S4 B5 2.7 sedan by [DOBRZAŃSKI]

Moderatorzy: buba, Mod-Team

aw69
Posty: 1494
Rejestracja: 2010-01-27, 21:04
Lokalizacja: Zambrów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: aw69 »

upierdliwe w montażu wiesza się i blokuje linie do logowania auta.. blokowanie linii mieli poprawić ale nie wiem czy to zrobili
Miałem z tym styczność w dwóch autach S3 8L i A4 B6, potwierdzam - chujostwo
Obrazek
imhotet
Posty: 391
Rejestracja: 2016-04-15, 21:49
Lokalizacja: Strzegom
Płeć:
Kontakt:

Post autor: imhotet »

no ja tez pisze z własnych doświadczeń, miałem zamontowane i wyjebałem - później czekałem 2 miesiące na zwrot kasy
Awatar użytkownika
mylek
Posty: 227
Rejestracja: 2014-11-12, 16:37
Lokalizacja: Kłaj
Kontakt:

Post autor: mylek »

No u mnie akurat działa to co potrzeba :-) Autor jakieś tam poprawki/modyfikacje robi jak mu się e-mail napisze.
Miło by było jakbyście napisali bardziej merytorycznie poza "chujstwo" :mrgreen:
imhotet
Posty: 391
Rejestracja: 2016-04-15, 21:49
Lokalizacja: Strzegom
Płeć:
Kontakt:

Post autor: imhotet »

przecie napisałem z czym był problem :D generalnie idea mi sie bardzo podobała dlatego kupiłem, ale działanie mnie rozczarowało poprostu, jesli ci sie sprawuje to super gadget.. przy okazji jak Twoje auto?
Awatar użytkownika
mylek
Posty: 227
Rejestracja: 2014-11-12, 16:37
Lokalizacja: Kłaj
Kontakt:

Post autor: mylek »

Idealny nie jest. Odnośnie merytoryki to bardziej pisałem w kierunku aw69. Problemy, które zarejestrowałęm to np. brak bazy z opisami kodów usterek. Czasem kasowanie usterek powoduje "Error" na wyświetlaczu ale usterki się kasują. Innym przy kasowaniu VFIZ się zrebootuje. Nie działa mi "miernik" przyśpieszeń, brakuje kilku grup pomiarowych (nie obsługuje niby 2.7t). Więcej bugów nie zarejestrowałem.

W/w rzeczy myślę autor ogarnie, ale nie są bardzo krytyczne na co dzień. Muszę zdokumentować bloki pomiarowe z ECU 2.7t i podesłać autorowi bo obiecał dodać jak prześlę opis co i jak.

Z fajnych rzeczy to mogę sobie np. przepustnice wydechu z kiery otwierać. Mała rzecz a cieszy ;)

Co do samochodu to do końca miesiąca wrzucę update w moim wątku bo to nie tak, że nic się nie dzieje :)

Na dziś rano po ostatnich poprawkach już się cieszyłem że koniec i jechać stroić, ale uciekło mi gdzieś ciśnienie paliwa nagle i muszę w weekend to ogarnąć. Poza tym nie działa mi temperatura z czujnika oleju w misce.

Poza tym wszystko ma się dobrze :)
DobrzanskiS4B5
Posty: 1000
Rejestracja: 2015-04-04, 13:42
Lokalizacja: Cze-wa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: DobrzanskiS4B5 »

No witam :-D

Audi ceramic 380mm/38mm + 6tłok

Obrazek
[ D O B R Z A Ń S K I ]
Awatar użytkownika
SID
Posty: 4747
Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: SID »

powodzenia w dorobieniu dzwona
Obrazek
DobrzanskiS4B5
Posty: 1000
Rejestracja: 2015-04-04, 13:42
Lokalizacja: Cze-wa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: DobrzanskiS4B5 »

SID pisze:powodzenia w dorobieniu dzwona
Już wszystko ogarniete,robili juz takie pod ceramiki do GTR itp

[ Dodano: 2018-01-26, 19:23 ]
Ale się po tej Warszawie jeździ :shock:

Obrazek
[ D O B R Z A Ń S K I ]
aw69
Posty: 1494
Rejestracja: 2010-01-27, 21:04
Lokalizacja: Zambrów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: aw69 »

Idealny nie jest. Odnośnie merytoryki to bardziej pisałem w kierunku aw69.
wolno działa, zawiesza się, w S3 8L nie pokazywało boostu, a wiec cos pojebane jest w adresach can. Czesto zdarzało się że nie mozna było uruchomić VFIZ manetką. Żyło to urzadzenie własnym zyciem. Generalnie słabe
Obrazek
Awatar użytkownika
mylek
Posty: 227
Rejestracja: 2014-11-12, 16:37
Lokalizacja: Kłaj
Kontakt:

Post autor: mylek »

S3 8L to generacyjnie bardziej S4 B5 niż B6/B7. Nie ma w/w problemów w B6/B7 gdzie wszystko jest nowsze. Zaobserwowałem jedynie które wymieniłem. Sam hardware VFIZ przez lata też przyśpieszył, ale jeśli przez ostatni rok sprawdzałeś to w S3 to pewnie do dziś wiele się nie zmieniło.
DobrzanskiS4B5
Posty: 1000
Rejestracja: 2015-04-04, 13:42
Lokalizacja: Cze-wa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: DobrzanskiS4B5 »

Przepustnica RS6 C5 90mm już jest :!: idealna pod ssacy THEtuner i trojnik 2x63mm-->90mm


Obrazek
[ D O B R Z A Ń S K I ]
imhotet
Posty: 391
Rejestracja: 2016-04-15, 21:49
Lokalizacja: Strzegom
Płeć:
Kontakt:

Post autor: imhotet »

do tego ktoś Ci doreza rurki IC - trójnik, czy juz masz ? 63mm to chyba ciężko tam będzie wcisnąć.. ?
DobrzanskiS4B5
Posty: 1000
Rejestracja: 2015-04-04, 13:42
Lokalizacja: Cze-wa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: DobrzanskiS4B5 »

imhotet pisze:do tego ktoś Ci doreza rurki IC - trójnik, czy juz masz ? 63mm to chyba ciężko tam będzie wcisnąć.. ?
Rurki 63mm już sa, a trójnik THEtuner jest pod takie właśnie rozmiary
[ D O B R Z A Ń S K I ]
imhotet
Posty: 391
Rejestracja: 2016-04-15, 21:49
Lokalizacja: Strzegom
Płeć:
Kontakt:

Post autor: imhotet »

czyli wrzuciłeś jakiś cienki wiatrak ?
DobrzanskiS4B5
Posty: 1000
Rejestracja: 2015-04-04, 13:42
Lokalizacja: Cze-wa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: DobrzanskiS4B5 »

imhotet pisze:czyli wrzuciłeś jakiś cienki wiatrak ?
tak, dużego SPALA :-D

[ Dodano: 2018-01-31, 17:58 ]
Sprzegło dwutarczowe zdolne znieść 1200NM ,a więc z dużym zapasem ;-)


Obrazek
[ D O B R Z A Ń S K I ]
Zablokowany