Mocniejsza seria S4b6
-
niebieski708
- Posty: 80
- Rejestracja: 2014-03-04, 21:53
- Lokalizacja: Płock
- Płeć:
- Kontakt:
-
niebieski708
- Posty: 80
- Rejestracja: 2014-03-04, 21:53
- Lokalizacja: Płock
- Płeć:
- Kontakt:
Zgadza się że w BBK osprzęt jest drogi, zgadza się że bierze trochę oleju, zgadza się, że wymaga specjalnej (drogiej) opieki, zgadza się, że nie zrobi 100-200 w 10sek, zgadza się że w ciepłe dni grzeje się jak opętany i sprawia, że przestaje się chcieć lata. Brzmienie dobrze zrobionego wydechu, dostojność pracy- moim zdaniem rekompensują to wszystko.
Co do porównania z 2,7. Miałem okazję posprawdzać się z b6 po swapie 2,7bbit na stage 1,5 (ok 330KM) i moja eska w każdym zakresie była odrobinę szybsza. A z tego co pamiętam, to było jeszcze przed strojeniem z wywaleniem programowym drugich sond (tego nie jestem w 100% pewien, bo już sporo wody w Wiśle upłynęło od tego czasu). Niestety to już wiekowe było auto i niezbyt dobrze dla mojej kieszeni tolerowało przebiegi na poziomie 4000km miesięcznie... aż się łezka zakręciła.....
3mam kciuki za właścicieli BBK!
Co do porównania z 2,7. Miałem okazję posprawdzać się z b6 po swapie 2,7bbit na stage 1,5 (ok 330KM) i moja eska w każdym zakresie była odrobinę szybsza. A z tego co pamiętam, to było jeszcze przed strojeniem z wywaleniem programowym drugich sond (tego nie jestem w 100% pewien, bo już sporo wody w Wiśle upłynęło od tego czasu). Niestety to już wiekowe było auto i niezbyt dobrze dla mojej kieszeni tolerowało przebiegi na poziomie 4000km miesięcznie... aż się łezka zakręciła.....
3mam kciuki za właścicieli BBK!