Strona 2 z 2

: 2018-09-06, 15:44
autor: vegetagt
pawelosinski83 pisze: albo odtworzyć na wężach silikonowych 12mm
https://www.audizine.com/forum/showthre ... e-assembly tutorial poglądowy ;)

: 2018-09-06, 18:16
autor: WojtasTaba
vegetagt pisze: pawelosinski83 napisał/a:
albo odtworzyć na wężach silikonowych 12mm


https://www.audizine.com/...r-hose-assembly tutorial poglądowy ;)
Nie wiedziałem, że do tego trzeba tutorial :D

pawelosinski83 pisze: Nic nie pisałem o uszczelnieniach w układzie smarowania, z którymi odma wcale nie ma nic wspólnego...
Ostatnie posty dotyczyły rozmowy o wyciekach, więc myślałem że do tego się odnosisz.
A odma ma baaardzo dużo wspólnego z układem smarowania. Właśnie dlatego, że mało kto tym się interesuje jest dużo nierozwiązanych tematów dotyczących ciągłych wycieków z silnika. I myślę, że stąd właśnie opinia, że wszystkie benzynowe V6 Audi z tych roczników zawsze są zarzygane bo "taka ich natura".

: 2018-09-07, 08:25
autor: pawelosinski83
WojtasTaba pisze: Ostatnie posty dotyczyły rozmowy o wyciekach, więc myślałem że do tego się odnosisz.
A odma ma baaardzo dużo wspólnego z układem smarowania. Właśnie dlatego, że mało kto tym się interesuje jest dużo nierozwiązanych tematów dotyczących ciągłych wycieków z silnika. I myślę, że stąd właśnie opinia, że wszystkie benzynowe V6 Audi z tych roczników zawsze są zarzygane bo "taka ich natura".
Moim zdaniem troszkę mylisz pojęcia ;-) Układ smarowania to wszystkie drogi oleju pod ciśnieniem z pompy do "odbiorników"+ ewentualnie powroty... A odma to "tylko" odpowietrzenie komory korbowodowej i głowic pod deklami. I tu chyba wiem o co Ci chodzi - musi być OK, żeby nie robiły się dziwne nadciśnienia i nie dochodziło do "wyciskaia" oleju np spod dekli... Ale to nie układ smarowania ;-)
Z mojej strony koniec tematu. PEACE!

: 2018-09-07, 19:08
autor: WojtasTaba
Tak jak mówisz. Chyba po prostu zbyt ładnie chciałem się wypowiedzieć i nie do końca trafiłem ze słowami :-P Piąteczka :!:

: 2018-12-05, 13:09
autor: lukasznar
Audi po odpalenie i przeciągnięciu do 4-5 tyś obrotów przerywa później już jeździe normalnie. Czy ma to coś wspólnego z błędami? Co to może być?

[ Dodano: 2018-12-05, 13:09 ]
Winna okazała się przepływka, był jakiś chiński zamiennik, wstawiony oryginał boscha i wszystko ok.
Co do odmy, wymienione wężyki na silikonowe, sitko popryskane sprejem do przepustnic i narazię oleju nie ma, ale jak coś wymienię sitko i będzie wszystko ok. Temat do zamknięcia.