Strona 2 z 6

: 2020-08-19, 14:53
autor: Masta_J
To teraz obrażasz albo mnie albo Szupryka :-)

: 2020-08-19, 15:19
autor: customover
Masta_J pisze:To teraz obrażasz albo mnie albo Szupryka :-)
Jestem przekonany że takienr to nie za waszych czasów to było później z tego co wklejka to rozrząd był robiony przy 176000 a to nie waszą kadencja ;)

Szloda że tak wyszło ale Rysiek skorzysta na tej sytuacji nie zostawiam takich spraw kolejnemu właścicielowi.
Doszedł jeszcze na teraz czujnik spalania stukowego bo kostka rozpada się w rękach - temperatura robi swoje :)

Można powiedzieć że Ryszard jest w Spa i będzie jak nowy :)

: 2020-08-19, 21:31
autor: rs4wagon
heh sie ciesz ze miales kilku wlascicieli,takie fakapy to nie fakapy,ja kupilem od pierwszego,o kosztach nie bede tu wspominal ale juz wsadzilem wiecej jak dalem za auto :evil:

https://images86.fotosik.pl/538/13cc9c6c604ccf93.jpg

: 2020-08-21, 15:32
autor: customover
rs4wagon pisze:heh sie ciesz ze miales kilku wlascicieli,takie fakapy to nie fakapy,ja kupilem od pierwszego,o kosztach nie bede tu wspominal ale juz wsadzilem wiecej jak dalem za auto :evil:

https://images86.fotosik.pl/538/13cc9c6c604ccf93.jpg
Zakup samochodu to loteria nawet nowego w salonie.


Macie zdanie o wymianie zaworu cisnienia w skrzyni AT?
https://transgo.com/products/zf5hp24/

Moja działa idealnie ale ma 70 tys przebiegu i świeży olej.
Wymiana zaworu zapobiega pękania kosza a w skrzyniach 5HP19 i 5HP24 we wszystkich markach.
Zmiękcza zmianę biegów przyspieszając ja.
Zastanawiam się nad montażem profilaktycznie koszt względnie nieduży + wymiana oleju i szukam opini

: 2020-08-21, 18:59
autor: emilzizi
customover, napisz do niego.
Nikt lepiej w Pl nie ogarnia tych skrzyń od niego.

https://www.facebook.com/profile.php?id=100001210308655

: 2020-08-28, 18:04
autor: marcin8585
customover, jezdze na tym zaworze w swoim rsie, jest ok nie czyc raczej roznicy, bardziej profilaktycznie zalozylem, plus wzmocniony konwerter wlasnie przez Łukasza

: 2020-09-24, 15:30
autor: customover
marcin8585 pisze:customover, jezdze na tym zaworze w swoim rsie, jest ok nie czyc raczej roznicy, bardziej profilaktycznie zalozylem, plus wzmocniony konwerter wlasnie przez Łukasza
Temat zaworu w skrzyni zostawiam na zimę :)

Samochód odebrany z ASO jakiś czas temu rozrząd ustawiony bdb. ale oczywiście nie obyło się bez małych wpadek jak zle złożony dolot kto ma Ryska ten wie o czym mowa :)
zrobione :
-kpl rozrząd z pompą wody wszystkie rolki
- wymiana termostatu
-pasek akecsori
-czyszczenie przepustnicy + wymiana uszczelki
-Wymiana napinacza prawa głowica lewy był wymieniany 4 miesiące temu.
Napinacz nie stukał ale był zatarty i łańcuch wyciągnął się o około centymetr.
- kontrola silnika od dołu - została zrzucona miska olejowa generalnie bez złogów smok olejowy ok wszystko wygląda obiecująco.
- wymiana orurowania ic-ków na silikonowe stare były ok ale zrobiłem na zapas.
- sprawdzona wiązka.
- sprawdzone podciśnienia i częściowo wymienione na silikonowe.
- wymiana czujnika spalania stukowego - kostka spękała od temperatury.
- wymienione uszczelniacze wałków w głowicach 6 sztuk + uszczelniacz wału korbowego przedni.
- nowe uszczelki dekli w obu głowicach.
- 1000 śrub podkładek i tak zwanej technologii.
- olej Amsoil 5w40
- nowy płyn chłodniczy
- zrobiony serwis klimatyzacji
- skontrolowany płyn w skrzyni.



Banan wrócił ale nie do końca
Panowie jakie macie ciśnienie doładowania w Ryśkach fabrycznie lub po modzie.
Serwisówka nie podaje ciśnieniami nominalnie tylko jak testerem sprawdzić czy się zgadza.
Mam czasami wrażenie że przeładowuje ale błędu nie wywala i w tym momencie pojawia sie dźwięk jak z czajnika
Po wymianie na nowe orginalne DV jest lepiej ale w specyficznych warunkach potrafi się powtórzyć.




