Tak, wiem ze EHW, przejezyczenie (juz edytowalem):mrgreen: Doszedlem do tych samych wnioskow co do dostepnisci. Mam jeszcze ENV za miedzą ale ma megadlugą 5 i 6 wiec odpada. Pozostaje szukac EHW/DQT.
Edit: na chwile obecna sklaniam sie ku 3 skrzyniom: DQT, EHW (nie znalazlem w necie ani jednego ogloszenia🤔) i FTS. Co sadzicie o tej ostatniej? 1, 2, 3, 4, 5 jak w DQT, 6 krotsza niz w DQT, minimalnie dluzsza niz W EHW.
[ Dodano: 2020-09-19, 12:02 ]
Panowie podejdzie ta FTS z paska 4motion? Przełożenia mi pasują, kwestia techniczna czy wał i półosie podejdą także do c5? Mam niedaleko zestaw za 1200pln (FTS, CUB,wał i kpl. półosi)
[ Dodano: 2020-10-07, 18:02 ]
Ok, po dłuższej chwili wracam do tematu. Zestaw DQT, dyfer CUB, wał, półosie już się demontuje z dawcy. Również wysprzęglik i wybierak. Okazuje się, że większym problemem będzie koło zamachowe. Używek brak więc trzeba będzie wyłożyć ze 3 klocki na zestaw sprzęgła i tu opcje są takie, kpl. LUK na dwumasie, kpl. Valeo na sztywnym, Fidanza plus reszta ori lub Radzik albo...dwutarczowe - jak na tym się jeździ daily?
[AJK 2.7t] 5hp19-->DQT ew. EDU itp.
-
- Posty: 74
- Rejestracja: 2018-08-16, 07:59
- Lokalizacja: Kielce
- Płeć:
- Kontakt:
używki = loteria
LuK = loteria (mam na myśli dwumas - założyłem nowy LuKa... stuka przy gaszeniu; na sprzęgło i docisk złego słowa nie powiem, najlepiej zapakuj sobie z RS4 B5, różnica w cenie znikoma, a zapasik zawsze będzie)
Valeo na sztywnym = sprzyngło chujowawe, kiedyś w moim temacie odradzali (problemy ze ślizganiem po Stage 1), czy sprzęgło z LuKa na sztywne z Valeo przypasi, nie mam pojęcia
ori ASO = choooora kasa, 4k za sam dwumas (produkcja LuK), chyba że masz jakieś zniżki
Fidanza (jednomas), dwutarcz = nie miałem styczności
W niedługim czasie przesiadam się na jednomas TTV Racing od SID'a (sparowane ze sprzęgłem i dociskiem LuK z RS4 B5), więc będę mógł zdać relację.
LuK = loteria (mam na myśli dwumas - założyłem nowy LuKa... stuka przy gaszeniu; na sprzęgło i docisk złego słowa nie powiem, najlepiej zapakuj sobie z RS4 B5, różnica w cenie znikoma, a zapasik zawsze będzie)
Valeo na sztywnym = sprzyngło chujowawe, kiedyś w moim temacie odradzali (problemy ze ślizganiem po Stage 1), czy sprzęgło z LuKa na sztywne z Valeo przypasi, nie mam pojęcia
ori ASO = choooora kasa, 4k za sam dwumas (produkcja LuK), chyba że masz jakieś zniżki
Fidanza (jednomas), dwutarcz = nie miałem styczności
W niedługim czasie przesiadam się na jednomas TTV Racing od SID'a (sparowane ze sprzęgłem i dociskiem LuK z RS4 B5), więc będę mógł zdać relację.
- pawelosinski83
- Posty: 642
- Rejestracja: 2013-03-17, 00:35
- Lokalizacja: Wrocław
- Płeć:
- Kontakt:
Lukasz007, kumpel sprzedaje taki set: https://www.olx.pl/oferta/sprzeglo-dwut ... 4727275e34
mozesz sie zapytac z czym to sie je :)
mozesz sie zapytac z czym to sie je :)
Nie ukrywam, ze widzialem wczesniej to ogloszenie i podobne kogos z Bialoleki. Zaciekawilo mnie i spytalem we wczesniejszym poscie tez o ten typ. Jedni pisza cos ze z 3.0tdi inni ze z a5, a moze to to samo. Niestety niewiele znalazlem poki co na ten temat, fakt ze nie mialem tez za duzo czasu na to.