Strona 2 z 4
					
				
				: 2011-09-25, 23:04
				autor: BKMM
				Na stronie clutch masters jest napisane ze sprzeglo nie jest kompatybilne z seryjnym dwumasem wiec może właśnie o to chodzi...
			 
			
					
				
				: 2011-09-25, 23:07
				autor: aw69
				no ale ja niemam dwumasu tylko lekkie aluminiowe koło 
[ Dodano: 2011-09-25, 23:09 ]
pozatym sprawdzalem to i na dwumasie i na jednomasowym kole i sytuacja wygląda identycznie.
			 
			
					
				
				: 2011-09-25, 23:14
				autor: sportmile
				ja zakladam na dwumas i nic sie nie dzieje. Nawet Nik w 600 mial na dwumasie .
			 
			
					
				
				: 2011-09-25, 23:16
				autor: JohnyBI
				Witam!
Moja skromna opinia jest dość stronnicza lae i radzikowski i clutch masters do dupy się nadaję.
Chyba że o czymś nie wiemy przy doborze i montażu.
			 
			
					
				
				: 2011-09-25, 23:17
				autor: sportmile
				Zdecydowanie czegos nie wiesz
			 
			
					
				
				: 2011-09-25, 23:18
				autor: aw69
				u mnie też nic się nie stało...upalałem z rok albo i dłużej. Poprostu zauważyłem ten fakt. jak masz luzem gdziesz koło zamachowe i tarcze clutch masters to mozesz sobie przyłożyć i sprawdzić o co mi chodzi, tylko musisz najpierw włożyć śruby w otwory od koła zamachowego i przyłożyć tarcze zobaczysz ze obracjąc ją oprócz tego że okładzina dolega do koła to jeszcze sprężyny z tarczy trą o śruby od koła zamachowego. 
[ Dodano: 2011-09-25, 23:25 ]
i wiem własnie ze justrs4 w swoim aucie miał przez to problem...rozjebało mu całą tarczę i sprzęgło poszło się jebać. 
[ Dodano: 2011-09-25, 23:51 ]
postaram sie to wyjaśnić.....
nowa tarcza FX400
 
 
zużyta tarcza FX400
 
 
i oem zużyta tarcza od S4 na której widac idealnie wyprofilowanie od tyłu
 
 
w tarczach FX400 problem polega na tym że talerz tarczy jest idealnie płaski i łby śrub od koła zamachowego dotykają sprężyn i talerza tarczy im spieki stają się cieńsze od żuzycia tym śruby coraz bardziej dotykają do spręzyn i tarczy.....w efekcie tarcza dostaje po piździe i moze sie pogiąć.....na fotce powyzej na ktorej widac zuzytą tarcze od fx400 widać nawet ślad tarcia śrub.....(foto z jakiegos forum z usa, wiec jak widac oni tez mają ten problem)
lekarstwo na rozwiązanie problemu ?  Nabić nową tarczę spiekową na tarczy od RS4, albo zebrać kilka mm ze śrub od koła zamachowego....chyba to przejdzie musze sprawdzić :)
 
			
					
				
				: 2011-09-26, 14:27
				autor: JohnyBI
				"Zdecydowanie czegos nie wiesz"
Dwumas nowy i tarcza nowa od RS4 czyli SX oddana do Radzikowskiego, docisk robił sam.
Szlag trafił sprzęgło w parę tys. i szlag trafił parę tysięcy.
Zero strzałów, zero nerwów za kierownicą.
Adam masz rację czegoś nie wiem.
Ale wiem że po założeniu ori narazie spokojnie sobie pomykam.
Pozd.
			 
			
					
				
				: 2011-09-26, 14:52
				autor: aw69
				czekaj nie kumam...to w koncu jakie ty masz/miales te sprzegło ? od RS4 czy FX400 ?
			 
			
					
				
				: 2011-09-26, 16:16
				autor: JohnyBI
				oem z końcóką SX to nie FX 
[ Dodano: 2011-09-26, 16:16 ]
czyli RS4
			 
			
					
				
				: 2011-09-26, 17:49
				autor: kosiniak
				BKMM pisze:Na stronie clutch masters jest napisane ze sprzeglo nie jest kompatybilne z seryjnym dwumasem wiec może właśnie o to chodzi...
to jak zakladales w koncu? na dwumas czy nie? skoro dziala to znaczy ze jest kompatybilne, sa FX400 do dwumasu i do jednomasu, w M3 sa to zupelnie inne sprzegla choc oba maja oznaczenie FX400 :)
 
			
					
				
				: 2011-09-26, 18:57
				autor: BKMM
				Ja tylko napisałem co kiedyś widziałem na stronie CM.
Zakladalem na dwumas.
W każdym razie założyłem na dwumas bo jak robiliśmy zakup grupowy to się pytałem czy będzie działać i wszyscy mówili ze będzie. A jaki jest zestaw czy do dwumasu czy jednomasu to już nie wiem bo Ty go zamawiałeś  
 
 
Tak czy inaczej działa bez problemu prawda? :)
 
			
					
				
				: 2011-09-26, 19:39
				autor: kosiniak
				ta, dziala, klei, az dupa peka :)
			 
			
					
				
				: 2011-09-26, 20:04
				autor: aw69
				CM podaje że nie do dwumasu z prostego względu...spieki rozpieprzają dwumas i to jest jedyny powód....a nie z powodu ze cos nie pasuje mechanicznie/montażowo....ja mam jednomas alu i jest ta sama historia co na dwumasie czyli obcieranie śrub o spręzyny tarczy sprzęgłowej. 
[ Dodano: 2011-09-26, 20:06 ]
oem z końcóką SX to nie FX
[ Dodano: 2011-09-26, 16:16 ]
czyli RS4
My tu o Clutch m Masters a ty o seryjnym sprzęgle.....Żadnej nowości nie odkryłeś ze seryjne sprzegło z S RS4 jest syfem oraz "aftermarkety" od radzikowskiego.
 
			
					
				
				: 2011-09-26, 20:14
				autor: sportmile
				Jest spora szansa ze sprzedal ci moj docisk ktory chcialem odebrac a mowi o przepraszam ale sprzedalem ....... bardzo twardy miales
pedal
			 
			
					
				
				: 2011-09-26, 20:24
				autor: kosiniak
				ale o co chodzi Adas? bo ja nie zaczailem :)