Strona 2 z 2

: 2012-02-02, 09:33
autor: DOGI
Flyer pisze:DOGI, nie sprzedalo sie auto ? :shock:
nie jeszcze nie- nikt nawet nie wpadł obejrzeć..... :-?

: 2012-02-02, 09:40
autor: Flyer
Dobre... naprawde dobre...
Przeciez z tego forum co najmniej dwoch "juz jechalo" :lol:

: 2012-02-02, 11:18
autor: kosiniak
kupce golodupce, na szczescie z moja bylo podobnie u BKMN, inaczej jezdzilbym cenzura wie czym :) pewnie jakims chujowym RS'em ;-)

: 2012-02-02, 12:02
autor: Majkel
Flyer pisze:
mietas pisze:Z tego co mi sie obiło o uszy to im wyższa temperatura powietrza tym mniej jest w niej tlenu, co powoduje, że latem bost jest wyższy niż zimą.
pewnie gdzies na fizyce Ci sie obilo :-P
dokladnie tak jest - im cieplej tym poprostu mniej "powietrza" :)
Nie mniej tlenu, tylko tak jak napisał:
marcinz pisze:Gęstość powietrza zmienia się od temperatury. Przy niższej jest wyższy/niższy (nie pamiętam :oops: )współczynnik kg/m^3 czyli więcej powietrza wchodzi do cylindra.
pV=nRT

p=nRT/V

im niższa temp., tym mniejsze ciśnienie przy tej samej objętości powietrza ;)