Strona 2 z 2

: 2011-07-19, 17:02
autor: aw69
chyba bracus sobie żarty robisz.....tam jest "lc i antilag" powiem ci że ma to wielkie znaczenie....nawet sobie nie wyobrażasz jakie

: 2011-07-19, 17:20
autor: Rafalek114
aw69 pisze:nie chodziło mi o wyjście z progu, bo to jest tylko i wyłącznie kwestia ustawienia samego LC a w aucie Cantony tych ustawień jest "srylion"......bardziej chodzi mi o sposób uruchomienia tego w sofcie, w waszej S4 jest to nic innego jak przesunięcie niżej odcinki, z antilagiem jest podobnie.....poprostu trzeba by sie przejechać cantony autem a waszą S4 zeby poczuć róznice w LC i w antilagu :) Zreszta posłuchajcie przepinania biegów w filmikach u cantony praktycznie jeden ciąg jak w automacie :)
P.S. Własnie i to jest problem ze nie podaje na czarno jak TDI i nie buduje boostu :) a powinien przy prawdziwym LC.

Pozdrawiam

Zresztą popatrzcie tez na filmiki MRC z UK :)
Adam wierz mi ze naprawde wiem o czym mowisz i wiem ze to spaliny buduja-napedzaja "boosta" (podtrzymanie turbo). Moim zdaniem s4 dobrze wychodzi z progu ,a mamy jakies porownanie np z pomaranczowym i z paroma innymi mocnymi autami programowanymi przez zupelnie kogos innego. Tak jak powiedzialem jak samochod bedzie skonczony , bedzie mozna weryfikowac. ps Ja nie stroje samochodow wiec nie bede z siebie robil eksperta... zaluje tylko ze nie nagralismy filmow jak zaplon byl duzo bardziej przyspieszony i samochod mial ciezko wystartowac z lc bo kola krecily sie w miejscu ... wtedy moze wrazenia wizualne byly by ciekawsze :-P

: 2011-07-19, 18:31
autor: GTO
antilag to dopiero będzie, jest LC..
Rafałek zapłon był opóźniony przy LC a nie przyspieszony.

: 2011-07-19, 19:17
autor: ajax
GTO pisze:Rafałek zapłon był opóźniony przy LC a nie przyspieszony.
Tez sie czepiasz .... przeciez napisal, ze nie jest ekspertem! :P

Sorry, nic madrzejszego w temacie nie napisze..

: 2011-07-19, 19:34
autor: kosiniak
GTO pisze:antilag to dopiero będzie, jest LC..
Rafałek zapłon był opóźniony przy LC a nie przyspieszony.
nie hamowales go nawet dynometem? co tam wyszlo ciekawego? turbo ma nadal te same?

: 2011-07-19, 19:43
autor: GTO
a po co hamować jak jest nie zestrojone do końca?
takiego "kibla" to dawno nie widziałem, wiec od początku
pierw trzeba było zrobić wiązkę pod ori ECU , seryjna została w połowie odpięta, kable powyrywane z pinów, ok poradziłem w 3 godziny z tym i zabanglał, później milion błędów itd.. czekanie na sprawny maf z ASO 2 dni... później pierwsze jazdy, kalibrowanie wtrysków nie wiadomo jakich itd..itp... bład knock co jakiś czas, po pół dnia błąd na stałe.. dalej szukanie co nie halo z wiązką, okazało się że jest uwalona w jednym miejscu , nie było widać uszkodzenia i przerywały kable co skutkowało błędem sygnał za niski... kolejna walka z boostem - raz jest ok raz nie, podmiana zaworka, dalej to samo.... ogólnie nie wyrobiłem się do końca bo musiałem wracać do PL a w miedzy czasie robiliśmy inne samochody... mam nadzieje że dokończymy w późniejszym czasie zaległości jak właściciel ogarnie trochę niedoróbki...

turba są dalej IHI...

: 2011-07-19, 21:29
autor: aw69
przeciez auto ogarniało sportmile....wtf ?

: 2011-07-19, 21:30
autor: Flyer
to chyba nie to auto... to nie jest ta eSka z VTG co stala bardzo dlugo na allegro?

: 2011-07-19, 21:31
autor: aw69
to jest ta sama :)

: 2011-07-19, 21:35
autor: Cantona
startuje tak samo jak ta z usa

http://www.youtube.com/watch?v=F0w-bNEJLQs

: 2011-07-19, 22:57
autor: Rafalek114
GTO pisze:antilag to dopiero będzie, jest LC..
Rafałek zapłon był opóźniony przy LC a nie przyspieszony.

eh nie czepiaj sie mialem ciezki tydzien to i mi sie podupczyc moglo przyspieszenie z opoznieniem zaplonu ;-) ,a dzisiaj kupilem sobie kolejnego ulepa do delikatnego modzenia i mam dobry dzien :-P

: 2011-07-20, 00:27
autor: bracus
aw69 pisze:chyba bracus sobie żarty robisz.....tam jest "lc i antilag" powiem ci że ma to wielkie znaczenie....nawet sobie nie wyobrażasz jakie
ja mówię o pierwszych metrach a nie o tym jaki wpływ na osiągi ma LC
jak pisałem że ładnie idzie bez poślizgu miałem na myśli przecież tylko 1 bieg nic więcej
strach się odezwać bo sami specjaliści a ja napisałem jak byk że "subiektywnie i wizualnie itd itd" a jak jest naprawdę to pokażą czasy bo walka na cyferki dawno przestała mieć jakiekolwiek znaczenie

: 2011-07-22, 12:22
autor: buba
ja tam sie nie znam ale u Piotrka słychać jakby silnik mowił: "cenzura stary puszczaj szybko sprzęgło bo chce go objechać a jeszcze dwóch czeka w kolejce" a na tym "poczekaj chwilke jeszcze sie kawy napije, wyprowadzę psa i możemy jechać"
;-)

: 2011-07-22, 17:10
autor: MaQ
hahahahaha mało z krzesła nie spadłem :mrgreen: dobry i chyba trafny komentarz