Strona 2 z 2
					
				
				: 2012-02-13, 17:36
				autor: krzysiekv6
				biją mi tylko przy hamowaniu z dużych prędkości jak  przyspieszam  i jadąc na luzie nie bije , dziś sprawdziłem opony i felgi są ok bez zastrzeżeń piasty też były dobrze wyczyszczone  . wymienię  jeszcze tarcze tylne,  jak to nie pomoże to zakupie nowe tarcze na przód tylko tym razem wezmę lepszej jakości .
			 
			
					
				
				: 2012-02-13, 17:41
				autor: ziut
				przed wymianą tarcz było tak samo??
bije podczas przyśpieszania?? może wał, poduszka skrzyni??
			 
			
					
				
				: 2012-02-13, 18:36
				autor: noorbi
				jarzma, prowadnice hamulców, nie są wyrobione ?
zawiecha pewna, nie ma luzów ?
			 
			
					
				
				: 2012-02-13, 20:05
				autor: SID
				do sprawdzenia : koła, piasty, zawieszenie, przeguby, zaciski
			 
			
					
				
				: 2012-02-13, 22:09
				autor: krzysiekv6
				drgało mocniej przed wymianą , wszystko sprawdziłem zawieszenie dobre na bank , zaciski nasmarowane smarem odpornym na tem. . narazie sporo śniegu spadło i nie mam jak się rozpędzić więc nie jest tak uciążliwe ale tak czy siak trzeba zrobić zacznę teraz od tyłu , ale nie wiem czy tylne tarcze tak mogą przenosić drgania .
			 
			
					
				
				: 2012-02-13, 22:38
				autor: gelon
				Felgi sprawdzałeś na oko czy wywarzyłeś?
			 
			
					
				
				: 2012-02-13, 23:56
				autor: LCQ
				stawiam na koła, wyważ je w dobrym serwisie, sprawdź również tarcze przednie czy zużywają się równo
			 
			
					
				
				: 2012-02-14, 11:35
				autor: noorbi
				Bardzo mało prawdopodobne,  żeby z tylnych tarcz tak przenosiło. Musiały by być bardzo krzywe. I bujało by tyłem przy hamowaniu.  Sam jestem ciekaw co wyjdzie.
			 
			
					
				
				: 2012-02-14, 15:03
				autor: Flyer
				Nosb mial chyba taki problem w B5... i tam bylo cos nie halo z maglem z tego co pamietam.
Tylne tarcze na bank nie przenosza wibracji :)
			 
			
					
				
				: 2012-02-14, 17:44
				autor: noorbi
				Magiel musi być nieźle wywalony żeby dawać takie oznaki. No i przede wszystkim były by luzy i stuki, więc raczej odpada.
			 
			
					
				
				: 2012-02-14, 21:04
				autor: dbojar
				krzysiekv6 pisze:drgało mocniej przed wymianą , wszystko sprawdziłem zawieszenie dobre na bank , zaciski nasmarowane smarem odpornym na tem. . narazie sporo śniegu spadło i nie mam jak się rozpędzić więc nie jest tak uciążliwe ale tak czy siak trzeba zrobić zacznę teraz od tyłu , ale nie wiem czy tylne tarcze tak mogą przenosić drgania .
A nie taniej i szybciej przetoczyć te tarcze, które już masz? Jeśli pomoże, to wtedy sobie wymienisz na ciekawsze.
 
			
					
				
				: 2012-02-14, 21:10
				autor: ziut
				Flyer pisze:Tylne tarcze na bank nie przenosza wibracji :)
I tu się możesz kiedyś zdziwić jak zapieką się tylne tłoczki przegrzeją tarcze, zaczną bić.. wymienisz przednie a bicie dalej będzie.
Mniejsze jest to bicie ale jednak jest.
 
			
					
				
				: 2012-02-23, 23:27
				autor: arti@R1
				Mialem podobne objawy... im szybciej jechałem i hamowalem tym wieksze bicie nie tylko na kierownicy lecz także drgania przenosily sie na samochód. 
Tarcze miałem zdrowe wiec je przetoczyłem, dotarłem... rozpedzając sie kilkakrotnie i ostro hamując, no i bicie ustalo.
Tylne tarcze raczej nie przenoszą wibracji...
			 
			
					
				
				: 2012-02-24, 00:29
				autor: nosb
				W maglu mialem wywalone drazki kierownicze / jabluszka czy jak to gowno zwal : jest to pod guma i przykreca sie do tego koncowke drazka :) 
Tak to wyglada jakby ktos nie wiedzial : 

 
			
					
				
				: 2012-02-24, 00:34
				autor: LCQ
				polecam od razu sprawdzić stan osłon, kupić najlepiej oryginalne oby nie plastikowy szit :)