Strona 9 z 9

: 2017-01-29, 07:17
autor: niebieski708
Co do RS6 c5 którego goniłem to chyba się przypadkiem wyjaśniło ;-) to był rs6, ale nie trzymał mocy ;-)

: 2017-01-29, 11:16
autor: Masta_J
Hehe, prorok jakiś czy co ;-)

: 2017-01-29, 13:07
autor: HAIDI78
Może to był ten co ostatnio Sportmile go uleczył z 317 koni na 453.

: 2017-01-29, 16:43
autor: niebieski708
No właśnie o niego mi chodziło ;-)

: 2017-05-31, 11:40
autor: winczako
Zgadza się że w BBK osprzęt jest drogi, zgadza się że bierze trochę oleju, zgadza się, że wymaga specjalnej (drogiej) opieki, zgadza się, że nie zrobi 100-200 w 10sek, zgadza się że w ciepłe dni grzeje się jak opętany i sprawia, że przestaje się chcieć lata. Brzmienie dobrze zrobionego wydechu, dostojność pracy- moim zdaniem rekompensują to wszystko.
Co do porównania z 2,7. Miałem okazję posprawdzać się z b6 po swapie 2,7bbit na stage 1,5 (ok 330KM) i moja eska w każdym zakresie była odrobinę szybsza. A z tego co pamiętam, to było jeszcze przed strojeniem z wywaleniem programowym drugich sond (tego nie jestem w 100% pewien, bo już sporo wody w Wiśle upłynęło od tego czasu). Niestety to już wiekowe było auto i niezbyt dobrze dla mojej kieszeni tolerowało przebiegi na poziomie 4000km miesięcznie... aż się łezka zakręciła..... :roll:
3mam kciuki za właścicieli BBK!