-

: 2020-09-24, 22:45
autor: marcin8585
Jak stoi rozrzad w vagu tak z ciekawosci pytam, co do przeladowania i nie dawania bledow, walczylem z tym bardzo dlugo, 3 razy motor wyciagalem az wkoncu sie udalo, ale to kilka rzeczy sie nalozylo, w skrocie to gruszka turbiny puscila i n75 ktory na pierwszych testach byl ok ale pozniej sie okazalo ze sie zacinal do tego podcisnienia na gruchy tam gdzie slawny trojniczek podcisnien, po tych zabiegach auto odzylo i lata jak dzikie, oczywiscie dzięki pomocy Kurpia bo pomagal grzebac przy aucie i trafil w sedno

: 2020-09-28, 10:56
autor: customover
rozrząd blok 93 0 i -1 do 2 stopni jest ustawiony bdb.
Podciśnienia są puszczone nowe poprzedni właściciel to robił posprawdzam jak zrobił.
N75 niby działa ale zobaczę może go podmienię na nowy
Turbiny są po regeneracji i maja się dobrze gruszki są chyba ok

jak ktoś ma możliwość to dajcie znać o ciśnieniu doładowania

[ Dodano: 2020-09-28, 10:56 ]
Problem rozwiązany
Uszkodzony przewód od podciśnienia przy N75 ( przerwany) przy popularnym trójniku.
Generalnie przy okazji poszukiwania sprawdzone podciśnienia i gruszki od turbin.
Samochód śmiga :)

: 2020-09-28, 12:40
autor: emay
No to teraz poprosimy 100-200 :mrgreen:

: 2020-09-29, 15:50
autor: true jiGsaw
Bardzo fajne auto na daily. Szkoda tylko, że ma tak słaby potencjał mocowy, gdyby nie to, pewnie bym poszedł właśnie w RS6 C5.

: 2020-09-30, 10:17
autor: customover
emay pisze:No to teraz poprosimy 100-200
Już niebawem kolega gdzieś pożyczył komuś race logic a jak bedzie trwało za długo to jakieś video wrzucę na początek.
Teraz jakieś pierdoły będę ogarniał pęknie przednie lewe nadkole itp a z dwójka dzieci w wieku żłobkowo - szkolnym łatwo nie jest z czasem :)
true jiGsaw pisze:Bardzo fajne auto na daily. Szkoda tylko, że ma tak słaby potencjał mocowy, gdyby nie to, pewnie bym poszedł właśnie w RS6 C5.
Niezgodę się że brak potencjału.
Samochód ma 2 oblicza albo szybki youngtimer albo samochód do dłubania.
Ja idę w hybrydę tego rozwiązania będę grzebał ale do granicy bezpiecznej dla skrzyni.
Po wymianie skrzyni na manual zaczyna się zabawa - koszt około 10-12 tyś czyli tyle samo co wzmocnienie ATa jak sprzedasz swoją sprawną to z 3000 - 5000 odzyskasz. Sprawa coraz bardziej popularna i kilka takich jeździ w Polsce.
Poziom 700 - 800 km jest spokojnie do osiągnięcia a bywały projekty po 1000KM
Silnik w zasadzie pancerny dół zakuty.
w samochodzie GUMPERT APOLLO jeździł BCY i było 800KM.

: 2020-09-30, 11:27
autor: Masta_J
Niestety te mody, o których piszesz to jak z doprowadzaniem 4.2 BBk do serii, worki pieniędzy i teoretycznie możliwe a praktycznie wychodzi jak zwykle.

: 2020-09-30, 12:04
autor: customover
Masta_J pisze:Niestety te mody, o których piszesz to jak z doprowadzaniem 4.2 BBk do serii, worki pieniędzy i teoretycznie możliwe a praktycznie wychodzi jak zwykle.
Miałem BHF czyli BBK viewtopic.php?t=12361
Żle nie było ale samochód był z pełną historią i serwisowany w ASO co jakby nie patrząc rzadziej stosują kreatywne rozwiązania w samochodach klientów.
Po standardowych modyfikacja bardzo dobrze to jeździło i zaskakiwało właścicieli innych s4.
Jeżeli ktoś kupuje samochód tak zwana okazję to różne są scenariusze, znam osobiście właściciela S4 B6 który wsadził 30 tys i dalej rewelacji niema.
Jedyne słuszne rozwiązanie to kupić zadbany samochód doprowadzić do zdrowej serii i potem modyfikować ale niestety praktyki są czasem inne, kolejność się zmienia a samochodowi wiele brakuje.

: 2020-09-30, 15:28
autor: true jiGsaw
Nie widziałem tak porobionych RS6, a jak są to pewnie to się nie opłaca i się buli po 200 złotych za koń.

Raz, ze ta skrzynia podobno więcej jak 500 koni (nie wiem ile to momentu będzie, ale pewnie +10% od serii) nie wytrzymuje, dwa, że tam po prostu na nic nie ma miejsca.

W praktyce później okazuje się, że V8 birurbo ma taki potencjał jak V6 biturbo. Wielka szkoda. :-/

No i w takim aucie to już komfort, więc ten automat to zaleta, a manual to już jakiś kompromis się robi.