: 2010-02-03, 17:15
Lokalizacja: Piekło
Płeć:
Kontakt:

Post autor: LCQ »

5 min roboty, banał
Awatar użytkownika
Jachyr
Posty: 1355
Rejestracja: 2012-08-02, 20:26
Lokalizacja: Pl/Be
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Jachyr »

Chodzilo mi o 3nik dokladnie. Jezeli nie ma z tym zabawy to chyba najlepiej zostac przy orginale. Dzieki za odp.

Sid z checia ale do tego potrzebna i tak hamownia. Po za tym nie sadze aby bylo cos grzebane bo jedzie jak seria... Choc kto wie...:)
Awatar użytkownika
SID
Posty: 4747
Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: SID »

Jachyr pisze:Chodzilo mi o 3nik dokladnie. Jezeli nie ma z tym zabawy to chyba najlepiej zostac przy orginale. Dzieki za odp.

Sid z checia ale do tego potrzebna i tak hamownia. Po za tym nie sadze aby bylo cos grzebane bo jedzie jak seria... Choc kto wie...:)
komputerem sprawdzić można czy siedzi orginał czy wirus (poprawiłem :-)
Ostatnio zmieniony 2012-08-23, 00:10 przez SID, łącznie zmieniany 1 raz.
Obrazek
Awatar użytkownika
LCQ
Posty: 1070
Rejestracja: 2010-02-03, 17:15
Lokalizacja: Piekło
Płeć:
Kontakt:

Post autor: LCQ »

Przetłumacze o co SIDowi chodziło z tego bełkotu :P :), podłącz VAGa, kanał 112 (chyba to ten jak pamiętam), masz tam ciśnienie żądane przez ecu oraz aktualne, jeżeli będzie żądane ok 1-1,2 to masz program, seria chyba miała coś ok 0,7?
sportmile
Posty: 1026
Rejestracja: 2010-02-02, 18:03
Lokalizacja: ....
Płeć:
Kontakt:

Post autor: sportmile »

115 kanal
Najgorszy Tuning w Mieście
www.sportmile.pl
http://www.facebook.com/sportmile
tel. 792 22 44 84
Awatar użytkownika
covall
Posty: 229
Rejestracja: 2012-04-17, 07:58
Lokalizacja: Polska
Płeć:
Kontakt:

Post autor: covall »

Po wycieciu katów i prekatów.. strojenie auta jest obligatoryjne?
Awatar użytkownika
Flyer
Moderator
Posty: 1651
Rejestracja: 2010-04-26, 16:48
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Flyer »

covall pisze:Po wycieciu katów i prekatów.. strojenie auta jest obligatoryjne?
Nie :) nawet jakbys caly wydech zmienil, to nie trzeba ruszac softu jak nie masz takiej potrzeby.
huzi
Posty: 20
Rejestracja: 2011-05-05, 18:22
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: huzi »

jak motor zdrowy to chyba nie problem 300 kucy ??;)

u mnie wyciete katy i bez ruszania programu ( byl jakis juz zrobiony w szwajcarii) wyplulo u Adama 327 .. no ale motorek zdrowy ;))

p.s a trojnik ori ;)
Awatar użytkownika
arti@R1
Posty: 493
Rejestracja: 2012-02-02, 16:52
Lokalizacja: Puławy
Płeć:
Kontakt:

Post autor: arti@R1 »

Na wiosne robiłem program, SERIA+wyciete katy, środkowy, DP, wydech 2,5cala wyszło 320PS ;-)
ODPOWIEDZ